niedziela, 10 lipca 2011

Zapychacze ramek:P

Od piątku przeprowadzam akcję „wielkie sprzątanie”:D Powoli kończę, ale nie mam ostatnio sił na dłuższy wpis wymiankowy z Daną:( Ale będzie, będzie:P Tylko pod koniec tygodnia.


Przy okazji porządków cyknęłam kilka zdjęć. Dostałam się znowu pod sufit, tym razem jednak na obu nogach:P I chcę Wam pokazać moje zapychacze ramek, czyli dwa hafciki, które powstały pod konkretne ramki. Nie wiem czy jeszcze, ale kiedyś sprzedawali w Ikei bardzo tanio paczki trzech drewnianych ramek 10 x15 cm. Jedną użyłam do ciaćka z dziurką, a dwie pozostałe były puste. Nie mogłam na to pozwolić i wyhaftowałam dwa obrazki.


Pierwszy to przebieralnia plażowa. Wzór pochodzi z gazetki Moje robótki.


DSC06581


A drugi to buteleczki z Anny, które stanowią komplet z sześcioma innymi buteleczkami:)


DSC06584


Jak widać, obrazki wiszą tuż pod sufitem, więc lepszych zdjęć nie będzie:P


Są to jedne z moich pierwszych haftów, więc daleko im do ideału:( Ale i tak je lubię:) Haftowane trzema nitkami Ariadny.


A przy okazji porządków materiałów xxx, znalazłam pozostałe 3 obrazki z kołem ratunkowym:) Pierwsze trzy pokazywalam tu. Chyba mam już wszystkie:) Tak sobie pomyślałam, patrząc na ten sznureczek, na którym mają zawisnąć, że kijowy jest i trzeba go wymienić. Będę musiała poszukać w moim michigańskich sklepach robótkowych jakiegoś odpowiedniejszego sznureczka!


DSC06632


DSC06630


DSC06631


A jak już piszę o wszystkim i o niczym, to wspomnę o nowych kolorach muliny z pamięcią DMC. Dostałam w czerwcu maila od amerykańskiego DMC, że w sprzedaży pojawi się 10 nowych kolorów. Hura! Znowu będę miała co robić z kuponami, bo ostatnio szły do śmieci:P


new_memory_thread_colors_400px


 


W imieniu Dany dziękuję bardzo za wszystkie komentarze do tasi z poprzedniej notki, bo w końcu cała zawartość to zasługa Dany:) Dana, jeszcze raz dziękuję za potaknie i tasię:D


A dla niewtajemniczonych wyjaśnienie. Dziewczyny, ja mam takie specyficzne poczucie humoru, więc im bardziej opierniczam tym jestem szczęśliwsza:) Danie się na niby oberwało:P


 


malgorzata-p17 – Gazetki Ci pokażę jak tylko się do nich dostanę:)

1 komentarz:

  1. mamuska73
    2011/07/10 23:42:00
    miniaturki z kolem sa cudne i nowa mulinka dmc tez ma piekne kolorki
    mamuska73.blogspot.com/


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/07/11 07:44:10
    o Boże...znów będą zmieniać tabelę kolorów ???
    a te miniaturki morskie są cudowne...bardzo ładna seria...:-)))


    barbaratoja
    2011/07/11 09:03:04
    Takie rameczki, koła tez mam wyszyte leżą w pudełeczku, pewnie kiedyś jakiś gość je dostanie;-)


    damar5
    2011/07/11 09:59:45
    Wczesniej mialas zupelnie inny gust niz ja :) Pozostalas przy malych wzorach a ja troche kobyl popelnilam :)
    Kola ratunkowe wszystkie sa przesliczne a za pamiec zabiore sie po powrocie :)
    poz.Dana


    malgorzata-p17
    2011/07/11 10:40:32
    świetnie - czekam cierpliwie:)

    zazdroszczę Ci tych fajnych zestawów DMC i muliny - i nas niestety pada kolejna pasmanteria:(


    drugi.maurycjusz
    2011/07/11 15:42:04
    Hejka:) ramki w IKEI występują nadal, właśnie kupiłam podczas pobytu w Katowicach. Obrazki DMC super, zapychacze też mi się szalenie podobają;) Dzisiaj podeślę Ci drugi obrazek, jakoś mi się zapodział plik podczas wysyłania:)))-a tak na marginesie- chyba byłam diabelnie zmęczona, bo faktycznie na obrazkach koralików brak- gdzie ja je widziałam:????:)))) pozdrowionka!!!


    margo191
    2011/07/11 17:15:22
    Świetne te wzorki w kołach. Zazdroszczę Ci, że masz wszystkie :)
    Ja mam tylko jeden z kabiną i parasolem. Ale za to wisi dumnie! ;)))


    koraliki_agi
    2011/07/11 19:26:10
    Piękne kolorki muliny z pamięcią. Jeszcze nie widziałam takiej "na żywo". Ostatnio tylko malutkie obrazki wyszywam. Chociaż jest pełno dużych, które mi się podobają. Podaj mi meila to prześlę wzorki niebieskich ludzików.

    OdpowiedzUsuń