czwartek, 28 lipca 2011

Spontaniczna wymianka z niespodzianką:D

Wszystko zaczęło się od wpisu, w którym pokazywałam Wam czego usilnie szukam od lat. Ann_margaret była tak miła, że zaproponowała mi, że zajrzy do swojej super pasmanterii i zobaczy co da się zrobić:) Po wielu mailach, telefonach i trzymaniu przez Anię ręki na pulsie udało się zdobyć dla mnie wymarzone rzeczy! Aniu, dziękuję, że spełniłaś moje marzenia:)


A co mi się marzyło? O taka gromadka:P


DSC07229


Ania walczyła dzielnie jak lwica o zestawy z łatkami aidowymi dla mnie! I udało jej się zdobyć aż trzy z czterech zestawów! Macam je i macam od poniedziałku, kiedy do mnie doszły i nie mogę uwierzyć w swoje szczęście:D


Najbardziej podoba mi się zestaw kuchenny!


DSC07230


Łatki są dosyć spore:P Dwie są z białej kanwy, a dwie z kremowej.


DSC07232


Do nich dołączone były darmowe wzorki i chyba część z nich wykorzystam:)


DSC07242


Pozostałe dwa zestawy są dziecięce. Jeden dla chłopczyka:)


DSC07238


Z dwoma niebieskimi łatkami, a dwoma białymi. Najbardziej podoba mi się misio i T-shirt:)


DSC07239


Schematy do koszulki i misia są bombowe!


DSC07240


Ostatni zestaw jest dla dziewczynki:)


DSC07234


Bo dwie łatki są różowe a dwie białe. Kwiatek i serducho to moi faworyci:)


DSC07236


Te wzorki już trochę mniej mi się podobają, ale mam już pewne pomysły:P


DSC07241


Ostatnia część przesyłki to zestaw z ramką bambusową. Ania miała jeden podwójny i była tak miła, że się nim ze mną podzieliła:) Dziękuję, Aniu:*


DSC07243


Te zestawy najbardziej mi się podobały ze względu na ramki! Wzór nie jest taki zły, ale jeszcze nie wiem czy czegoś innego nie wyhaftuję do tej super ramki:P


DSC07244


Teraz zapytacie, o co chodzi z tytułem? A mianowicie jakoś musiałam się  odwdzięczyć Ani za te cuda! Zaproponowałam Ani kilka opcji, a ona ku mojej radości wybrała niespodziankę:P Do dziś, kiedy paczucha trafiła do Ani, nie wiedziała co ode mnie dostanie:P Wiedziała tylko, że wyślę rzeczy z Hameryki jakich w Polsce nie widziałam. Zadanie było tym trudniejsze, że Ania ma u siebie wspomnianą super pasmanterię:( Ale po dzisiejszym mailu od Ani, utwierdziłam się w przekonaniu, że chyba sprostałam zadaniu:P


Bez bicia przyznam się, że rzeczy nie były kupowane specjalnie dla Ani, ale obiecałam, że nie będą to abfale tylko ładne rzeczy:P No i wartość ich jest podobna co do tego, co otrzymałam od Ani. Bo najbardziej na świecie nie lubię niesprawiedliwych wymianek, nawet jak są tak spontaniczne jak ta nasza:D


Zestaw z kardynałkiem jest z zeszłorocznej kolekcji świątecznej firmy Dimensions:)


DSC07198


Podoba mi się, że nowe zestawy Dimensions mają już gotowe organizery nici, bo kiedyś to był horror rozróżnianie nitek tylko na podstawie opisu:(


DSC07199


Łapek kuchennych w Polsce nie widziałam, zwłaszcza, że produkuje je amerykańska firma Charles Craft:)


DSC07195


Inne produkty tej firmy to woreczki z kanwy.


DSC07200


Bordowa kanwa (14ct) oraz skarpetka to też produkty Charles Craft. Niestety musiałam je opitolić z opakowań, żeby więcej rzeczy się zmieściło do walizek:P


DSC07196


Mały zestawik z US to już mój znak firmowy:P


DSC07202


Najnowsze mulinki firmy Prism, których jeszcze sama nie zdążyłam wypróbować i herbatka z Hameryki:P


DSC07203


Kilka kolorowych szpilek i ćwieki.


DSC07204


Obowiązkowe amerykańskie guziczki:)


DSC07206


Wstążeczki na różne okazje:)


DSC07205


Darmowe wzorki jako bonus ode mnie:P


DSC07201


I coś z Michigan:)


DSC07208


Aniu, mam nadzieję, że choć nieco trafiłam z zawartością i nie będziesz żałować, że wybrałaś opcję niespodzianki:)


 


Z innej beczki, wybraliśmy się dziś z Maćkiem do Kina Kosmos na specjalny pokaz filmu „Lekarstwo na miłość”. Dla niewtajemniczonych, jest to ekranizacja pierwszej książki Joanny Chmielewskiej pt. „Klin”. Film jest z 1966 roku. Samą książkę bardzo lubię. A film widziałam już kilkanaście lat temu w tv, ale nie mogłam sobie odmówić projekcji na dużym ekranie i do tego w moim najulubieńszym kinie:) Jak to w Kosmosie bywa, na sali było 10 osób z nami włącznie:P Ale było super! Maciek i ja śmialiśmy się sporo:D


352x500


 


 


malgorzata-p17 – Pierwsze haftowane kolczyki sama wymyśliłam i wyhaftowałam już w 2009 roku, bo nigdy takich wcześniej nie widziałam nigdzie:) Od tego czasu co jakiś czas robię nowe i nie umiem przestać;P Też mam tą gazetkę i moja pierwsza myśl była taka, że redakcja chyba zaczęła wreszcie zaglądać na blogi hafciarek, bo coraz więcej dziewczyn zaczyna haftować kolczyki:) Szkoda tylko, że pokazali metodę dla leniwych czyli na klej:( Ja jednak wolę moje kolczyki zszywać:)


damar5 – Na pewno będę pamiętać o kubku dla Ciebie, jeśli jeszcze kiedyś się na chemiczny natknę:)


jusine_mala – Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

1 komentarz:

  1. Gość: http: uagnieszki.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2011/07/29 08:11:15
    super wymianka. ale i tak amerykańskie guziki najlepsze :)


    malgorzata-p17
    2011/07/29 08:52:28
    też uważam, że te zszywane kolczyki są fajniejsze!
    no i moim typem u Ciebie są kolczyki z suwaka które kiedyś pokazywałaś! bomba!

    z tego wpisu podobają mi się Twoje zestawy woreczków do haftowania - tylko cóż mogę Ci w zamian oferować????


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/07/29 09:14:03
    Świetna wymianka dziewczyny!! Super prezenty sobie przygotowałyście :)
    Pozdrawiam
    E.


    morsia
    2011/07/29 11:29:01
    No no no, z Tobą to nic, jak tylko się wymieniać! A co wtedy, jak się nie trafi w Twój gust? :P


    ann_margaret
    2011/07/29 11:33:45
    :))))))
    Tak, potwierdzam: szczęściara ze mnie, że otrzymałam taaaką pakę od Pieguchy!! Same cuda po prostu!! Dziękuję jeszcze raz za takie wspaniałości - i do tego niedostępne u nas w Polsce!!
    Cieszę się też, że łatki Ci się spodobały:)


    xgalaktyka
    2011/07/29 11:54:33
    Powiem tak....okrutnie zazdroszczę:)
    Może nawet nie samego prezentu...ale całej tej cudownej ,wymiankowej otoczki :)
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Kasia
    xgalaktyka2.blogspot.com/


    damar5
    2011/07/29 13:54:10
    Same cudownosci z obu stron :)
    Na kubek juz dostalam namiar internetowy i sobie kupie :) :)
    Poz.Dana


    Gość: zyrafowo, *.e-wro.net.pl
    2011/07/29 14:41:57
    Uwielbiam "Leskarstwo na miłość"! Oglądam średnio co pół roku :-)
    Cieszę się bardzo, że masz już swoje wymarzone zestawy. :-)))
    zyrafowo.blox.pl/html


    anenia-vladona
    2011/07/29 18:23:30
    jejku jakie śliczności tu pokazujesz ... normalnie się zaśliniłam
    a dzięki temu wpisowi trafiłam na kolejny fantastyczny blog :-)


    renataa25
    2011/07/29 18:55:07
    Przepiękne te Twoje wymianki!!! Z miłą chęcią i ja bym sie powymieniała, ale nie mam takich super sklepików, aby wymianka byla sprawiedliwa. Powzdycham sobie do tych cudeniek!!! Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń