środa, 8 czerwca 2011

W temacie

Pozostając w temacie czterech pór roku z poprzedniego wpisu, chciałam Wam dziś pokazać moje stare prace. Teraz już uwierzycie w moją słabość do tej tematyki:P Kiedyś już pokazywałam pierwszą serię, którą wyhaftowałam jeszcze za czasów studiów na polibudzie (tu). A dziś macałam sobie moją drugą serię 4 pór roku i zrobiłam kilka zdjęć. Od razu widać, że inaczej wtedy haftowałam, bo krzyżyki są koślawe:P I miałam taką zasadę, że wszystko haftowałam 3 nitkami Ariadny:D Kanwa to chyba 16, więc obrazek wyszedł bardzo „przestrzenny”, taki bardzo „grubiutki” i „mięsisty” jest w dotyku:) Wzory pochodzą z Haftu Gobelinowego. A hafty powstały w lecie 2008 roku, czyli zaraz przed moim wyjazdem do Stanów. To ostatnie xxx, które robiłam ostrą igłą:P Obrazki są małe, bo mają po 60x60 krzyżyków i mierzą jakieś10 cm. Niestety do dziś ich nie oprawiłam:( Dlaczego tak trudno kupić w Polsce kwadratowe ramki?


A same obrazki są bardzo kolorowe:)


Wiosna


DSC06033


Lato


DSC06029


Jesień


DSC06032


Zima


DSC06028


 


Haftowanie takich obrazków bardzo mi się podoba i jeszcze na pewno jakieś popełnię:]


 


A dziś byłam z Maćkiem w kinie na Piratach z Karaibów! I powiem, że ta część podobała mi się bardziej niż 3 i 2. W poprzednich częściach nieco przesadzili z wieloma rzeczami, poza tym wątek Elizabeth i Willa zaczynał już być męczący. A Penelope Cruz była świetna! No i mój ulubieniec, Johnny:D


PiratesOfTheCaribbeanOnStrangerTidesPoster


Choć napisy u dołu ekranu nieco mnie rozpraszały:P Tak jak i lektor w tv:P


 


labores – Obrazki nie są opisane, ale podejrzewam, że są w kolejności i ten obok zimy to powinna być wiosna:)

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2011/06/08 06:19:19
    piękne te cztery pory roku nie widziałam jeszcze takich Cieszę się że dotarłaś do domu szczęśliwie teraz ja będę czekać na moje dzieci pozdrowienia


    chica111
    2011/06/08 08:51:14
    Witaj w Polsce.
    Jak Ci się żyje w tym klimacie bo mi gorąco.
    Za ramkami kwadratowymi zobacz w Ikei - może tam coś znajdziesz. Miłego wypoczynku.
    Iza N-P.
    www.chica111.blogspot.com


    blankac
    2011/06/08 09:06:52
    cudne te hafty :-)))


    damar5
    2011/06/08 09:09:12
    No bardzo kolorowe te pory roku ale oko przyciagaja :)
    Mlodemu sie spodobaly Karaiby ;-) no ale w Polsce to raczej nie skorzystamy by je zobaczyc :(
    Poz.Dana


    lorena24
    2011/06/08 10:19:30
    Piękne te Twoje cztery pory roku:)


    Gość: maczka87, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/06/08 11:13:57
    co do tych por roku sa sliczne kolorowe a to ze miesiste i grubiutkie to tez maja swoj urok...:) pozdrawiam zapraszam do siebie


    margo191
    2011/06/08 13:03:14
    Ja też się zastanawiam, dlaczego u nas (w Polsce:) nie można kupić kwadratowych ramek. Mam w szufladzie już kilka gotowych, kwadratowych obrazków, a ramek do nich szukam i szukam.
    Dawno temu kupiłam sobie tanie, białe ramki 15x15 w Ikea. Oczywiście, już ich nie ma w asortymencie...:(


    ann_margaret
    2011/06/08 14:20:12
    No fajny komplecik!!
    Mam wyhaftowane bardzo podobne cztery pory roku, z niemalże identyczną kanwą i efektem grubości:))) No i oczywiście też leżakują w szufladzie:D

    Jak Ci się podoba upał w Polsce?:))


    ella1101
    2011/06/09 01:19:34
    Hafty sliczne tez mam slabosc do por roku, a co do kwadratowych ramek to mysle ze to swiatowy problem. Pozdrawiam.


    Gość: Edi, *.play-internet.pl
    2011/06/09 09:37:47
    Przepiękne prace, zazdroszcze Tych sklepów z drobiazgami, marze o takich zakupach w takim sklepie, o tak dużym wyborze. U nas w Polsce a już w małej miejscowości ciężko cokolwiek zdobyć. Żeby znaleźć wstążki śliczne guziczki czy kanwe z serduszkami to nie jest możliwe. Śliczne prace :) pozdrawiam Edyta
    i zapraszam do siebie marysia-i-hania-dzikowska.bloog.pl/
    hasło: rewers24

    OdpowiedzUsuń