piątek, 15 lipca 2011

Niebieski z niebieskim na niebieskim, podparty niebieskim:P

Niebieski to ulubiony kolor Dany:) I w tym kolorze starałam się sprezentować jej jak najwięcej prezentów. Tyle niebieskiego to już dawno nie widziałam i powiem, że już mnie powoli zaczynało mdlić:P Ale czego się nie robi dla przyjaciółki:D A zakupy robiłam cały rok, bo właściwie na tą wymiankę umówiłyśmy się zaraz po poprzedniej, wrześniowej:)


A dlaczego wpis dopiero dziś? Wyjaśnię w trakcie pisania, uśmiejecie się:P


A tak na marginesie to spotkań z Daną było 2 :D Pierwsze w zeszłym tygodniu, w czasie którego wymieniłyśmy się tasiami. Tak nam się dobrze gadało, że trwało prawie 4h :D Już pani parkingowa dziwnie na nas patrzyła, że stoimy przy samochodzie i dalej gadamy:P


A co było w tasi ode mnie?


Po pierwsze zamówiona makatka, bo taką moją robótkę sobie Dana zażyczyła:) Schemat wybierałam długo i namiętnie, ale jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego:)


DSC06439


Trochę zmieniłam oryginalne kolory z różowego i fioletowego, za którymi delikatnie powiedziawszy, Dana nie przepada:P, na niebieski, bordowy i morski, które jak się dowiedziałam, są bardziej znośne. Od siebie dodałam wstążkę ala metr krawiecki i niebieski filc oraz odpowiednie guziczki:)


DSC06440


DSC06441


Natomiast wbrew schematowi wszelkie igły i szpilki wyhaftowałam srebrną nitką zamiast szarej.


DSC06442DSC06443


Haftowałam na platynowej kanwie Charles Craft (14ct) mulinami DMC.


DSC06444


DSC06445


DSC06446


DSC06447


Ale na tym nie koniec. Zanim zabrałam się za makatkę wzięłam się za inny hafcik:) Kiedyś jak Dana chwaliła mi się mailowo, co dostała w wymiance z alexls, źle się zrozumiałyśmy i myślałam, że Dana dostała od Oli pochewkę na nożyczki. Dana dostała wtedy maleńkie biscornu, które można przyczepić do nożyczek, a ja miałam gotowy pomysł na pracę:) Wzór szybko wybrałam a z doborem kolorów też nie miałam problemów:P Wybrałam niebieską kanwę DMC, 14ct oraz niebieską i granatową mulinę DMC. Hafcik szybko powstał, ale najgorsze okazało się zszywanie:( Całość podszyłam drugą warstwą tej samej kanwy i przy zszywaniu dołu pochewki pojawiły się problemy. Musiałam wszystko spruć i zszywać drugi raz, ale jestem w miarę zadowolona:) Dodałam jeszcze niebieską wstążeczkę oraz granatowy guziczek i voila!


DSC06450


DSC06451


DSC06452


DSC06453


A tak prezentuje się z moimi nożyczkami:P


DSC06454


Prawda, że mdli od niebieskiego?:P Oba hafciki powstały jeszcze w maju w Michigan.


I oba prezenty razem.


DSC06448


Dana może nie jest tak zwariowana na punkcie kolczyków jak ja, ale wiem, że lubi różne nosić, więc siadłam któregoś wieczoru w moim apartamencie na kampusie i zaczęłam robić kolczyki. Kilka par powstało i chyba się spodobały, bo wczoraj w czasie naszego drugiego spotkania Dana miała już jedne na sobie:) A wszystkie starałam się zrobić w ulubionych kolorach oraz nie za długie, bo Dana mi zdradziła, że nie lubi „dzyndzolących” kolczyków:P


Tymi tęczowymi kolczykami obdarowałam już kilka osób, ale że Danie się podobały to zrobiłam jeszcze jedna parę:)


DSC06418


Obie z Daną staramy się odchudzać, więc stwierdziłam, że na takie słodkości może sobie pozwolić:P


DSC06420


Motylki, za którymi Dana przepada:)


DSC06426


Reszta w ulubionym niebieskim kolorze, czyli źródle moich mdłości:P


Właśnie w tych wczoraj się pojawiła:D


DSC06425


Niebieska lawa.


