poniedziałek, 11 lipca 2011

Wyrównuję rachunki:D

Tak, jestem taka groźna:P Pamiętacie cudną puszkę, którą dostałam od Iwony? Strasznie głupio mi było, że nic nie miałam dla Iwony w czasie naszego spotkania:( Ale, ale... wymaniłam adres i zaraz w czwartek wysłałam małą paczuszkę:) Ostatnio uzależniłam się od wysyłania paczuszek:P Trochę przydasi się w niej znalazło, które można obejrzeć u Iwony. A z rzeczy handmade dołączyłam dwie pary kolczyków. Trochę zasugerowałam się ubraniem i torebką Iwony z naszego spotkania i chyba trafiłam:)


Obie pary są szklane.


DSC06421


DSC06419


Iwona, dziękuję za tak miły wpis u Ciebie na blogu:) Mnie też żal, że tak mało czasu miałyśmy, ale przecież mieszkamy tak blisko siebie, że jak będę znowu w Polsce to liczę na kolejne spotkanie:D


 


A żeby wpis nie był za krótki, to jeszcze kontynuacja „nowości” z amerykańskiego DMC. Śmiechu miałam sporo czytając maila od nich:P Zaraz też się pośmiejecie jakie to quasi-nowości:P Dla Was to starocie, ale do Hameryki dotarły dopiero w maju:(


WSC_package


Puszeczkę już mam:)


yhst-26702190401014_2160_222013


I jak już do Michigan dotarła brytyjska puszka z gazetki to się skrzywiłam na sam widok, bo moja jest cudna:D


Project keeper, o którym Wam już pisałam czyli kocyk jak dla mnie:P


Project_Keeper_with_many_props_low_res


I “super hiper” książeczka:P I do dziś nie kumam, kto ją nazwał narzędziem (tool) :P


 


yhst-26702190401014_2165_18243615


Aaaaa i jeszcze dygresja nt zestawów filcowych z empika. Widziałam już na kilku blogach, że dziewczyny uległy, kupiły i nawet zszyły torebki, etui, etc. Ja też się nad tym zastanawiałam, kusiła mnie niebieska torebka, ale... To są podróbki:P Nie wiem, kto je produkuje, ale w najnowszej kolekcji Dimensions znajdują się podobne torebki! I to o wiele ładniejsze:) I chyba sobie poczekam, aż pojawią się w JoAnn:) Tu można zobaczyć wszystkie. A to moja faworytka:]


72-73606


 


Dziś znowu ledwo żyję, bo ruszyłam w świat i zawędrowałam do Zabrza i nie tylko:P Z domu wyszłam o 9 rano, a wróciłam po 16:D Nogi same mi chodzą:P A później jeszcze tata, jak tylko wrócił z pracy, zagonił mnie do prac remontowych, wiec dopiero niedawno usiadłam.


 


Haneczka – Jeśli mnie pamięć nie myli to muliny z pamięcią było dotąd tylko 18 kolorów. Teraz dołożyli 10 i nic nie zmieniali w numeracji.


damar5 – Bo ja zawsze lubiłam miniaturki, nie tylko w haftach:P


malgorzata-p17 – Mulinę rzeczywiście kupuję w moich michiganskich sklepach robótkowych, ale zestawy DMC są z ebaya. U mnie nie widziałam nigdy żadnego zestawu DMC. A jak raz widziałam malutki zestaw Anchora to kosztował 8$!!! W Katowicach i okolicy czyli Chorzowie, Zabrzu i Gliwicach nie ma porządnych pasmanterii:( Jednak dziewczyny w Warszawie nie mają co narzekać, bo mają najlepsze pasmanterie w Polsce jakie widziałam:)


drugi.maurycjusz – W Ikei też byłam, ale były tylko duże kwadratowe ramki. Miałam ten bon na 20zł, o którym gadałyśmy i kupiłam sobie jedną czarną ramkę za 26 zł. Ale żebym się czymś zachwyciła to nie:( Bardziej podoba mi się ta mała ramka z Flo:) Zwłaszcza, że po Twoim wyjeździe sporo ich dołożyli:P Aaaaa, dokupiłam też jeszcze kilka innych kwadratowych ramek, ale już w mniejszych rozmiarach. Jak sfotografuję to się pochwalę:)


margo191 – Mam wszystkie zestawy z kołami ratunkowymi, bo naszukałam się na ebayu. Jeśli chce się zebrać jakieś ciekawe a stare zestawy to trzeba być wytrwałym:)


koraliki_agi – Piegucha(at)gazeta.pl Z góry dziękuję:) Ja też mam kilka...naście dużych obrazków do wyhaftowania, choć na blogu same miniaturki:P Są takie obrazki Dimensions, które tak mnie zachwyciły, że musiałam kupić zestawy! W weekend w czasie porządków sobie je wszystkie przypomniałam:)

1 komentarz:

  1. koraliki_agi
    2011/07/11 21:38:57
    E-mail wysłany. Świetne są te filcowe torebeczki. Siwa też mi się najbardziej podoba.


    Gość: Beata, *.imp.sosnowiec.pl
    2011/07/12 08:41:23
    Witaj
    Wiem, ze generalnie pasmanterie nie są super zaopatrzone, ale "za granicą" w Sosnowcu na ul Targowej możesz nabyć muliny róznych firm jak Znane DMC, Anchor, Madeira. Są tez kanwy, i inne akcesoria robótkowe. Po wstążeczki, tasiemki i inne przydasie chodzę na Malachowskiego. To są sklepy w centrum, które na warunki polskie mogę polecić.
    Pozdrawiam Beata


    edytadzik24
    2011/07/12 10:49:30
    Ja mimo że byłam pierwszy raz w empiku haha to widziałam u nas takie cuś...
    www.eksuccessbrands.com/dimensionsneedleworks/Products/Lavender_Cell_Case_72-73668.htm

    Korciło mnie ze względu na to, że dla mnie to nowość była...ale jednak się nie skusiłam...
    Ale ta torebeczka super :)
    Miłego dnia :)

    A i ta puszeczka na igły super :) ja kocham turkus i niebieski pod każdą postacią haha :)


    ann_margaret
    2011/07/12 14:24:05
    Dla mnie to w większości nowości, bo oprócz kanwy rozpuszczalnej nic innego u mnie w pasmanterii nie widziałam (a już tym bardziej "toola":D)
    Torebeczka śliczna!!


    cornelka2
    2011/07/12 17:33:14
    Torebeczka super Chyba sobie taką zrobię nic trudnego Zawsze coś mi sprzedasz Aniu z czego się cieszę pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń