czwartek, 7 lipca 2011

Tasia za tasię:D

Dziś będzie o wczorajszym spotkaniu dwóch cyganek:P Tak, bo obie z Daną (damar5) przyszłyśmy obładowane tasiami:P Od razu uprzedzam co wrażliwszych czytelnikow: wchodzicie na własną odpowiedzialność! Zdjęć dziś będzie dużo, a co na nich... to już wina Dany! :P


Ponad 1,5 roku temu poznałyśmy się dzięki naszym blogom. Setki komentarzy, wiele maili, rozmów na gg i na koniec nasze wczorajsze spotkanie:) Umówiłyśmy się pod żabą na Stawowej, ale że przyjechałam 10 minut wcześniej to sobie weszłam na chwilę do księgarni. Spokojnie sobie oglądam książki, a tu mnie od tyłu ktoś woła! Dana mnie dorwała:P Wiedziała, gdzie mnie szukać:D I od razu obdarowała mnie takimi pięknymi słonecznikami:) Szkoda, że przez nasze długie gadanie trochę oklapły:(


DSC06482


Następnie zaczął się obciach:P Od razu w kawiarni wybrałyśmy sobie ustronne miejsce, żeby innym nie przeszkadzać. I miałyśmy rację, bo nie była to zwykła rozmowa:D Gadałyśmy jak stare przyjaciółki, śmiałyśmy się „na cały regulator”, jakby Maciek powiedział:D


A po długiej rozmowie zabrałyśmy się za wymiankę tasiową:P Dana dostała tasię ode mnie, odpakowała wszystko pod moim czujnym wzrokiem:P Ale o tej nudnej i nieciekawej części będzie następnym razem. Dziś o ekscytującej części, która zaczęła się jak dostałam takie coś:)


DSC06488


A jak już obejrzałam zawartość ciesząc się jak dziecko, dostałam takie „cuś”:P


DSC06509


Prawda, że Dana jest niemożliwa? W wielu momentach normalnie chciałam ją walnąć w łeb, bo przesadziła! I jeszcze jak czasem chrzaniła! Oj, słuchać się tego nie dało! Ale zaraz zobaczycie dlaczego:P


Zacznę od zamówionego cukierka! Dana jest mistrzynią w xxx cukierków czyli po fachowemu needlerolli:) No i jak po kolejnej chwalipięckiej notce na blogu, poprosiłam o cukierka w ramach naszej wymianki. Co prawda Dana poszła na łatwiznę, bo o ten wzorek prosiłam ją już dawno temu:P Ale i tak jestem zachwycona!!!!!!!!!!!!! Cud, miód i orzeszki!!!!!!!!!!


DSC06500


I jest tylko mój:P


DSC06503


Zobaczcie jaki równiutkie krzyżyki:)


DSC06506


Nie wiem jak ona to zrobiła, ale sznureczek przechodzi przez kanwę!


DSC06504


I te śliczne wstążeczki:]


DSC06505


A całość bardzo profesjonalnie zszyta!


DSC06502


Ale to jeszcze nie koniec xxx! Niespodzianką był woreczek lniany!!!!!!!!!! Tego się nie spodziewałam!


DSC06496


W życiu na lnie nie haftowałam, więc tym bardziej doceniam! A xxx znowu perfekcyjne! I ten lawendowy wzorek! Oj, już mogę go wyrzucić z teczki:P


DSC06497


A w środku znajdował się lawendowy olejek do kąpieli!


DSC06499


Dana, dziękuję Ci bardzo za takie cuda!!!!!!!!!!!!! :*


Ale to jeszcze nie koniec! Teraz przejdę do części przydasiowej:) Oj, Dana w tym roku mocno i intensywnie myślała i .... wpadła na super pomysły:D Teraz już wierzę, że w Niemcowicach jest prawie wszystko:D


Oprócz cudownego kuferka (Dana, tata mnie jednak nie zabił:P) dostałam np. takie malutkie śliczniutkie rameczki-magnesiki na hafty:)


DSC06491


Wielkanoc już za chwilę, wiec dostałam jajco:P


DSC06511


I jeszcze jedno, ale tym razem z zawartością:D


DSC06507


Oraz taki owal z przeznaczeniem na pinkeepa:) Dana to ma pomysły, nie?


DSC06515


Za te tasiemki trochę Danę ochrzaniłam, bo nie bardzo lubię pomarańcz:P Ale, że podchodzą pod kolorystykę jesienną to jakoś je wykorzystam:)


DSC06493


A tu jeszcze “mały” woreczek tasiemek!


DSC06530


A w nim moje ulubione motywy jesienne i morskie:)


DSC06531


I jeszcze więcej jesieni:P


DSC06532


Tasiemka, która mi się bardzo spodobała w walentynki, jak Dana pokazywała domkowego pinkeepa na swoim blogu:)


DSC06533


Któż nie lubi krateczek? Zwłaszcza takich drobnych:)


DSC06534


A takie “cusie” to podstawa moich pinkeepów:)


DSC06522


U mnie niedostępne, ale mam kolejną porcję mulin Anchor:)


DSC06550


Niecne plany miewam nie tylko ja, i tak Dana stwierdziła, że mnie podstępem zmusi do polubienia perełkowych koralików.


DSC06512


I chyba jej się to uda:) Bo jak mogę się oprzeć takim małym buteleczkom? To moja kolejna słabość, o której napiszę w osobnym wpisie:)


DSC06513


A żeby mnie łapki nie bolały to dostałam nowy wynalazek! Naparstek z rzepem, który zbiera koraliki!


DSC06519


I jeszcze pudełeczko jakby mi się znudziły buteleczki:)


DSC06517


Ewentualnie mogę w nim umieścić takie morskie elementy! Dana, ja już Ci chyba nic nie powiem więcej! Ja już przestanę cokolwiek lubić, bo mi wszystko kupujesz:P


DSC06518


Dana jest mistrzynią pakowania, ja niestety nie dałam rady i moja tasia była słabo zapakowana:( Ale Dana kilka rzeczy wpakowała do takich dwóch jutowych woreczków, na których przecież można coś wyhaftować:)


DSC06535


W mniejszym woreczku były serduszkowe drewniane guziki!!! I moja kolejna słabość do drewna:P Dana, ja Ci chyba zablokuję dostęp do Pieguchowa:P


DSC06536


A także guzikowe ciuchcie! Do tego środka transportu mam słabość od czasów studiów na Polibudzie:P


DSC06537


Dana to podstępna kobieta! Strzeżcie się! Wystarczyło jedno moje niewinne pytanie, gdzie kupuje przywieszki metalowe do haftów i ... uszczupliła swoją kolekcję o takie śliczności! Aż mi głupio:( W tym momencie prawie nie oberwała w łeb:P


DSC06538


Za zawartość większego woreczka też powinno jej się oberwać!


DSC06539


Pamiętacie wpis, gdzie prosiłam o pomoc w namierzeniu kilku zestawów do xxx? Dana już wtedy miała je dla mnie! Moje wymarzone zestawy!


DSC06541


DSC06542


DSC06543


A ten wybrał dla mnie syn Dany, Max! Max, Anka Amerykanka bardzo dziękuje:)


DSC06540


A dodatkowo dostałam jeszcze zestaw zakładkowy:) I znowu chyba przez to, że się wygadałam, że lubię słoneczniki:(


DSC06544


Nie mogło oczywiście zabraknąć darmowych wzorków ze sklepu:) Już je w myślach rozkładam na małe kawałki na kolczyki:P


DSC06546


DSC06547


Element spodziewany to naparstek. Prosiłam Danę o niemiecki, bo jeszcze takiego nie mam. A właściwie nie miałam:D Bo teraz mam jeden z okolic, gdzie Dana mieszka.


DSC06527


DSC06528


DSC06529


I wcale nie jest badziewny:P A drugi jest z Flohmarktu, więc tym bardziej dla mnie cenny:)


DSC06526


Poprosiłam też Danę o herbatkę z żabą, która już rok temu zasmakowała mi i Matkasowi. Ku mojemu zdziwieniu dostałyśmy nie jedną, a dwie paczki! Dziękuję!!!!!!!


DSC06548


Z rzeczy już mniej przydasiowych, otrzymałam śliczny i milutki szal! Ile szali posiadam, nie pamiętam, ale każdy się przyda:P


DSC06549


Mam też nowe fajowe świeczki:)


DSC06521


Oraz kilka badziewnych, jak je Dana określiła, par kolczyków. Dana, gdzie Ty widzisz badziew???? Ślepa jesteś:P I wszystkie w moim ulubionym kolorze:]


DSC06489


A te podobają mi się najbardziej!


DSC06492


I zawartość plastikowego jajca:P


DSC06508


Na koniec jeszcze mały woreczek:P


DSC06494


A w nim sympatyczna żabka:)


DSC06495


A mama dostała od Dany bucik do kolekcji!


DSC06487


Matkas dziękuje:) A ja zdradzam, gdzie wisi:P


DSC06483


A dodatkowo pokażę jeszcze, gdzie wisi bucik od misia-be:)


DSC06485


Dana, dziękuję bardzo za wszystko! Sprawiłaś mi wielką radość każdą najmniejszą rzeczą, którą mi podarowałaś:) Ale najbardziej się cieszę, że się spotkałyśmy:) Już liczę na kolejne spotkania:)


To tyle jeśli chodzi o Danę:P Ale to wcale nie koniec podarków! Jeszcze w czerwcu podesłałam Danie wzorki dla mamy, pani Kornelii. I ku mojemu zdziwieniu, w podziękowaniu, dostałam śliczne woreczki decu z zapachowymi mydełkami. Och, jak cudnie pachną:) A wykonane są własnoręcznie przez zdolną cornelkę2.


DSC06524


DSC06525


Jak się słusznie Dana z panią Kornelią spodziewały, chciałam się nimi podzielić z Matkasem, ale... nie umiemy się podzielić, bo oba są cudniaste!!!!!!!!


Pani Kornelio, bardzo dziękujemy z mamą za prezenty!

1 komentarz:

  1. Gość: , 193.200.51.*
    2011/07/07 22:43:47
    oj ale prezentów ci się dostało :) wszystkie baaardzo ładne i oryginalne


    myszszeczkunia
    2011/07/07 22:43:52
    Oj dziewczyny zaszalałyście, a Dana to chyba napadła na jakiś sklep robótkowy:) Aż miło popatrzeć na Wasze dary:))


    damar5
    2011/07/07 22:49:04
    A ja bym sobie dala leb uciac ,ze Ty pomarancz lubisz ,hmmmm cos najwyrazniej przeoczylam.
    No wzor cukierkowy faktycznie niezaskakujacy ale innego nie mialam a ta krateczka dosc sympatyczna :)
    Marne te pudelka ale jedno mi sie podoba bo wyszlo slonecznikowo :) :)
    A Max z rybami nie trafil :( Myslalam ,ze znam Cie juz na wylot a znowu sie czegos nowego dowiedzialam o Tobie :) Przesympatyczne spotkanie za ktore dziekuje po raz kolejny :)
    Poz.Dana


    zakreconamysia
    2011/07/07 23:00:55
    Szalone! Ale cuda ;o)


    alexls
    2011/07/08 04:32:37
    Fantastyczne prezenty! Mi by zycia braklo, aby to wszystko przerobic!;)
    Bardzo sie ciesze ze spotkanie Wam sie udalo:)
    Pozdrawiam serdecznie!!!


    morsia
    2011/07/08 09:21:04
    Szalone jesteście. :D Cukierek pierwsza klasa, jak wszystko inne, co wyszło spod ręki Dany. A przydasie, kolczyki - cudeńka. Teraz Cię będę śledzić, co i jak wykorzystasz. :P Najbardziej mi się podobają guziczki i te koraliki w buteleczkach, superpomysł. :)


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/07/08 09:27:10
    no, kochana! z takimi siatami musiałaś wracać do domu, że szok! zazdroszczę ogromnie takiej ilości dóbr i czekam, żeby zobaczyć co tam sama przygotowałaś.
    i podaj mi wreszcie swój adres kobieto, bo od maja trzymam w tajemnicy kartkę urodzinową dla ciebie i nie mam jej jak wysłać!


    edytadzik24
    2011/07/08 09:37:00
    Normalnie oglądałam z zaciekawieniem zdjęcie po zdjęciu i zastanawiałam się czy ten post się kończy haha tak tego dużo :) cuda cudeńka :) rewelacyjne paczuszki, kuferek rewelacyjny...ja to maniaczka pod tym względem...tylko ja za każdym razem gdy jestem w castoramie wracam z jakimś pudełeczkiem, kuferkiem, które niby na śrubki są ;) ale idealnie pasują na tasiemki, guziczki i inne pierdółki :)

    Pozdrawiam :)


    labores_pariunt_honores
    2011/07/08 09:54:29
    dziewczyny, wy to macie pomysły :D niesamowicie musiało wyglądać wasze spotkanko! wspaniałości! pozdrawiam :)))))))


    barbaratoja
    2011/07/08 10:24:42
    Takiego wyboru w żadnym z dostępnych mi sklepów nie widziałam;-)
    Śliczności!


    1_iwonan
    2011/07/08 13:10:21
    Niesamowite prezenty!!! Ten cukiereczek jest naprawdę perfekcyjny!!! Takie spotlkanie... musiało byc cudnie!
    www.tylkoprzyjemnosci.blogspot.com


    malgorzata-p17
    2011/07/08 18:11:42
    cokolwiek by nie mówić i ile byś Dany nie op....to trzeba przynać że preznetami Cię fajnymi obrzuciła:) super!
    co zaś do gazetek - to pokaż z jedną swoją tę ulubioną-nie wiem nie widziałam:)


    Gość: Iwonka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/07/08 20:14:58
    I to wszystko w jednej tasi się zmieściło ? :) Piekny prezent( prezenty raczej)!


    anenia-vladona
    2011/07/08 21:12:41
    oooooooo matulu oglądałam te cudeńka z rozdziawioną buzią .... fantastyczne prezenty i nie wiem co mi się najbardziej spodobało bo wszystko cudne
    zazdroszczę spotkania musiało byc bardzo interesujące
    Piegucha uwielbiam czytać Twoje posty
    aneniowewytworkipotworki.blogspot.com/


    ella1101
    2011/07/09 02:29:48
    Superowe prezenty, tylko pozazdroscic.


    Gość: yustynia, *.dynamic.gprs.plus.pl
    2011/07/09 17:40:57
    Od samego tylko czytania i oglądania buzia się uśmiecha :)
    Słoneczników, cukierasa i przeuroczej żabki zazdroszczę ;)

    www.tynia.blox.pl


    ann_margaret
    2011/07/12 14:20:51
    Nooo.... to chyba jeden z Twoich najdłuższych wpisów:)))) Więcej takich, bo ogląda się takie cudeńka wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń