wtorek, 14 czerwca 2011

Z ebaya:)

Zauważyłam ostatnio na kilku blogach, że dziewczyny ostro buszują po amerykańskim ebayu. Oj, jak to cholerstwo wciąga, nie?:P Ja większość rzeczy mam w lepszych cenach w moich sklepach robótkowych, więc na ebayu szukam tego, czego u mnie nie ma. W ciągu roku zrobiłam kilka razy zakupy na brytyjskim ebayu, ale nie chwaliłam się, bo prosiłam o przesyłkę do Polski. Po pierwsze taniej niż do Ameryki, a po drugie nie muszę już tego wozić do Polski, bo walizki i tak mam pełne:D


A co kupiłam? Czyli czego nie ma w Hameryce:P


Zaopatrzyłam się w wymarzone kanwy:) Już długo ich szukałam, nawet widziałam w polskich pasmanteriach internetowych, ale policzyłam sobie i mi wyszło taniej z ebaya. W Polsce sama kanwa to prawie 27 zł, a mi z wysyłka wyszło jakieś 18 zł za kanwę:)


Z tych najnowszych kanw DMC kupiłam: czerwoną krateczkę,


DSC06043


czerwone serduszka,


DSC06044


czerwone kropeczki,


DSC06045


i wisienki:)


DSC06046


A ze starszych rodzajów kanw: niebieskie kropeczki,


DSC06055


różowe kropeczki,


DSC06054


turkusowe kwiatki,


DSC06057


niebieskie kwiatki


DSC06058


oraz różowe kwiatki.


DSC06059


Kanwy w kwiatki na zdjęciach wyglądają dosyć ciekawie, ale w zbliżeniu... Oj, cud, miód i orzeszki!!!!!!!! Aż żal na nich haftować:D


DSC06063


DSC06060


DSC06062


Zachorowałam też dawno na morskie zestawy do haftu:) Iza pokazywała kiedyś jeden, który dostała i od tego czasu usilnie ich szukałam. Teraz mam już wszystkie sześć zestawów z tej kolekcji:) Dziś pokażę trzy ostatnie, które kupiłam, a jak się dokopię do pozostałych to też wrzucę na blog.


DSC06047


DSC06048


DSC06049


A w każdym zestawie oprócz kanwy i mulin znajduje się ramka:)


DSC06050


U tego samego sprzedawcy kupiłam dwie kolejne bransoletki:]


DSC06051


DSC06052


Spełniłam też swoje  marzenie i mam zestaw z pachnącą konwaliami muliną:)


DSC06053


Kupiłam też sobie naparstek z Australii :)


DSC06040


DSC06041


DSC06042


To tyle na dziś, a ja mykam dalej przeglądać co mam w szafach i innych zakamarkach mojego pokoju:P


Aaaaa, zapomniałabym! Byliśmy dziś z Maćkiem w kinie na filmie „Pożyczony narzeczony”. Pośmiałam się bardzo, więc polecam:)


Pozyczony_narzeczony_online


 


damar5 – Dana, Ty moja największa fanko, zaraz po Matkasie:P O badziewkach pogadamy przy kawie:)


margo191 – Dziękuję za namiar na ramki:) Ja jednak wolę z szybką i w kolorze:( Czas ruszać na Gliwice. Mam nadzieję, że mojego dobrego sklepu z ramkami nie zlikwidowali jeszcze. A w empiku to chyba w latach 90 kupowałam te kwadratowe ramki, więc raczej nie spodziewaj się za dużo:(


Edi – Ja też uwielbiam pudełka drewniane, plastikowe, puszki metalowe. Mam tego pełno w domu i wszystko pozajmowane przydasiami, więc hafty lądują w worku. Ale w Stanach mam właśnie komodę, w której dwie szuflady są xxx. W jednej trzymam wszelkiego rodzaju przydasie, a w drugiej kanwy. Polecam ten sposób przechowywania. W przyszłym własnym M chyba przeznaczę całą komodę na xxx:)

1 komentarz:

  1. Gość: Anngela, *.static.korbank.pl
    2011/06/14 22:54:44
    Świetne zakupy :-) Ja jestem z tych rzadko komentujących, ale chcę się podzielić doświadczeniem związanym z kolorową kanwą. Haftowałam na kanwie w różowe kwiatki i obraek na niej wygląda cudnie, ale lepiej wyszywac 3 lub nawet 4 nitkami muliny, bo na jasnych kolorach przebijają kolorowe plamki. Pozdrawiam :-)


    drugi.maurycjusz
    2011/06/14 23:26:18
    kanwy odjazdowe!!!! chyba zacznę buszowac po e-bay'u:) co do koralików- odwiedziłaś może sklep w Katowicach na Kochanowskiego? całkiem fajny asortyment już mają, ja zamierzam tam wskoczyc 2 lipca przy okazji przyjazdu na imprezę do moich kochanych Dziadków;))) pozdrowionka i miłego pobytu w domku!!!


    Gość: sabriel89, *.adsl.inetia.pl
    2011/06/14 23:34:56
    kurczę, te kanwy takie ładne, że aż szkoda by mi było ich napoczynać ;)


    diwina69
    2011/06/15 07:03:29
    Aniu, jak się wybierasz do Van Gogh'a, (bo to tam jest w/g mnie najlepszy wybór ramek), to nie masz się co martwić! sklep nadal istnieje i ma się świetnie.
    Wczoraj byłam w Katowicach, i zachwyciła mnie pasmanteria na 3-go Maja. Ależ tam jest wybór wszystkiego!!


    oura512
    2011/06/15 09:16:33
    Ale Ci zazdroszcze tych kanw!!! Nie masz nawet pojęcia jak!!! :P Cudny masz zbiorek zestawików, tylko czekają żeby je zacząć :) Pozdrawiam!


    Gość: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/06/15 11:22:00
    Hej, podziwiam, podziwiam .... i zazdroszczę! Przede wszystkim talentu jak i możliwości.
    Wszyskie prace wspaniałe a zakupy? - nawet nie wspominam bo mnie skręca.
    Czy mogę uśmiechnąć się o wzór kawowego pinkeepa? I jeszcze jedna prośba może posiadasz w swoich zbiorach gazetowych orchidee? Taką trochę w stylu orientalnym? Ciągle poszukuje i bezskutecznie.
    Mój adres iwkora@interia.pl
    Z góry serdeczne dzięki.


    renula-30
    2011/06/15 11:24:42
    Ja tez zazdroszczę tych kanw.One same w sobie są tak piękne,że nawet xxx na nich nie trzeba.Pozdrawiam


    damar5
    2011/06/15 12:37:55
    Ale polowy hehehe swietne kanwy nawet te z rozowymi kropkami i kwiatkami :P
    Po obejrzeniu morskich zestawow musze koniecznie dokonac wpisu specjalnie dla Ciebie :) :)
    Poz.Dana


    chica111
    2011/06/15 12:41:13
    Mamy znów coś wspólnego. Lubimy kupować i magazynować. Zazwyczaj jest okazja by coś kupić lub bo się przyda. Mój mąż już nosem kręci bo miejsca na magazynowanie wszystkiego jest coraz mniej. A ja mu na to odpowiadam - jak umrę i to wszystko sprzedasz , będziesz milionerem. Oczywiście rzeczy kupione kiedyś ujrzą światło dzienne.
    Aniu zapraszam do nowego miejsca www.chica111.blogspot.com - stare już prawie nie działa :(


    margo191
    2011/06/15 13:18:25
    Ale szał! Kanwy tak piękne, że aż na nich żal haftować ;)
    A ja też jestem posiadaczką jednego zestawu morskiego DMC z ramką w kształcie koła ratunkowego. Dawno temu robiłam zakupy w małej pasmanterii w Oławie. Pani się tam niewiele rzeczy do haftu sprzedawało i ten zestaw niemal mi wcisnęła :) Wzięłam bez przekonania, ale za symboliczną złotówkę szkoda go było zostawiać, bo leżał tam taki samotny ;) A wyszyty jest cudny.
    I teraz, widząc u Ciebie resztę serii, czuję, ze zaraz będę chora na resztę tych morskich obrazków... :)))
    Pozdrawiam. M.


    ann_margaret
    2011/06/15 14:35:13
    Oj, te kanwy też za mną chodzą:))
    Coś z tych zestawów DMC też mam, muszę przeszukać zasoby:)))
    Na pewno fajnie będą się prezentować jako seria.


    Gość: joasia2000, *.zax.pl
    2011/06/15 15:26:48
    Takie zestawy są w Krakowie , w tej pasmanterii przy wandzie . Dziś sobie taki jeden kupiłam .


    renataa25
    2011/06/15 17:13:29
    Piękne te kanwy!!! Normalnie wyciągnelabym po nie raczki przez komputer:))) Te kwiatowe są superaśne. Zazdroszcze takich cudnych zakupów:))


    cornelka2
    2011/06/16 06:14:27
    Zakupy superowe , morski komplecik przecudnisty pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń