czwartek, 30 czerwca 2011

Żyję kolorowo:]

Choć w ubraniach preferuję kolor czarny i rzadko mnie można zobaczyć w innych odcieniach to już w dodatkach jestem mniej wybredna. Ostatnio sięgnęłam po jedną z moich licznych puszek i pomacałam sobie zawartość:P


DSC06296


DSC06298


O właśnie taką:D Bransoletkowo jest bardzo!


DSC06315


Chyba w 2006 czy 2007 dział biżuteryjny w Rossmannie był po prostu nieziemski! To co jest teraz to normalnie żal oglądać:( Obkupiłam się wtedy w kolorowe bransoletki z koralików, które do dziś mi się podobają:) I choć nie bardzo lubię bransoletki, to te często nosiłam. W sekrecie Wam zdradzę, że kupowałam wszystkie bransoletki jakie znalazłam w Silesii:P Tanie były, bo kosztowały jakieś 5 zł za sztukę, więc nie zbankrutowałam:P


A co znalazłam? Po pierwsze bransoletki z kokardkami:)


DSC06300


DSC06301


DSC06302


DSC06303


DSC06304


DSC06305


DSC06306


A drugi rodzaj to wiele (czasem i 20 sztuk) bransoletek na gumce:) Kokardki to moja inwencja, żeby w czasie magazynowania się nie pomieszały.


DSC06308


DSC06309


DSC06310


DSC06311


DSC06312


Jak widać nie mam jeszcze wszystkich kolorów:P Sama się tym widokiem zainspirowałam, a że mam w Michigan pełno różnych koralików to chyba po powrocie do Stanów wezmę się za produkcję bransoletek:D


W pudełku mam jeszcze dwie ciekawe bransoletki z giełdy minerałów.


DSC06299


Oraz dwie skórzane bransoletki:) Mam wielką słabość do skóry!


Pierwsza jest z C&A.


DSC06313


A druga to pamiątka z greckich wakacji:) Kupiona w Pardze:)


DSC06314


To tyle jeśli chodzi o moją kolekcję z puszki. Ale pokażę Wam jeszcze trzy bransoletki Matkasa. Różowa z Rossmanna. Bo przecież ja mogłabym się zakrztusić ile razy widziałabym ten róż na swojej łapce:P


DSC06318


Oraz dwie kupione przeze mnie w Gliwicach w Alei Niskich Cen. Szkoda, że po tym super sklepie został już tylko napis na budynku:(


DSC06319


DSC06320


 


Dziewczyny, muszę “powiedzieć”, że zdziwiłam się ilością komentarzy pod poprzednim wpisem:) Nigdy nie wiem, co Was zaciekawi na tyle, żebyście zostawiły komentarze. A każdy, nawet najkrótszy, jest tak miło czytać:) Dziękuję!


 


edytadzik24 – Chyba za bardzo rozbestwiły mnie amerykańskie sklepy robótkowe, bo te wstążki z empika zupełnie nie są w moim stylu:( W katowickim empiku w Silesia City Center jest chyba największy wybór (a ja mieszkam zaraz obok:P), ale żadna paczuszka nie wpadła mi w oko. Maila do Ciebie napisałam, więc teraz wszystko zależy od Ciebie. I obiecuję, że nie policzę Ci tyle co w empiku, ale po amerykańsku:P A za brytyjskimi gazetkami to też nie ma płakać, o wiele ładniejsze są wzory na necie:) I cena lepsza:P


drugi.maurycjusz – Bardzo chętnie się z Tobą spotkam:) Napisz do mnie maila na gazetę (piegucha) i omówimy szczegóły! Mieszkam 10 min. na piechotę od Silesii, więc czy ta niedziela czy inny termin pewnie mi spasuje:)


 

1 komentarz:

  1. pakma
    2011/06/30 20:53:09
    No i znowu niezła kolekcja :)


    damar5
    2011/06/30 22:36:19
    Zebym to ja wczesniej wiedziala u mnie tyle koralikowych na wieszaczkach :P Bardzo fajna pucha i z zewnatrz i wewnatrz :)
    Poz.Dana


    mamuska73
    2011/07/01 00:04:37
    oj zdradzasz tajemnice,zdradzasz...ale to i dobrze,kiedyś mogą się przydać...kolejna piękna kolekcja tym bardziej ze dużo moich kolorków


    Gość: http: uagnieszki.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2011/07/01 08:07:59
    niezła kolekcja! widzę, że kupujesz hurtowo ;) ja muszę się wziąć za porządki w mojej biżuterii, bo jest jej tyle, a chciałabym to jakoś ogarniać :)
    pozdrawiam.


    misia-be
    2011/07/01 12:32:09
    haha jak dobrze wiedzieć że nie tylko ja uwielbiam takie koralikowe branzoletki :) Tyle, że u mnie w kuferku są wszelakie odcienie szarości i czerni :)


    Gość: Iwonka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/07/01 20:48:21
    Piękna kolekcja! A może pokażesz nam tez kolczyki? Liczyłaś kiedyś ile ich masz? :-)

    OdpowiedzUsuń