piątek, 17 czerwca 2011

Tasie i inne:P

Tasia czyli torba po śląsku:) Dziś pochwalę się moimi tasiami podróżnymi z Hameryki:) Zainspirował mnie komentarz ann_margaret, że w jej pasmentarii pojawiły się takowe torby:)


Moje tasie kupiłam już dawnooooooo, bo w lecie 2008 roku. Do dziś nie rozumiem dlaczego, ale były w Hobby Lobby mocno przecenione i samotnie wisiały na clearance. Cena mnie powaliła i musiałam je kupić:P A że dolar stał wtedy po prawie 2 zł, chyba było 2,1 albo 2,2 to jeszcze milej się kupowało:)


Teraz te torby sprzedają w wersji turkusowej z kwiatkami, a w Polsce są kremowe, więc z radością stwierdzam, że moje granatowe są najładniejsze:P Uwielbiam ciemne kolory! Wczoraj oglądałam ceny w polskim sklepie internetowym i do dziś jestem w szoku, bo 145 zł za jedną torbę nie dałabym:(


No to zaczynamy prezentację:) Akurat są na wierzchu, więc wczoraj popstrykałam im zdjęcia.


Duża tasia:)


DSC06131


DSC06130


I zabójcza cena:P


DSC06129


Podoba mi się, że ucha są regulowane.


DSC06165


 


DSC06166


A w środku znajduje się specjalny filc na igły.


DSC06167


I wiele innych kieszeni oraz „segregator” na koszulki na szpatułki:) Koszulek obecnie brak, bo są w segregatorach.


DSC06134


A torbę można i tak zagospodarować.


DSC06136


Malutka tasia, jeśli dobrze pamiętam, kosztowała 7$ :]


DSC06138


DSC06139


I też ma regulowane uszy:)


DSC06140


DSC06141


W środku “segregator” na mniejsze koszulki.


DSC06142


Filc.


DSC06143


I śliczne kieszonki


DSC06144


do takiego wykorzystania.


DSC06145


I obie tasie razem! No i jak miałam się powstrzymać przed zakupem toreb za 36 zł?????


DSC06146


W późniejszym czasie skusiłam się na kolejne clearance. Tym razem jest to organizer firmy LoRan. W moim ulubionym czarnym kolorze:)


DSC06151


DSC06150


Koszulki na muliny, ale przecież można do nich i wzory czy gazetki włożyć:)


DSC06153


I kieszeń siateczkowa.


DSC06155


DSC06154


DSC06168


Cena równie zabójcza – 6,50 $ :P


DSC06149


W 2009 roku miałam taką małą obsesję, że musiałam zdobyć stare dodatki do brytyjskich gazetek. Na swoje nieszczęście odkryłam ebay.co.uk i nakupiłam sporo wymarzonych „gratisów”. Wśród nich znalazła się taka kosmetyczka:) I nawet jej wybaczam, że jest biała:P A co w środku, to już innym razem:P


DSC06159


DSC06159


I jeszcze druga mniejsza kosmetyczka, obecnie niezagospodarowana:P


DSC06163


DSC06164


Ten sam sprzedawca miał też taką teczkę. Wiem, wiem różowa jest:P Cóż, czasem ślepnę jak jestem na ebayu:P


DSC06156


DSC06157


A na koniec jeszcze moje własne “dzieło”:P Tasia powstała w czasie nocy robótkowej na kampusie. Wybrałam sobie czerwoną torbę oraz srebrną farbkę i voila!


 DSC06147DSC06148


Mam nadzieję, że w tym roku też będą organizować ciekawe noce robótkowe:)


 


Dziewczyny, dziękuję bardzo za odzew na mój ostatni post! Dzięki kilku z Was spełnią się moje marzenia:)


 


margo191 – Dobrze zdaję sobie sprawę z tego, że w Polsce zakupy robótkowe są drogie w stosunku do zarobków. Jednak w Stanach ta różnica jest mniejsza. Ja też ciężko zarabiam pieniadze, bo uczenie studentów nie jest najłatwiejsze. I zawsze się zastanawiam zanim coś kupię, choć np. w Stanach oddawanie zakupów jest o wiele prostsze, więc zawsze można naprawić swój błąd:P Nawet jeśli zgubiło się paragon i nigdy nie pytają dlaczego zwracasz coś.


sabriel89 – Dziękuję! Będę Ci bardzo wdzięczna:) Tylko zastanów się i napisz mi, jak mam się odwdzięczyć.


diwina69 – Dzięki za namiary na taśmy. Jak będę w Gliwicach to zamierzam odwiedzić wszystkie 3 znane mi pasmanterie:) W planach mam też zabrzańskie pasmanterie:) A kiedy się wybieram? Chciałabym w czerwcu, ale to zależy od postępów w pracach remontowych, które robimy z tatą:) Chętnie się z Tobą spotkam:) Mogę Ci wcześniej dać znać, jak tylko będę znała datę.


