środa, 15 czerwca 2011

Dziewczyny, pomóżcie! :)

Po komentarzach do ostatniego wpisu widzę, że świetnie się orientujecie, gdzie w Polsce można zdobyć wymarzone przeze mnie przydasie xxx. W takim razie stwierdziłam, że zdradzę Wam moje kolejne marzenia, a może Wy mi pomożecie w znalezieniu ich w realu? Na ebayu czy w innych zagranicznych sklepach (zwłaszcza francuskich i włoskich) wszystko jest, ale sporo € sobie życzą:(


Dziewczyny, będę wdzięczna za wszelką pomoc:)


Wszystkie wymarzone rzeczy są z DMC:) Naprawdę nie rozumiem dlaczego w Stanach prawie nic nie ma z DMC:(


Od bardzo dawna marzą mi się zestawy do woreczków z lawendą. W necie widziałam takie dwa, ale jakikolwiek by mnie zadowolił:]


dmc-lavender-bag-mini-kit-cross-stitch-lavender-55493-227-1270131634000


dmc-lavender-bag-mini-kit-cross-stitch-lavender-heart-55491-227-1270131634000


Widziałam już na dwóch blogach takie łatki aidowe i normalnie się zakochałam! Znalazłam je na francuskim ebayu, ale cena jak za złoto:(


!CEY-HPQCGk~$(KGrHqQOKjQE0jn!4Z2qBNRvI+Z3EQ~~_12


!CEZ!O+QEGk~$(KGrHqYOKp0E0VKo5JQ9BNRvOKpSrQ~~_12


!CEZBhn!!Wk~$(KGrHqEOKiEE0j6vHY!UBNRvRKyY5!~~_12


!CEZCjo!!Wk~$(KGrHqEOKpQE0UEDTEztBNRvT0fQ!g~~_12


Znacie już moją słabość do małych hafcików, więc pewnie Was nie zdziwi moje zauroczenie takimi malutkimi zestawami z domkami:) A do każdego zestawu dołączone jest słodkie passe partout:]


dmc-mini-kit-colour-variations-beautiful-house-54704-227-1268919409000


dmc-mini-kit-colour-variations-big-red-house-54706-227-1268919409000


dmc-mini-kit-colour-variations-country-house-54708-227-1268919409000


dmc-mini-kit-colour-variations-flowery-house-54712-227-1268919409000


dmc-mini-kit-colour-variations-house-in-the-forest-54710-227-1268919409000


dmc-mini-kit-colour-variations-little-blue-house-54714-227-1268919409000


dmc-mini-kit-colour-variations-little-red-house-54716-227-1268919409000


dmc-mini-kit-colour-variations-sweet-home-54718-227-1268919409000


Moje kolejne niespełnione marzenie to zestaw do haftowania z muliną pachnącą lawendą.


dmc-mini-kit-secret-perfume-lavender-55470-227-1270131634000


Ostatnio jestem też zauroczona zestawami z drewnianymi ramkami:) Ale gdzie ich szukać w Polsce?


!BWk)mfw!Wk~$(KGrHgoOKiUEjlLmWrB3BKYGMpW2!g~~_35


 


$(KGrHqMOKpoE24nVvh5YBN2OCT!QrQ~~_12


Na koniec jeszcze malutkie zestawy, z których jeden udało mi się kupić w Warszawie we wrześniu. Ale że do Warszawy już się nie wybieram w najbliższym czasie, to szukam innego źródła.


T020K


T010K


T014K


Dziewczyny, pomóżcie:) Jestem otwarta na rożne propozycje:P Jakby co, to piszcie na pocztę gazetową (piegucha(at)gazeta.pl).


 


 


Anngela – Dziękuję za radę:) Na kanwie 14 zawsze haftuję 3 nitkami, ale zanim coś wyhaftuję na kwiatkach na pewno sprawdzę 4 nitki.


drugi.maurycjusz – Nie, nie byłam jeszcze na Kochanowskiego. Ostatnio mam trochę prac remontowych i ciężko mi się wyrwać dalej niż do Silesii. A o jaki sklep dokładnie Ci chodzi? Ten po schódkach w dół? A 2 lipca w Katowicach też będę:P


diwina69 – Pewnie, że o Van Gogh’a mi chodziło:) To najlepszy sklep z ramkami jaki w życiu widziałam! Dzięki, że mnie uspokoiłaś:) Jeśli chodzi o katowickie pasmanterie, to tej na 3-go maja nie lubię. Panie są bardzo nieprzyjemne:( Byłam tam w zeszłym tygodniu, spytałam o kolorowe taśmy aidowe, a pani mi pokazała kremową:( Najbardziej w Katowicach lubię pasmanterię w bramie na Mickiewicza. I chyba nie tylko ja, bo zawsze są tam tłumy i ciężko się dostać do lad:D


damar5 – Czyżbyś Ty też miała te same morskie zestawy? Kurka, tyle osób je ma, a ja tak długo i namolnie ich szukałam:P


chica111 – Iza, Twoje nowe miejsce znam i odwiedzam, ale ostatnio mam problemy z komentowaniem na blogspocie, więc nie piszę nic. U mnie miejsca na magazynowanie ostatnio przybyło, więc nie jest źle:P Kupować lubię, ale nie robię tego z „Twoich” powodów, ale dlatego, że coś mi się podoba:) Ostatnio jestem bardzo wybredna i zanim coś kupię długo się zastanawiam i zwykle muszę drugi raz wrócić do sklepu by kupić.


margo191 – Szczęściara z Ciebie:) Ja płaciłam trochę więcej niż 1zł, ale i tak było tanio. Nie lubię za nic przepłacać, więc nie kupuję jak coś nie jest w okazyjnej cenie. A taki zestaw widziałam wyhaftowany w warszawskiej pasmanterii i się jeszcze bardziej zachwyciłam:)


ann_margaret – Oj, Ty to masz szczęście do fajnych zakupów z DMC! Tyle razy już zaglądałam do Ciebie na blog i zazdrościłam zestawów z DMC, jak u nikogo innego. Gdzie Ty mieszkasz, że masz takie fajne pasmanterie?


joasia2000 – Wandy nie znam, ale fajnie, że są w Krakowie dobre pasmanterie. W zeszłym tygodniu trafłam tylko do tej na Karmelickiej. Następna okazja pewnie zdarzy się za 3 lata, bo ostatnio z taką częstotliwością bywam w Krakowie:(

2 komentarze:

  1. margo191
    2011/06/15 22:24:23
    Ja też lubię zakupy wyłącznie te "tanie";) I też się zastanawiam dwa razy, zanim coś kupię. Czy mi to na pewno potrzebne, czy mi się to do czegoś przyda?
    Szanuję pieniądze, bo ciężko na nie pracuję i nie mam ich za wiele. Taki kraj nasz, niestety...
    Co do zakupów, to nie pomogę. w mojej okolicy totalna posucha (Wrocław). Mulina, jakieś aidy (biała, ecru, czarna), ale żadnych "zbytków", bo są drogie i się paniom z pasmanterii nie sprzedają :(
    Chociaż ostatnio kupiłam w Oławie tę widzianą u Ciebie na blogu kanwę, co po namoczeniu się rozpuszcza. Normalnie szał! Taki ekskluzywny towar panie zaryzykowały i sprowadziły ;)))


    Gość: sabriel89, *.adsl.inetia.pl
    2011/06/15 23:03:46
    Te kwiatuszki w drewnianych rameczkach były dodawane w mojej pasmanterii do zakupów (od jakiejś kwoty). Mam takie 3, poszukam i wyślę.


    diwina69
    2011/06/16 06:44:30
    Panie w tej pasmanterii były raczej znudzone, ale kupiłam tam mulinę, której szukałam z obłędem w oczach jakiś czas temu.
    A kolorowe taśmy aidowe chyba są w Gliwicach w tej pasmanterii na Bytomskiej, za kinem Bajka.
    A kiedy się wybierasz do Gliwic? Może się spotkamy?


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: ellie, *.business.telia.com
    2011/06/16 08:03:50
    Te domki mnie zauroczyły :D takie śliczne kolorki! To i ja czekam na wieści gdzie można takowe nabyć ;)
    Niestety nie pomogę w zrealizowaniu marzeń :( Podobnie jak margo191 jestem z Wrocławia a tu kiepsko z zestawami. I tak byłam w szoku że udało mi się zakupić zestaw z pachnącą muliną zielone jabłuszko. Może jest tam też lawenda ale niestety nie mogę Ci sprawdzić bo jestem obecnie na wakacjach i wracam w połowie lipca :(


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2011/06/16 09:37:08
    Hej Ania !
    Naszywki tego typu były w Hiszpanii w pasmanteriach ale tez wydawało mi się za nie drogo (oko 5 Euro za 1 szt). Domków nie widziałam nigdzie - są bardzo ładne. Na moim "starym" blogu nic nie działa (podałaś link do stronki na którym nic nie widać).
    A na żartach to chyba się nie znasz - nie kupuje po to by magazynować. Moje zakupy zazwyczaj są w konkretnym celu - nawet te z przecen.


    damar5
    2011/06/16 10:03:44
    Domki sa urocze jeszcze ich nigdy nie widzialam,lawendowe woreczki boskie ,super rzeczy sobie upatrzylas :)
    Poz:Dana


    Gość: Edi, *.play-internet.pl
    2011/06/16 10:06:10
    Zmieniłam adres bloga na angels-embroidery.bloog.pl więc zapraszam ponownie.
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje zbiory są niesamowite!!!
    Kanwy wszystkie cudne, najbardziej urzekły mnie te z wisienkami cudo.
    Ja się zbieram do zakupy jakiegoś zestawu do haftowania, bo jeszcze nigdy nie haftowałam takich kupnych zestawów z mulinami takich Dimensions itp.
    Ale cuda pokazujesz a te łatki aidowe hm muszę szperać więcej w siecie bo szczerze mówiąć jeszcze tego nie widziałam, super pomysł. Jakbym coś znalazła to napisze.
    Życzę miłego dnia:)


    ann_margaret
    2011/06/16 14:17:48
    Pasmanteria, w której robię zakupy, ma status platynowej DMC, więc mają niemalże wszystko z ich oferty, a jak nie, to da się zamówić:) Zapraszam do Trójmiasta:)

    Woreczek na lawendę kupiłam taki wyszywany haftem płaski: annmargaretsdaisies.blogspot.com/2011/01/bawanki-w-nowym-roku.html

    Mam sporo z serii kwiatów z ramkami - były w sprzedaż ok. 3 lata temu, nie wiem, gdzie można je teraz znaleźć.

    Natomiast te małe zestawy widziałam niedawno - jeszcze są w sprzedaży. Na łatki nie zwróciłam uwagi, mogę się rozejrzeć.

    Ogólnie to te małe zestawy (kiedyś były jeszcze np. zakładki) pojawiają się jako hafciki "sezonowe", przynajmniej takie ja mam wrażenie. Jest jedna, dwie dostawy, a potem już brak.

    Piegucha, odbierz maila:)


    Gość: joasia2000, *.zax.pl
    2011/06/16 14:20:24
    www.pasmanteria.pentelka.pl/
    Tam jest adres pasmanterii , tych zestawów poszukała bym właśnie w tej sieci pasmanterii . Znalazłam tam największy wybór produktów DMC .


    beatrix73
    2011/06/16 18:30:38
    W moim mieście jeśli chodzi o pasmanterię - to totalna porażka. Kupuję głównie przez internet:
    needleart.pl/
    albo:
    haftkrzyzykowy.istore.pl/

    Ostatnio poprosiłam panią w pasmanterii o taśmę - nie ma i nie będzie - taka odpowiedź. Albo jest 15 opakowań kanwy (takiej w kawałkach) - same 16. A 14 żadnej. Itp. Katastrofa.
    Pozdrawiam.


    labores_pariunt_honores
    2011/06/17 11:32:56
    a w której pasmanterii w stolicy polowałaś na te wzorki? często bywam w pasmanterii pod Centralnym, ale od czasu do czasu jestem też na Śniadeckich w Soho, w razie czego napisz :)

    OdpowiedzUsuń