piątek, 29 lipca 2011

Dobre, bo polskie :]

Dzisiejszy wpis będzie pewnie ciekawszy dla czytelniczek spoza Polski, ale co mi tam, to mój blog:P


A dziś będzie o polskich gazetkach, które kupiłam w te wakacje:) Miło mnie zaskakują, bo dzieje się dużo i coraz fajniejsze i ciekawsze się stają:)


Jeszcze w czerwcu kupiłam, jak się później okazało, ostatni numer Haftów Polskich.


DSC06931


A co mnie w środku zaciekawiło? Kolczyki z koralików. Byłam bardzo ciekawa jak się coś takiego robi. Teraz juz wiem i pewnie spróbuję:) Tylko może mniej badziewne zrobię:P


DSC06932


Spodobał mi się też taki obrazek:) Trochę mi mnie przypomina, bo też nosiłam takie kitki:) I uwielbiam misie:D


DSC06933


Natomiast ten zachód słońca przypomina mi mój pierwszy haft:)


DSC06934


Kilka dni temu szukałam usilnie nowego numeru Haftów Polskich, a moim oczom ukazała się nowa gazetka – Twórcze Inspiracje.


DSC06935


Mogli przynajmniej uprzedzić, że zmieniają nazwę, bo tylko z ciekawości co to przyjrzałam się tej gazetce bliżej:P Nowych HP szukałam usilnie, bo wiedziałam co będzie w środku i nie mogłam się już doczekać! Bardzo spodobał mi się herbaciany obrazek. Szkoda tylko, że nadal nie przestali umieszczać zdjęć z programu do haftu niż gotowych wyhaftowanych prac:(


DSC06936


Z zaciekawieniem czekałam na kursiki na zrobienie bransoletek i pokrowca.


DSC06938


A także na kolczyki xxx. Niestety trochę się rozczarowałam, bo podali metodę dla leniwych – na klej:( Ja jednak pozostanę przy swojej, bo lubię jak kolczyki są równiutko zszyte:)


DSC06939


Na następny numer też już czekam, bo będą owalne pory roku:)


DSC06940


Zakupiłam też dwa numery Weny:)


DSC06953


W numerze majowo-czerwcowym spodobał mi się obrazek z pluszakami:)


DSC06956


Oraz kwiatki, choć może niekoniecznie ich wazony:P


DSC06955


Następny numer też kupiłam, bo...


DSC06957


w środku znalazł się jachcik, który pasuje do moich dwóch poprzednich haftów:)


DSC06960


Bardzo spodobały mi się też wazoniki z lawendą i innymi fioletowymi kwiatkami:)


DSC06959


Oraz obrazki do kuchni:]


DSC06958


Na następny numer już złożyłam zamówienie u Matkasa, ponieważ będzie w nim fajowy jesienny obrazek! A kasztany to jakoś rzadko pojawiają się w xxx:(


DSC06961


W czerwcu kupiłam też Kram z robótkami ze względu na motywy do breloczków:)


DSC06945


Prawie wszystkie mi się podobają:)


DSC06946


DSC06947


Niedawno obłowiłam się też w stare gazetki xxx! Mój targ coraz bardziej mi się podoba:) Na jednym stoisku dziewczyna sprzedaje stare gazetki xxx za 3,5zł/sztuka:)


DSC06942


W tym numerze oczami wyobraźni już rozłożyłam owocowy sampler na czynniki pierwsze, czyli na małe wzorki do kolczyków:P Małe skrzywienie zawodowe:P


DSC06943


Lniana torba też jest “pociągająca”:D


DSC06944


I kolejny sampler warzywny jako inspiracja do kolczyków:P


DSC06951


Oraz śliczna kopertówka!


DSC06952


I moja wielka słabość – numer bożonarodzeniowy!!!!!!!


DSC06948


Kupiony przede wszystkim ze względu na misie polarne! Choć ja mam zamiar je wyhaftować inaczej niż oryginał. Gwiazdki przecież można przymocować na sznureczkach albo wstążeczkach i ozdoba będzie bardziej „żywa”:)


DSC06950


Do takich owalnych widoczków też mam wielką słabość:) Choć jeszcze ani jednego nie popełniłam:P


DSC06949


 


Dziewczyny, na koniec mam do Was prośbę! Pokazujcie co się dzieje w polskich gazetkach, proszę:) Wasze blogi to zwykle jedyne źródło takich informacji i dzięki niemu mogę później poprosić mamę o zakup ciekawego numeru:) Także pamiętajcie o mnie!


 


Aaaaaa, dziś pewnie Was zaskoczę, ale nie byłam w kinie:P Za to wybraliśmy się z Maćkiem na wycieczkę „zagraniczną”:P Udało nam się wreszcie dotrzeć do Sosnowca:) I oboje wróciliśmy zadowoleni:) Co Maciek kupił niech zostanie tajemnicą:D Biedny Maciek musiał ze mną odwiedzić kilka pasmanterii, w których niestety czasem nie było nawet Ariadny! Ale trafiliśmy w końcu do Kącika Felicji na ul. Targowej 13 i przepuściłam trochę moich $$$ :P


Bardzo liczyłam na mulinę Madeirę i niestety znowu się przeliczyłam, bo z wymarzonych multikolorowych były tylko dwa kolory:( Ale zawsze coś:)


DSC07276


Udało mi się też trafić taśmę ze srebrnym szlaczkiem:) Kilka lat temu trafiłam tylko na 20cm kawałek i powstała jedyna moja zakładka. Tak, nie oddałam jej nikomu:P A teraz mam aż 1,21m:D Z ciemnozielonym szlaczkiem jeszcze nie miałam taśmy:)


DSC07274


I jeszcze śliczne kwiatuszki – niebieskie i różowe:) Te drugie oczywiście dla Matkasa:)


DSC07275


 


A teraz pochwalę się talentem Matkasa:) Co prawda to ja ją nauczyłam piec i zostawiłam wypróbowane przepisy, ale już w czasie mojej nieobecności Matkas doszła do perfekcji! Dziś upiekła nam ciasto drożdżowe z powidłami śliwkowymi, rodzynkami oraz kruszonką:) Zaraz po upieczeniu rozpoczęliśmy degustację:P


DSC07293


Pycha! I z nikim się nie podzielimy, więc patrzcie i płaczcie:P


DSC07295


 


 


malgorzata-p17 – Niestety reszta białych woreczków jest w MI, więc nici z wymianki:(


oslun – Ja się tylko śmiałam, że ten dziurawy naparstek jest felerny:P Ale i tak dziękuję za wyjaśnenie:)


morsia – Jak się nie trafi w mój gust to jest płacz i zgrzytanie zębów, ewentualnie głupawy śmiech albo leżenie na podłodze i kwiczenie:P


damar5 – Dana, widzę, że wszystko potrafisz znaleźć:P A może i morskie łatki mi znajdziesz? :D


zyrafowo – Nadal czyham na morskie łatki, więc szukaj dalej:P


anenia-vladona – Tak, ann­_margaret pisze super blog!:)


renataa25 – Eeeee, nie przesadzaj:P Ja z połowę rzeczy, które trafiły się ann_margaret kupiłam na ebayu. W moich sklepach robótkowych też nie ma wszystkiego:(

1 komentarz:

  1. malgorzata-p17
    2011/07/29 22:13:55
    ja też gazetki robótkowe czasem nabywam w kiosku z tanimi gazetami:) jest taniej węc za cenę 1 sztuki mam 2:)
    a w Wenie - jak dobrze poczytasz są moje skromne pomysły i publikacje:)
    milej lektury:)


    damar5
    2011/07/29 22:39:05
    Ty wiesz ,ze dla Ciebie wszystko ale latek nigdzie nie widzialam :(
    Ciacho wyglada bardzo apetycznie , a rodzynki uwielbiam :)
    Poz.Dana


    mamuska73
    2011/07/30 03:00:44
    a ja bym cie blagala o podzielenie sie schematami z polskih gazetek,bo dla mnie to tez rartyasik niestety tu nie dostepny.najlepiej wsio co sie w nichznajduje jeli to nie problem


    Gość: Mia, *.xdsl.centertel.pl
    2011/07/30 07:17:07
    Piegucho kochana :)
    Zachwycił mnie obrazek pluszaków z Weny. Przegapiłam ten numer, a chciałabym go strasznie wyhaftować. Jest szansa, ze sie nim podzilisz?
    Pozdrawiam!


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2011/07/30 09:15:46
    Hej !
    Widzę, że wypad miałaś udany. A jaka pogoda u Was, bo my do tej pory niestety mieliśmy urlop deszczowy. Pozdrawiam Iza N-P.


    Gość: sabriel89, *.adsl.inetia.pl
    2011/07/30 11:29:59


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/07/30 11:33:38
    Cześć :) My (z mamą) mamy bardzo dużo różnych gazetek - Anna, Kram z Robótkami itp. ale starszych numerów - archiwalnych (lata 99-2009), jeżeli chcesz mogę zrobić zdjęcia wybranych haftów :) albo xero
    Pozdrawiam


    Gość: jojcia, *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/07/30 14:39:18
    Super gazetki, Hafty Polskie kupuję czasami, spodobało mi się jeszcze bardziej jak zaczęli dodawać prócz haftu krzyżykowego inne techniki.
    Wazoniki z niebieskimi kwiatkami i lawendą cudo.
    pozdrawiam
    jojcia.blogspot.com/


    monludki
    2011/07/30 15:31:17
    Faktycznie w Polskich gazetkach można znaleźć coraz to fajniejsze pomysły;) Ja też się ostatnio obłowiłam:) I też zakupiłam gazetki z mini wzorkami (Sabrina wydania specjalne ) bożobarodzeniowo, wielkanocnymi:)
    Również jestem ich miłośniczką:)
    żal, że takich "przeterminowanych " gazetek nie sprzedają w kioskach za pół darmo:)
    swoją drogą.. masz kilka prześlicznych wzorków:) czy mogłabym liczyć na ich podesłanie na maila?;)


    Gość: sabriel89, *.adsl.inetia.pl
    2011/07/30 20:13:54
    monlludki, czasami na allegro można spotkać starsze numery za połowę ceny ;)


    Gość: chaga, *.neto.pl
    2011/07/30 23:14:25
    "Hafty Polskie" nie zmieniają nazwy, "Twórcze inspiracje" to ich nowa pozycja. Na ich stronie możesz pooglądać online numery bieżące i archiwalne.
    www.haftypolskie.com.pl/wszystkie-wydania/


    Gość: , *.setcomp.net
    2015/05/02 12:48:50
    Dzień dobry , nazywam się Marzena . Od dłuższego czasu szukam wzoru z lawendą w doniczkach z weny. Czy może się Pani nim ze mną podzielić. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź


    Gość: rudosci, *.play-internet.pl
    2015/12/22 16:36:33
    szukam wzoru z lawendą w doniczkach z weny. Czy może się Pani nim ze mną podzielić. mogę odwdzięczyć się pięknym zestawem doniczek w tonacji pomarańczowo żółtej Beata. rudosci@op.pl

    OdpowiedzUsuń