ellie – Lawendowe zestawy to były chyba najbardziej popularne i nawet w Warszawie już nie było ich, jak kupowałam wanilię i cytrynki. A co Ty robisz na kompie na urlopie? Wyrzuć go:P Ja w Grecji to nawet nie myślałam o necie:P


chica111 – Iza, to tanie były te naszywki w Hiszpanii! Na ebayu chodzą po 6,5 € za sztukę plus drugie tyle za przesyłkę:( Nawet się nie zorientowałam, że coś tam poznikało na Twoim starym blogu. Mam go jeszcze w ulubionych, bo lubiłam tam zaglądać i czytać stare posty. Szkoda, że go likwidujesz, bo liczyłam, że zostawisz jako archiwum:(


Edi – Dziękuję za zaproszenie:) Ostatnio mam mniej czasu na neta, z czego cholernie się cieszę, ale w MI na pewno będę częściej zaglądać na Twój blog.


ann_margaret – Bardzo chętnie odwiedziłabym Trójmiasto, ale wolę spędzić czas z rodzinką:)


joasia2000 – Dziękuję, ale do Krakowa nie wybieram się przez najbliższe 3 lata:(


beatrix73 – U mnie są podobne panie w pasmanteriach:( Dziękuję za linki, ale jak spojrzałam na ceny na needleart to zaczął się ból głowy:( Zestawy do skarpet za 120zł? Przesadzają:( Ja je kupuję za 8$ :D I nie rozumiem dlaczego w internetowych pasmanteriach mają tylko duże zestawy? Chyba nie tylko ja lubię małe formy xxx.


labores – W Warszawie obleciałam chyba większość pasmanterii, łącznie 14, spis masz w tych dwóch wpisach: http://pieguchowo.blox.pl/2010/10/Moja-rundka-po-warszawskich-sklepach-robotkowych-1.html , http://pieguchowo.blox.pl/2010/10/Moja-rundka-po-warszawskich-sklepach-robotkowych.html . Z poszukiwanych zestawów znalazłam tylko dwa małe, których zdjęcia umieściłam w tych wpisach. W Warszawie byłam we wrześniu, więc skoro te zestawy są stare, to pewnie nic się nie zmieniło:(

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/06/17 21:21:03
    Wszystkie taszki swietne i praktyczne ale ta Twojej produkcji wymiata! :)
    Poz.Dana


    myszszeczkunia
    2011/06/17 22:43:26
    Jak takie tanie i do tego fane to nie pozostaje nic innego tylko BRAĆ, BRAĆ, BRAĆ..., kasy nie żałować.


    mamuska73
    2011/06/18 00:06:38
    mam identyczna duza torbę tyle ze właśnie kremowa i druga kremowa półokrągłą ale inna niż twoja;a najstarsza torba jest bordowa i pomimo tego ze jest dość mala to ja uwielbiam;ma superasna tkaninke
    za największą płaciłam coś ok 11 euro a w Polsce widziałam za prawie 2 stówy;szok w kaloszach


    misia-be
    2011/06/18 01:10:05
    Jak ja ci zazdroszczę takich zakupów!!! W mojej pasmanterii mogę liczyć na przecene chusteczek do nosa :/ i to tak jeszcze od świeta.. A o jakiś skarbach dmc lub innych to już wogóle moge zapomnieć. zostaje ebay, tylko czasem koszt wysyłki jest 2 razy większy niż samego przedmiotu.... ja chce przeceny!!!!!! chyba jakąś petycję zmodze :P


    labores_pariunt_honores
    2011/06/18 10:50:41
    ok jak będę w pon w okolicy Centralnego to spojrzę co Pani tam ma z tego co pokazałaś :) a nóż widelec ma coś nowego :))


    belluss
    2011/06/18 15:13:34
    wszystkie są super!


    margo191
    2011/06/18 15:38:01
    Ja też uczę:) Ale trzy i czterolatki: recytować wierszyki, śpiewać piosenki, trzymać widelec i nie siusiać w majtki;) Ciężka to praca...:)
    I pochwalę się, że też mam taką kosmetyczkę (tę przez Cibie zagospodarowaną) z Cross Stitchera. Mama mi kupiła w lumpeksie. Była nowiutka, zapakowana w folię i kosztowała jakieś 2 zł. Fajna jest, bo taka pakowna :)
    Pozdrawiam. M.


    Gość: anenia - vladona, *.play-internet.pl
    2011/06/20 09:11:04
    zazdroszczę tylu toreb - marzy mi się chociaż jedna taka ale te nasze zabójcze ceny .... a kosmetyczki szalenie mi się podobają - bardzo lubię ogladać Twoje zakupy i takich postów nigdy za dużo :-)

    OdpowiedzUsuń