środa, 6 lipca 2011

Spotkania blogowe:)

Czyli o tym jak spotkałam koleżanki z blogów:)


Zaczęło się w niedzielę! Basia prowadząca blog Moje robótki ręczne przyjechała na dwa dni do Katowic i umówiłyśmy się na spotkanie w Silesia City Center. To było moje pierwsze spotkanie z koleżanką poznaną przez bloga. Umówiłyśmy się w jednym miejscu, a spotkałyśmy chyba 20 minut przed umówionym czasem gdzie? W empiku na dziale z gazetkami robótkowymi:P A gdzie indziej mogłybyśmy iść, żeby „zabić czas” :D Nawet się tego nie spodziewałam, a miło spędziłam z Basią 3,5 godziny:P Basiu, dziękuję za fajne spotkanie:)


 


Natomiast wczoraj udało mi się wreszcie spotkać Iwonę prowadzącą blog Mój kącik z różnościami. Wreszcie, bo Iwona jest z Gliwic i niestety w czasie mojej niedawnej wizyty w Gliwicach nie udało nam się spotkać:( Tym razem wszystko wypaliło i spotakłyśmy się w centrum Katowic. A ja miałam przyjemność poznać też synka Iwony. Marcin to bardzo fajny chłopak!


Spotkanie nie było już takie długie, ale równie przyjemne:) Poplotkowałyśmy sobie a ja zostałam obdarowana cudną puszką na ołówki:) Iwona sama ją zmachlowała! A wygląda jak ze sklepu! I jeszcze specjalnie powstała w moim ulubionym czarnym kolorze!


DSC06476


DSC06477


Już w użytku:P


DSC06478


Iwona pamiętała też o mojej kolekcji klamerek:) Krówka jest zabójcza:D


DSC06475


Iwona, dziękuje za bardzo przyjemne spotkanie oraz cudowne prezenty!!!!!!!!


 


A dziś miało miejsce „spotkanie gigantów” czyli wreszcie dorwałyśmy się z Daną i taki obciach jej robiłam, że aż wstyd:P I to nie ja powiedziałam. Cytuję tu Danę:P Ale o tym będzie następnym razem, bo obie wróciłyśmy ze spotkania z dużymi tasiami:P


 


Po tych trzech spotkaniach stwierdzam, że bardzo fajnie jest pogadać z dziewczynami, które poznałam dzięki blogom:) Teraz juz zupełnie inaczej (czyt. lepiej) będzie mi się czytało ich blogi:) A jak ktoś jeszcze ma czas i chęci na spotkanie, a bywa w okolicach Katowic to czekam na propozycje:D Mam czas do 10 sierpnia:)


 


Aaaaaa, kto bardzo ciekawy to może zajrzeć na blog W wolnej chwili, bo tam moje podziękowanie za ostatnią paczkę klamerkową:) 


 


Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze odnośnie lipcowego kalendarza:) Aż wróciły mi chęci na ostatnie cztery miesiące:P

1 komentarz:

  1. drugi.maurycjusz
    2011/07/06 22:15:40
    Droga Aniu:)))- bardzo, bardzo się cieszę, że dane nam było się spotkac- długo będę wspominac naszą wyprawę do Silesii:))) raz jeszcze Ci dziękuję i melduję posłusznie, że wysłałam maila z obiecanym wzorkiem. Pozdrawiam gorąco:)))
    PS śliczności dostałaś!!!:)


    damar5
    2011/07/06 23:36:51
    Fajna i pucha,i krowa!
    Ciesze sie ogromnie z naszego spotkania ,banan nie schodzi :)
    Niestety, podlamana Gigantka troche tez jest ta Twoja tasia ,za malo przywiozlas :( : P
    Spij dobrze :) Dana

    OdpowiedzUsuń