środa, 22 czerwca 2011

Ciaćko z dziurką :P

Czyli moja największa porażka xxx:P Normalnie wstyd i hańba:( Jedna z moich pierwszych prac. Wzór pochodzi z gazetki „Moje robótki” z 2000 roku, więc pewnie w tym samym roku je haftowałam. Gazetka nie miała legendy, więc sama dobierałam kolory i chyba dlatego wyszedł taki badziew:( Kanwa dosyć rzadka, trzy nitki Ariadny. Ramka z Ikea i prezent dla dziadka gotowy. Nie wiem czy mu się podobał, ale wisiał na ścianie aż do śmierci dziadka. Później wrócił do mnie, ale ze wstydu leży w zamykanym biurku i nie ogląda światła dziennego:P


DSC06210


Choć jak się przyjrzeć to te xxx nawet nie są takie koślawe:D


DSC06211


Mam nadzieję, że przeżyłyście tą prezentację. Ale ja się ukrywać nie będę i postanowiłam pokazać wszystkie moje prace xxx:)


Mała aktualizacja:) Widzę po pierwszych komentarzach, że nie bardzo wierzycie mi, że to jest ciastko:P Oto dowód!


DSC06260


DSC06262


 


A wczoraj byłam w Gliwicach:) Coś niecoś kupiłam, ale o tym innym razem:P


Natomiast po południu poszliśmy z Maćkiem do kina na „Spisek”. Ostatnio nawet nie czytam recenzji filmów, na które chodzę, bo stwierdziłam, że ciekawiej jest oglądać filmy, jak się nie czeka na dany moment, o którym się wcześniej czytało. Dlatego niespodzianką dla mnie było, że film jest po francusku:P I tym sposobem pierwszy raz od lat musiałam czytać napisy, bo z francuskiego znam kilka słów:( Rosati tam było mało, ale film wcale nie był zły. Działo się sporo i to było dobre! A film wybrałam z sentymentu do serialu Largo, który kiedyś lubiłam oglądać w tv:) 


 92o5n3frfb48qh


 


Dziękuję za wszystkie komentarze odnośnie kolekcji bucików Matkasa. Mama się cieszy, choć jest jej wstyd za kurz na zdjęciach:( Bezczelna córka ze mnie:P Ale niektórych rzeczy nie da się już doczyścić, a czasem czyszczenie niszczy:( Z czym mamy już niestety doświadczenie:(

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/06/22 16:00:09
    Dobrze ,ze tytul wszystko wyjasnia bo na pierwszy rzut oka nie wiedzialabym co to jest:P Po dluzszym wpatrywaniu sie dojrzalam to pyszne ciasteczko :) :) Takiego wzoru to ja jeszcze nie widzialam ,jak wyszywam:) Oryginalny bardzo :) i skoro dlugo wisial u Dziadka musial sie podobac :) A gdyby tak pare kresek mu dodac i na zeszyt z przepisami walnac??Nie musialby lezec schowany w pudelku:)
    Poz.Dana


    edyta350
    2011/06/22 16:27:49
    Przyznam, że gdybyś nie napisała, że to ciastko zastanawiałbym się czy o czasem nie stadion na euro :D
    Pozdrawiam


    barbaratoja
    2011/06/22 16:55:27
    Jak zatytułowała tę pracę krzyżykową gazeta, pamiętasz jeszcze?
    Oj, jak dawno w kinie nie byłam, zamknęli nam kino;-(


    marinaduch
    2011/06/22 21:51:03
    Bardzo oryginalne ciastko;) Patrząc na schemat i podane odcienie każda z nas, początkujących kiedyś, wyszyłaby nie lepiej. Miałam zresztą podobne doświadczenie. Aż muszę zdjęcia poszukać, mam je gdzieś na komputerze w folderze " " co w wolnym tłumaczeniu oznacza moja hańba:)

    OdpowiedzUsuń