sobota, 2 lipca 2011

Przyszedł, choć nie chciałam:(

Lipiec:( Dokładnie miesiąc temu przyleciałam do domu, a za kolejny miesiąc z hakiem będę już musiała wracać do Michigan:(


Drugi kalendarz, tak jak znaczkowy, jest już na nowym miejscu! A znalazło się dla niego miejsce w przedpokoju, zaraz obok drzwi do mojego i Maćka pokoju:)


DSC06334


Prawda, że pasuje do towarzystwa? :)


A żeby nie było wątpliwości, czyj to pokój – deseczki z Gliwic:]


DSC06337


DSC06336


A reszta towarzystwa to pamiątki przywiezione z Hameryki:P A dokładnie z Hobby Lobby. Mamie tak się spodobały, że sama je przywiesiła. Nawet o tym nie wiedziałam, dopóki nie zobaczyłam na własne oczy.


DSC06339


DSC06341


Mnie najbardziej podoba się to metalowe serce:)


DSC06342


DSC06344


DSC06335


Ale wróćmy do kalendarza. Nieskromnie powiem, że ten miesiąc chyba najbardziej mi się podoba ze wszystkich 8 wyhaftowanych:P I chyba całkiem nieźle wygląda na nowym miejscu? Na pewno lepiej niż na mojej nudnej michigańskiej ścianie:D


DSC06333


Te kolory – czerwony i niebieski to jedne z moich ulubionych. Ale przecież lipiec musiał być niebiesko-czerwono-biały, bo to kolory flagi amerykańskiej, a Lizzie Kate to firma amerykańska, więc musieli uczcić 4 lipca czyli Dzień Niepodległości!


DSC06345


Tym razem dodałam białą gwiazdkę pokrytą brokatem, a dla niepoznaki przyszyłam ją nitką metalizowaną.


DSC06347


A z drugiej strony mój ulubiony ptaszek – kardynałek:) Mimo, że te ptaszki pojawiają się głównie na haftach zimowych to mnie akurat kojarzą się z ciepłą pogodą, bo widziałam je w Michigan na wiosnę, nigdy w zimie.


DSC06348


Wstążka w białe brokatowe gwiazdki:) Kupiona już w maju, bo wtedy pojawiły się w sklepach rzeczy na 4 lipca. Mam jeszcze drugą taką samą tylko czerwoną:)


DSC06349


Hafcik bardzo przyjemny i mało skomplikowany, ale i tak rąbnęłam się w... gałązce:P


DSC06351


Bardzo lubię moment wykańczania tych kalendarzy czyli przyszywanie guziczków oraz filcu:)


DSC06350


Na zdjęciu jakoś tak krzywo wyszło, ale w rzeczywistości jest równo przyszyte:P


DSC06346


No, teraz niech sierpień się nie śpieszy! Bo w zęby ode mnie dostanie:P


 


Iwonka – Zmienić się zmieniło. Na przywitanie dostałam od mamy kolczyki, które przez rok mi zbierała – część dostałam już na skypie, a część jest nowa:) Jeden z kolejnych wpisów im poświęcę:)

1 komentarz:

  1. Gość: yustynia, *.dynamic.gprs.plus.pl
    2011/07/02 20:46:42
    Czytam Twojego bloga już jakiś czas, ale dopiero teraz odważyłam się napisać.
    Bardzo mi się tutaj podoba, znalazłam też wiele inspirujących pomysłów.
    Jeżeli chodzi o dzisiejszy post i kolorki, to takie ich zestawienie jest moim ulubionym.
    Ciepłe pozdrowienia z Gliwic.


    Gość: , 193.200.51.*
    2011/07/02 22:42:13
    kalendarz pierwsza klasa. Postanowiłam na rok 2012 też sobie zrobić :D


    drugi.maurycjusz
    2011/07/03 12:44:25
    kalendarz prześliczny, pamiątki też;)))- kusi mnie, aby sobie też zrobic na następny rok, może po egzaminie? pozdrowionka i do zobaczenia!:)))


    mamuska73
    2011/07/03 13:30:55
    przesliczny kalendarz i reszta dekoracji tez;podoba mi sie udekorowanie boku szafy
    mamuska73.blogspot.com/


    damar5
    2011/07/05 10:59:49
    Jak zwykle dopieszczony pod kazdym wzgledem :) Bardzo fajny i taki zywy ten Twoj lipiec,szkoda ze za oknem szaro i ponuro :(
    Do zobaczenia Dana :)


    ann_margaret
    2011/07/05 14:45:53
    Ale kolekcja zawieszek!!
    A lipiec świetny - wyszedł bardzo po amerykańsku:))) I zazdroszczę, że Ci tak szybko idzie wykańczanie hafcików - u mnie długo nabierają mocy urzędowej przed oprawą czy zszyciem:)))

    Życzę Ci, żeby ten pozostały czas w domu był spędzony jak najmilej!!


    cornelka2
    2011/07/06 18:40:59
    Aniu !!! BARDZO dziękuję za prezent ,czuję się niezręcznie bo Ja tylko Tobie woreczki podarowałam a Ty mi tyle tego nadawałś .Obrazek prześliczny będę go robić jak skończę 4 Pory Roku od Ciebie .Już wiosnę mam robię lato . Guziczki superanckie wstążeczki też, jeszcze raz wielkie dzięki pozdrawiam cieplutko Kornelia

    OdpowiedzUsuń