piątek, 1 lipca 2011

Miały być klamerki...

Ale może zacznę od początku:) Wybrałam się dziś do kina z Maćkiem i jego znajomymi na film „Larry Crowne”. Bardzo polecam! Uśmiałam się nie tylko ja:) Film prawdziwy, bo jak wchodzę do sali uczyć studentów, to mają te same miny na twarzy co w filmie:P


larry-crowne-poster


A w drodze do kina dostałam telefon, że przyszła do mnie paczka! Spodziewałam się tylko jednego – klamerek od misia-be. Sylwia, pod klamerkowym postem zaproponowała mi kilka klamerek do mojej kolekcji, na co ja się chętnie zgodziłam, bo w końcu klamerek nigdy dość:D Mama z wrażenia zaczęła otwierać paczuchę, ale jak zobaczyła, że tam nie tylko klamerki się znajdują to szybko przestała. No i ja jak na szpilkach później siedziałam w kinie!!!!!!! Sylwia, masz mnie na sumieniu:P


A oto co skrywała paczucha!


DSC06373


Chyba nikogo nie zdziwi, że najbardziej przypadła mi do gustu...


klamerka z heksą:P


DSC06379


Reszta klamerek też niczego sobie i misia-be miała rację, nie mam takich. Tzn. nie miałam:D


DSC06374


DSC06375


DSC06376


DSC06378


A o takich wielkoludach to nawet nie wiedziałam, że istnieją:P


DSC06384


Poza klamerkami do paczuszki zaplątał się też naparstek do mojej “małej” kolekcji:D


DSC06381


DSC06382


DSC06383


Oraz bucik dla Matkasa! Tym mnie chyba najbardziej zszokowałaś! Mama dziękuje, a ja zdradzam, że bucik już wisi na ścianie z resztą kolekcji:)


DSC06380


Sylwia, dziękuję Ci raz jeszcze! Wiele radości nam sprawiłaś:) Ale tego kina Ci nie wybaczę:P


 


Miłego weekendu! Może wreszcie przestanie padać:)


 


damar5 – Dana, ja już się normalnie boję pokazywać cokolwiek na blogu, bo Ty mi chcesz wszystko kupić:P


Iwonka – Wpisów kolczykowych na tym blogu to już było pełno:P Ale kolejne w planach:D Ile mam? Kilka setek pewnie. W przyszłym tygodniu biorę się za porządki to może uda mi się zebrać wszystkie puszki z kolczykami i policzyć.


 

1 komentarz:

  1. misia-be
    2011/07/02 11:20:02
    Cieszę się, że się podobają :) A co do kina... Masz powód żeby znowu się wybrac :D


    damar5
    2011/07/02 12:22:48
    No ,no sliczna paczuszka :)tez bym sie ucieszyla:)Bucik i naparstek to moi faworyci,sliczne!
    :) :) Znowu mnie rozbawilas :):)
    Poz.Dana


    aeljot
    2011/07/02 15:30:57
    Cudne prezenty.


    renataa25
    2011/07/02 16:29:14
    Cudne prezenciki i te klamerki jakie fajne!!!!!!!!


    Gość: Iwonka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/07/02 17:25:30
    A to ja wiem,że było pełno bo przejrzałam całe archiwum :D tylko,że od ostatniego kolczykowego wpisu mogło się coś zmienic hehe :) nie dziw się,że ciekawa jestemTwojej kolekcji- sama jestem kolczykomaniaczką :D

    A prezentu można pozazdrościc... same śliczności :)
    Pozdrawiam!


    edytadzik24
    2011/07/02 18:08:46
    Super klamerki :) naparstek też ;) aż musze obejść swoje miasteczko w poszukiwaniu takiego naparstka :) może się dołoże do kolekcji jak znajdę :)
    Pozdrawiam serdecznie miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń