sobota, 23 lipca 2011

7 pamiątek (nie) z Rybnika:D

W czwartek pomimo deszczu byłam z tatą w Rybniku. Znaleźliśmy nawet chwilę czasu na przejście się po centrum. I powiem Wam, że śliczne to miasto! Małe, ale bardzo urocze, zadbane, po prostu bomba:) Szkoda, że Katowice nie są takie:(


Na jednej ulicy znajdowały się dwie pasmanterie. A właściwie dwie części jednej. W drugiej były akcesoria hafciarskie. Nic nie kupiłam, ale bardzo spodobała mi się witryna przed bramą ze sklepem. Całość ręcznie haftowana:)


Clipboard01


Na tej samej ulicy znajdowała się jedyna w mieście Cepelia. W Katowicach są aż dwie, ale w żadnej nie znalazłam aż tylu naparstków! Obłowiłam się nieźle:P


Jedyny naparstek z Rybnika już u mnie w domu:]


DSC06929


Ten metalowy naparstek bardzo podoba się Matkasowi:)


DSC06926


Dwa malutkie naparstki, które przypominają mi filiżanki, których miałyśmy z mamą swego czasu sporo i “namiętnie” je tłukłyśmy:P Dziś zostały nam głównie talerzyki:D


DSC06927


 


DSC06928


A co mnie najbardziej zdziwiło? Naparstki z wielu miast w Polsce!


W Warszawie byłam już dwa razy, ale dopiero w Rybniku kupiłam swój pierwszy naparstek ze stolicy:)


DSC06925


Częstochowa to miasto, z którego mój tata pochodzi:)


DSC06923


A w Poznaniu moja mama się urodziła:)


DSC06924


Maciek urodził się w Katowicach i naparstek stąd mam. A z Siemianowic Śląskich, gdzie się urodziłam jeszcze nie mam:( I obawiam się, że nie ma takowego. Szkoda:(


A co było najfajniejsze w zakupach? Że każdy naparstek był tańszy niż w Katowicach i Gliwicach:)


I wszystkie nowe naparstki w kupie:)


DSC06930


Do wyboru w Cepelii było jeszcze chyba z 10 naparstków z takich miast jak Gdańsk, Kielce, Bydgoszcz i wiele innych, ale stwierdziłam, że nie będę kupowała z miejsc, w których nie byłam. Wolę jak każdy naparstek coś dla mnie znaczy:)


 


damar5 – Mataks jest bardzo rękodzielnicza:) Odszukałam jej stare dzieła i wkrótce dodam specjalną notkę na blogu:) Zdziwisz się, Dana:)


anonimowy gościu – Wzorem chętnie się podzielę, ale zostaw jakiś namiar na siebie albo pisz na pocztę gazetową (piegucha).

1 komentarz:

  1. renataa25
    2011/07/23 22:39:18
    Jak zwykle udane zakupy:)) Zapraszam do siebie po wyróżnienie!!


    yustynia
    2011/07/24 09:06:54
    Piękny zbiór naparstków.
    Bardzo podoba mi się ten granatowy w białe kropki - w gliwickiej cepelii widziałam taki komplet filiżanek i już ostrzę sobie na niego pazurki ;)


    damar5
    2011/07/24 20:17:09
    Pieknie sie rozrasta Twoja naparstkowa kolekcja :)
    A na dziela Mamy juz zacieram rece :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń