niedziela, 17 lipca 2011

Niespodzianka :)

W piątek doszła do mnie mała paczuszka od edytadzik24. Zrobiłyśmy mały biznes i wysłałam Edycie paczuszkę ze wstążeczkami, ale w zamian niczego się nie spodziewałam. A tu taka przesyłka! Patrzcie, co dostałam!


Igielnik, który podziwiałam na blogu Edyty! Nie wiedziałam wtedy, że trafi do mnie:)


Haftowany na białej kanwie, ale przez ciemne zdjęcia trochę dziwnie wyszło:P


Przód


DSC06680


Tył


DSC06681


I środek z zawartością:)


DSC06683


DSC06684


DSC06685


Dostałam też kolejną klamerkę do kolekcji:)


DSC06677


Oraz tusze w nowych kolorkach. A herbatka pachnie cudnie:)


 


DSC06678


Edyta, dziękuję bardzo za miłą przesyłkę:)


 


Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze pod ostatnim postem:) I bardzo wszytkim polecam „roczne” wymianki, bo fajnie tak przez cały rok na spokojnie kupować przydasie dla kogoś kogo się lubi:]


Cieszę się też, że przeżyłyście długie wpisy z naszej wymianki:) Namęczyłam się trochę z nimi, aż przez następne dni nie chciałam się zbliżać do kompa, ale było warto:)


 


damar5 – O, to masz już prawie z głowy robótkę dla mnie:P Chyba też powinnam się zabrać za haftowanie dla Ciebie, bo czerwiec już tak blisko:P


cornelka2 – Ja też się powoli przyzwyczajam do takiej ilości niebieskiego:) Jak Dana lubi to ja się poświęcę:P W końcu jak przez cały rok kupowałam to aż tak nie biło po oczach, dopiero w kupie mdliło:P


alexls – Dzięki za info o Michaelsie. Przed wyjazdem nic nie słyszałam o kartach, ale po powrocie zaraz się zainteresuję:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/07/17 22:02:18
    Fajny pomysl na igielnik podoba mi sie :) A ta herbatka to moja ulubiona ,dla mnie pysznaaa
    poz.Dana


    malgorzata-p17
    2011/07/18 08:50:35
    fajne upominki:)


    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2011/07/18 09:49:31
    Bardzo pomysłowy ten igielnik :) Przydałby mi się taki, bo igły gubię nałogowo. Dzisiaj sobie nie zrobię, bo mam wizytę teściowej, ale może jutro... :)


    1_iwonan
    2011/07/18 12:53:31
    Igielnik śliczny - miło otrzymać taki prezencik!
    A wpis o niebieskiej wymiane przemiły, tyle tam cudowności, że absolutnie nie można narzekac, że długi czy coś w tym stylu, tylko zachwycać się wszystkim!
    Pozdrawiam!
    tylkoprzyjemnosci.blogspot.com


    wildfemale
    2011/07/18 21:28:52
    Widzę, że blogi łączą ludzi:)
    Małe rzeczy, a cieszą :)

    OdpowiedzUsuń