czwartek, 30 sierpnia 2012

Nie tylko biorę, ale lubię też dawać :)

Czekałam i czekałam, ale nie doczekałam się na wpis u damar5 :P Paczuszka doszła już w piątek do adresatki, więc mogę pokazać moje ostatnie „dzieła” kolczykowe. Mało skomplikowane, bo Dana lubi małe i krótkie kolczyki. Powód przesyłki i zrobienia kolczyków był dość nagły, ale nie będę tu obsmarowywać Dany:P  W każdym bądź razie kolczyki powstały szybciutko i następnego dnia poleciały do Niemcowic:) Ponoć się podobały, bo nazwała mnie „wariatką” jak dziękowała:D


Zdjęcia robione na szybko, rano przed wyprawą na pocztę główną. Mój kampusowy oddział nadal w remoncie:(


Srebrne motylki dla miłośniczki motyli:)


DSC04498


Brązowe ptaszki, bo i te Dana lubi:) Matkasowi też się podobały:)


DSC04502


I jeszcze niebieskie. Te chyba najbardziej mi się podobają:D


DSC04500


Przywieszki kupiłam w Hobby Lobby, gdzie znalazłam też idealne i już zrobione kolczyki:)


DSC04495


Sobie też zrobiłam przy okazji dwie pary. Moje już nieco bardziej zwariowane, ale nie mogłam się opanować jak zobaczyłam te nowe przywieszki w Hobby Lobby:)


Mleko, bo kocham je nad życie:D


DSC04504


I amerykańskie pączki z dziurką i posypką:) Żeby mi przypominały mój pobyt w Hameryce:P Te się Matkasowi też podobają:D


DSC04505


No i tyle. Wena do kolczyków powoli wraca, bo już sama nie pamiętam kiedy poprzednie robiłam:(


 


Pierwszy wykład za mną! Na kampusie znowu tłumy! Oj, będzie mi brakowało tego letniego spokoju:(


 


Skomentuję komentarze kilku osób za jednym zamachem:P Nie, nie upadłam na głowę, żeby wszystkie badziewia pozbierane na imprezach przywozić do domu. Bez przesady:P Tylko to co jest najfajniejsze, w końcu szczoteczki do zębów, długopisy, mazaki czy inne rzeczy też sprzedają w Polsce:P Chyba, że coś się zmieniło, a ja o tym nie wiem? :P


 


chwilotrwaj – Glow stick trzeba „połamać”, żeby świecił. Mój niestety już ledwo zipie i jutro pewnie do kosza trafi, bo one są jednorazowe.

1 komentarz:

  1. alexls
    2012/08/30 04:30:23
    Ptaszkowe kolczyki mnie po prostu rozlozyly na lopatki! Rozkoszne sa!
    A te z mlekiem i paczkami to dopiero czad! Szkoda ze w NY mialas tylko takie "grzeczne" kolczyki;)


    damar5
    2012/08/30 06:45:50
    Wpis przygotowany na dzis hihihihi :)
    Sliczne sa wszystkie i te moje i te Twoje - bardzo apetyczne:)
    Jeszcze raz dziekuje bardzo,bardzo :)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/30 07:41:17
    Cudne , lubimy takie ozdoby...mama


    haftytiny
    2012/08/30 09:05:43
    Wszystkie kolczyki cudne, piękny prezent sprawiłaś Damar, ale sobie chyba sprawiłaś najlepszy;)) mleczne kolczyki odjazdowe:))


    damar5
    2012/08/30 09:09:23
    Nie doczytalam ,ze jeszcze na poczte glowna musialas pedzic ,o zgrozo!!!


    Gość: Plichcia, *.hsi4.kabel-badenwuerttemberg.de
    2012/08/30 09:19:15
    Rewelacyjne kolczyki - te mleczne i z donuts'ami. Sama bym takie chciala...
    Pozdrawiam :D


    truskawki2701
    2012/08/30 09:49:55
    Superowe te niebieskie ptaszki ;) Czekam na kolejne rewelacje.


    isana_haft
    2012/08/30 11:22:25
    Każda para jest wyjątkowa, dobrze, że nie ma głosowania, bo ciężko byłoby wybrać. A co do poprzedniego wpisu - jak dają, to bierz, jak biją, to uciekaj. Pewnie to znasz :) i tego się trzymajmy! Pozdrawiam


    haftyska
    2012/08/30 13:28:39
    świetne! ja tam tez lubię takie proste, nie przesadzone... :)


    ella1101
    2012/08/30 14:40:57
    Jak zawsze kolczyki sa sliczne, najbardziej spodobaly mi sie te z ptaszkami. A tych darmowych rzeczy ladnie nazbieralas, zaopatrzenie na caly rok. Ja wychodze z zalozenia ze jak daja to trzeba brac.


    paga-tek
    2012/08/30 14:46:12
    Super kolczyki. A te przywieszki z Hobby Lobby sa ekstra :)


    cornelka2
    2012/08/30 17:12:05
    Jak już pisałam na blogu u Myszki kolczyki są przecudne wszystkie . Teraz przeczytałam ,że je sama robiłaś wielki szacun no no Twoje kolczyki też rewelacyjne ty to masz pomysły pozdrawiam


    4.mar.chewka
    2012/08/31 08:52:56
    Mnie ostatnio naszlo kolczykowo i to bardzo wiec milo mi pogladac twoje wyczyny w tej dziedzinie. Wlasnie zrobilam niedawno zawieszki paczkowe z masy polimerowej i teraz to twoje mleko tez mnie natchnelo :)


    Gość: Monika B., *.gorzow.mm.pl
    2012/08/31 13:56:45
    Zrobiłaś Danie niezłą niespodziankę :)
    Kolczyki motylki i ptaszki są urocze... delikatne i na pewno pasują do Dany.
    Te Twoje są totalnie zajefajne ;-) Tylko uważaj z tymi Donatami aby kto ucha chapnął ;p

    Skoro wena wraca, to pewnie będzie się działo :) czekamy, czekamy:)

    OdpowiedzUsuń