DSC06422


Szklane listki.


DSC06424


Tulipanki odkryłam w JoAnn dopiero w maju i nie byłam pewna jak je zamontować, ale chyba nieźle wyszło z linką jubilerską?


DSC06423


Powoli zaczynam też eksperymentować z dodatkami metalowymi i tu dodałam kwiatuszki:)


DSC06417


Radochy miałam sporo przy ich robieniu, a Matkas jak je zobaczyła to stwierdziła, że już kolczyki robię lepsze niż w sklepach. Podmilanek:P


A kolczyki włożyłam do jednego z tych pudełek:)


DSC06428


Pobawiłam się też trochę stempelkami i dołączyłam takie „metki” do moich wyrobów.


DSC06466


DSC06467


Dana prawie się nie przewróciła na widok tego różu, ale co tam:P Chciałam, żeby każdy był w innym kolorze, a tylko takie posiadam:P


DSC06468


W drugim pudełku znalazły się naparstki:)


Przez 2,5 roku szukałam naparstków z mojego uniwersytetu! Nigdzie żadnego nie było:( Aż w końcu w grudniu zeszłego roku w jednym jedynym sklepie znalazłam! Oj, ale się cieszyłam i od razu kupiłam dwa – jeden dla mnie, a drugi dla Dany:)


DSC06455


W czasie październikowej wizyty w Chicago też nie zapomniałam o Danie:)


DSC06457


I jeszcze jeden “amerykański” naparstek. Niby Indianin, ale produkcja brytyjska:P


DSC06458


I tu nie mogło zabraknąć niebieskiego:P Naparstek z Filipin.


DSC06460


DSC06462


Oraz z Chin:) Oczywiście niebieski:P


DSC06463


DSC06464


DSC06465


Przejdę teraz do przydasi. Jak tylko zobaczyłam ten zestaw w JoAnn wiedziałam do czyich łapek musi trafić!


DSC06437


Co mi się podoba w tym zestawie to brudnoniebieska podmalowana kanwa:)


DSC06438


Do tasi dołożyłam jeszcze niebieską marmurkowa kanwę:)


DSC06436


Niebieski guzik, który jest pełen różnych niebieskich guziczków:)


DSC06404


DSC06405


Dokupiłam jeszcze najbardziej niebieską paczuszkę z małymi guziczkami.


DSC06434


Dorzuciłam też niebieskie przydasie:P


DSC06416


Piórnik we wzorek ala drutowany sweter oraz robótkowy pilnik do paznokci:D


DSC06411


Nitkę firmy Coats świecącą w ciemności oraz dropsy wiśniowe w małej puszeczce z kraftującą dziewczyną:)


DSC06412


Dwie darmowe ulotki z moich sklepów, co mnie zawsze szokuje jak znajdę, bo zwykle nic darmowego nie ma:( Jedna ma wreszcie zmusić Danę do użycia muliny z pamięcią, którą dostała ode mnie rok temu:P A druga opisuje wszystkie yo-yo makery.


DSC06415


Wrednie wcisnęłam Danie moje abfale czyli niepotrzebne bobinki:P Wszystkie bezczelnie wcisnęli do pudełek DMC, których używam do przechowywania guzików. Dana wybacz, że tak Cię wykorzystałam:P


DSC06408


I tu muszę się przyznać jaka ze mnie gapa! Przez cały rok zbierałam dla Dany niebieskie wstążeczki. Miałam ich cały woreczek i zapomniałam! Pewnie jak tylko wejdę do mojego apartamentu w Michigan będą leżeć na wierzchu:( Dlatego chciałam choć trochę wynagrodzić moje zapominalstwo i podzieliłam się trochę moimi tasiemkami. Mam nadzieję, że nie są aż takie złe:)


DSC06429


DSC06431


Tym razem przywiozłam też kilka smaków z Hameryki:) Ulubiona kawa moich rodziców – żółwiowa oraz czekolada do picia z meksykańskimi przyprawami.


DSC06406


A także nieliczne dobre amerykańskie herbatki:) Dana, wypróbowane, więc tym razem nie powinno być wpadki:P


DSC06413


Tyle dostała Dana w tasi w zeszłym tygodniu. A ja przygotowałam też coś dla mamy Dany, Pani Kornelii:) O takie „cusie”:P


DSC06414


DSC06433


DSC06435


Dostało się też synkowi Dany, Maxowi:P Przywiozłam mu brelok z maskotką mojego uniwersytetu – Spartaninem:D


DSC06409


Nasze pierwsze spotkanie było tak udane, że Dana sama zaproponowała drugie:P I dzięki Bogu, bo........ kilka dni po naszym pierwszym spotkaniu rozpakowałam wreszcie do końca walizki i ......... znalazłam zapodziane przydasie dla Dany. Ależ mi było głupio! Normalnie chciałam się schować:( Jak się Matkas o tym dowiedziała to mnie opierniczyła i nazwała roztrzepańcem i zapominałą!!!!!! I należało mi się.


Wczoraj spotkałyśmy się z Daną jeszcze raz, tym razem tylko na półtorej godziny, ale i tak cieszyłam się jak głupia:D Bo Dana jest w Polsce tak krótko, a znalazła dla mnie tyle czasu. Dana, dziękuję!


Teraz już rozumiecie dlaczego nie mogłam wcześniej opublikować tego wpisu:P Od razu dałam jej zaległe prezenty. A w nowej tasi było to!


Motylek do wyhaftowania na plastikowej kanwie, a jak wiem, Dana jeszcze nie haftowała na plastiku:P


DSC06658


Guziczki, które jak tylko zobaczyłam to wiedziałam, że muszę dla kogoś kupić:P


DSC06655


I jeszcze guziczki:D


DSC06654


Przywieszka, która się Danie bardzo podobała.


DSC06657


Książeczka z małymi wzorami DMC.


DSC06659


W której podobają mi się takie wzorki:) A ciekawe, które się spodobają Danie? Mam taką samą książeczkę:P


DSC06660


DSC06661


DSC06662


DSC06663


I jeszcze mentorską książeczkę z DMC. Czy w Polsce takie same dostałyście jako mentorki DMC? Bo tak się z Daną zastanawiałyśmy nad tym.


DSC06664


W czasie naszego poprzedniego spotkania Dana szukała guziczków ze słonecznikami w katowickich pasmanteriach, nie znalazła, a w moim pudełku było kilka to się chętnie podzieliłam słonecznikami i nie tylko:D


DSC06665


No i teraz mnie chyba rozumiecie, jak głupio się czułam jak to wszystko znalazłam w moich walizkach:(


A na koniec największy szok! Nigdy nie byłam w Zakopanem, a Dana szczęściara pojechała tam w tym tygodniu i zamiast kupować sobie i swojej rodzince prezenty i pamiątki..... kupiła mi też:D Dana, jesteś niemożliwa! Dziękuję Ci bardzo:) I nadal zazdroszczę tego wyjazdu:P


DSC06669


DSC06667


DSC06668


Oprócz naparstka dostałam też śliczną pocztówkę:) Taką malutką:P


Clipboard01


Dana, to co już się umawiamy na przyszłoroczną wymiankę? :) Ja jestem chętna:P


 


Ann_margaret, czy wpis jest wystarczająco długi?:P

1 komentarz:

  1. malgorzata-p17
    2011/07/15 17:57:48
    ależ u Ciebie blekitnie:)
    super prezenty przygotowałaś:)


    Gość: sabriel89, *.adsl.inetia.pl
    2011/07/15 20:33:07
    Maila już wysłałam - dzięki za przypomnienie :)


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/07/15 21:16:06
    Rzeczywiście sporo tego niebieskiego ;)
    Ale prezenty są super!!


    edytag74
    2011/07/16 10:04:30
    Naprawdę duuuużo niebieskości! Ja też lubię niebieski. Super prezenty!


    damar5
    2011/07/16 12:26:18
    Pieknie ,niebiesko :) :) i motylkowo :) Najfajniejsze jednak byly nasze pogaduchy :) oby udalo sie nam i w przyszlym roku :) a wymianka z Toba to sama przyjemnosc :makatka i futeral na nozyczki sa bajeczne :) i oczywiscie umawiamy sie na nastepna:) bo Pinkeep w polowie zroboiny hehehe
    Poz.Dana


    labores_pariunt_honores
    2011/07/16 17:07:33
    same cudowności! gdyby i u nas w sklepach można było znaleźć takie cudowności jak u Ciebie w USA!!! ale nic to - w następne wakacje jadę na cały miesiąc do Ameryki, to się zaopatrzę w dużą torbę podróżną, by mieć miejsce na zakupy hafciarskie :))))))))
    a co do Twojego opierniczenia, to zgadzam się z Tobą : gdyby były większe chęci to i czas się znajdzie :D ale leń czasem wygrywa! :))))))
    pozdrawiam!


    cornelka2
    2011/07/16 19:11:36
    Ja już się do niebieskiego przyzwyczaiłam, jak lubi to czemu nie A prezenty to rewelacyjne Cieszę się ,że spotkanie się udało Aniu podziękuj mamie za szalik bo Danusia mi powiedziała ,że to od Ciebie gapa jedna pozdrowienia dla całej rodzinki


    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2011/07/16 19:31:47
    Śliczne przydasie :) Ciekawa jestem, po ile te mikroguziczki, bo u nas widziałam ostatnio malutkie pudełko za 12 zł :( A za te niechciane bobinki to bym cię po stópkach całowała :P Ostatnio szukałam plastikowych i w pasmanteriach nie ma, tylko na znanym wszystkim serwisie do kupowania wszystkiego :)


    anenia-vladona
    2011/07/16 21:36:30
    uwielbiam niebieski kolor więc wcale tego niebieskiego w tym poście nie ma za dużo ;-) niesamowite różności przygotowałaś dla Dany
    zawsze czytam twoje wpisy z zapartym tchem - trzymaj tak dalej :-)
    aneniowewytworkipotworki.blogspot.com/


    marinaduch
    2011/07/16 21:44:40
    Wpis jest mega długi, ale nie mogłam nie doczytać do końca:) Prezenty od ciebie powalają na kolana, tyle przydasi! I zestawów do haftu:) Jakiś czas temu takie etui na nożyczki też popełniłam, zapraszam do obejrzenia;)


    alexls
    2011/07/17 05:39:51
    Aniu! Wspaniale prezenty przygotowalas dla Dany! Pieknie sie wzajemnie obdarowalyscie!
    Futeralik to mistrzostwo swiata i przyznam, ze jest w kolorach jakie pierwotnie mialy sie znalezsc na biscornu dla Dany.... "Poszlam" jednak w turkusowy niebieski no i sie rozminelam z Toba.... Ech!

    Nie wiem czy to bedzie dla Ciebie nowosc, ale u mnie w Michaelsie wprowadzili karty "lojalnosciowe" w Michaelsie:)
    Zawsze to dodatkowy sposob na oszczedne zakupy:)

    Pozdrawiam!


    edytadzik24
    2011/07/17 11:59:38
    Same cuda cudeńka :) bardzo lubie oglądać takie długie wpisy, można oko nacieszyć :)
    Pozdrawiam :)


    zakreconamysia
    2011/07/17 15:46:30
    Niebieski króluje ;o) Ale masakra tyle śliczności ;o)


    renataa25
    2011/07/17 21:55:31
    Normalnie jak wygrana w krzyzykowego lotto:))) Cudne te wszystkie niespodziewajkowe prezenty:))) Guziczki mnie zauroczyły, zwłaszcza to guziczkowe pudełko:)))


    ann_margaret
    2011/07/21 10:36:19
    O, i właśnie takie posty lubię najbardziej!!! Wpis odpowiednio długi, ale wiesz - podnosisz sobie poprzeczkę:D
    Świetne prezenty przygotowałaś!!

    OdpowiedzUsuń