niedziela, 19 czerwca 2011

Moje własne niebo:)

Na dworze ciemne chmury i pada, choć mieliśmy też piękną tęczę. Kilka dni temu mieliśmy zaćmienie księżyca. A ja blisko nieba, bo zaraz pod sufitem, mam moje osobiste niebo czyli trzy obrazki xxx. Wyhaftowane prawie 10 lat temu. Wzory pochodzą z jednego z pierwszych numerów Kramu z robótkami. Od razu mi się spodobały, bo lubię taką tematykę, a poza tym są kwadratowe:) Haftowałam na białej kanwie trzema nitkami Ariadny. Krzyżyki jeszcze nierówne, ale moje własne:P Oprawione w ramki kupione w Empiku, chyba jednak nie 10 lat temu, ale nieco później. Choć i tak cieszyłam się, że jakiekolwiek znalazłam i nawet mi nie przeszkadza, że z przodu mają pleksi zamiast zwykłej szybki.


Zdjęcia robione z narażeniem życia, bo na jednej nodze na stoliku nocnym, dlatego wybaczcie, że nie najlepsze:(


Wszystkie 3 razem.


DSC00168


I każdy z osobna:)


DSC00169


DSC00170


DSC00171


Obrazki dość proste, ale do dziś mi się podobają:)


 


Dziękuję za komentarze. I przepraszam, że Was ostatnio tak zamęczam zakupami, ale igły nie chwyciłam od maja:P


 


mamuska73 – Rzeczywiście polskie ceny potrafią tylko szokować:( Wiem, o którą półokrągłą torbę Ci chodzi, bo widziałam na amerykańskiej stronie DMC czerwoną, ale w sklepach nie ma, a zamawiać nie będę:P


margo191 – Czyli warto odwiedzać szperaczki:P Moja kosmetyczka też nie była droga, bo jakieś 0,5 £ kosztowała:)

1 komentarz:

  1. Gość: anenia - vladona, *.play-internet.pl
    2011/06/20 09:00:37
    śliczne te obrazeczki i wcale nie widać że to pierwsze spotkanie z xxx
    a rameczki w moim ulubionym kolorze - idealnie dobrane do obrazków


    blankac
    2011/06/20 09:25:08
    słodziutkie....slicznie dobrałaś kolorki :-)


    Gość: Edi, *.play-internet.pl
    2011/06/20 12:08:21
    Śliczne obrazki :) ja to bym chetnie całą ściane zobaczyła, bo widzę, że pod spodem też są jakieś rameczki :)
    Zakupy torebek też rewelacyjne ja jak widzę ceny nasze ponad 100zł to się zastanawiam ZA CO:) bo w sumie hm czy z takich toreb w podróży się korzysta tzn ja uważam, że one nie są jakieś niezbędne. Stąd ta cena może mnie przeraża u nas, ale te Twoje w przystepnej cenie i fakt za taką cenę na mniejszą bym się skusiła :) uwielbiam promocje :)


    damar5
    2011/06/20 13:21:49
    Bardzo fajne,kolory soczyste i faktycznie niebianskie :) swietnie sie prezentuja te obrazki na Twojej scianie :)
    Poz.Dana


    kociara.ariel
    2011/06/20 19:04:51
    Fantastyczne :) Kolory takie żywe ;)

    OdpowiedzUsuń