piątek, 10 czerwca 2011

Z wora :P

Czy w Stanach czy w domu, moje prace lądują nie do szuflady a do wora:P Matkas mi ostatnio zdradziła, że lubi sobie je czasem pooglądać:) To po przyjeździe i ja zajrzałam do wora:D


DSC06090


I wyciągnęłam jedną z moich pierwszych prac wykonanych w Michigan. Jeśli pamięć mnie nie myli, podusia powstała pod koniec 2008 roku albo na początku 2009. Czarna kanwa, 14, mulina DMC Color Variations, 3 nitki, perłowe koraliki, bo innych pod ręką nie miałam plus bordowa wstążka. Wzoru brak. Podobna praca z neta tak bardzo mi się spodobała, że haftowałam ze zdjęcia na monitorze laptopa. Chyba jeden wieczór mi całość zabrała:) A zdradzę Wam jeszcze, że jest to pierwsza praca do której przyszywałam koraliki! Nie wyszło idealnie, ale i tak mi się podoba:) Podusia ma jakieś6 cm.


DSC06079


Z obu stron taka sama. Choć niezupełnie, bo w jednej się ździebko pomyliłam i dodałam jeden nadprogramowy x :P Do dziś mnie to męczy, ale nie chciało mi się już poprawiać:P


DSC06081


DSC06082


DSC06083


DSC06084


DSC06085


DSC06086


DSC06087


 


Udanego weekendu!


 


maczka87 -  Niby usuwanie ciasteczek czasem pomaga, ale mi nie pomogło:( Nie wiem jakiej przeglądarki używasz, więc radzę po prostu wygooglować „usuwanie plików cookie”, dodaj nazwę przeglądarki i na pewno coś znajdziesz:)


marinaduch – Oj, to się przeraziłam:( W Kłębuszku to prawie nic nie było, przynajmniej jak dla mnie:( A na muliny nie patrzyłam, bo nie będę tu za bardzo haftować, a jak mnie coś weźmie to sobie jakiś zestaw do haftu napocznę:P Widziałam tylko, że Anchor mieli. Chyba będę musiała po powrocie do Polski z powrotem przerzucić się na Ariadnę. Choć i tak mam taki plan, że w Stanach haftuję obrazki z samych wzorów, gdzie muszę wszystko dokupić (muliny, kanwy), a w Polsce po powrocie nastawiam się na haftowanie wszystkich zakupionych zestawów, bo do nich tylko nożyczek mi brakuje:P


damar5 – Oj, jestem ciekawa co Ty powiesz na badziew jaki dla Ciebie przygotowałam:P


renataa25 – Zakupy małe, bo nic nie było:P Ale to, co kupiłam to mnie w zupełności zadowoliło:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/06/10 22:23:07
    Nie widze tego nadprogramowca :) ale ja ostatnio slepa jestem:( nawet sie juz moja Kolezanka ze mnie wysmiewa ;-)
    Swietny ksztalt podusi i ogolnie fajna jest :)
    Ty juz nie strasz bo badziew nie robisz :) za to Niemcowice sa w tym swietne :)Poz.Dana


    Gość: Edi, *.play-internet.pl
    2011/06/13 09:08:22
    Pierwsza podusia rewelacyjna :) ja jestem wielbicielką wszelkiego rodzaju kuferków, pudełeczek plastikowych itp. I moje prace głównie tak lądują :) gorzej, że już mi się kuferki itp nie mieszczą :) i musze jakąś robótkową komode kupić.
    Życzę miłego dnia i zapraszam .

    OdpowiedzUsuń