sobota, 11 sierpnia 2012

Pierwsza w tym roku :D

Rozwiązanie małej zagadki. Co znalazło się w ramce w kształcie gwiazdki? Moja pierwsza w tym roku ozdoba choinkowa to świąteczne lampki:)


DSC04294


Dane techniczne: granatowa 18ct, dwie nitki muliny z zestawu, żółta wstążeczka, biała ramka, 2h haftowania:) I co? Te krzyżyki też w miarę równe, choć dwie nitki na 18ct :)


DSC04298


W oryginale była jeszcze haftowana data, ale nie lubię datowania haftów:P Moja wersja bardziej mi się podoba:)


DSC04290


Zostały mi jeszcze “okruszki” kanwowe i już myślę jak je wykorzystać, bo całkiem spore są:D


DSC04300


Dwa wieczory temu zaczęłam kolejnego skubańca:) Dziś chciał Wam powiedzieć “cześć”:)


DSC04301


A dziś w czasie kibicowania Anicie Włodarczyk otworzyłam nowy zestaw, bo nie umiałabym się skupić przy kocie, a trochę mi się nudziło:P


DSC04304


Włodarczyk zdobyła srebro, a mnie udało się skończyć, ale żeby Was za bardzo nie rozpieszczać to pokażę w osobnym poście. A Wy możecie znowu puścić wodze fantazji i pozgadywać co z tego wyszło:P


 


Z wieści pogodowych – drugi dzień z rzędu leje prawie non stop:( Czerwonka smutny, ja też:( Ale nie ma się co dziwić – godzinę temu zaczął się w moim mieście Festiwal Wielkich Jezior. I jak co roku pada:P


 


Dziękuję wszystkim za komentarze z gratulacjami:) Z moich dygresji – w życiu mówi się, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. A mnie się wydaje, że w blogosferze prawdziwe fanki poznaje się w szczęściu:D Jak trzeba kogoś pocieszyć to pełno jest „chętnych”, a jak pogratulować to już mniej:P Dlatego tym bardziej doceniam komentarze pod ostatnim postem:) Fajnie, że umiecie się ze mną cieszyć:) A teraz możecie mnie pocieszać, bo dowiedziałam się od redakcji Cross Stitchera, że nie mają sponsora do rubryki, w której mnie właśnie opublikowali (Reader Gallery) i żadnej nagrody nie dostanę:P Hmmm, od razu sobie pomyślałam, że to może lepiej, bo nie będę się zastanawiać, czy gdzieś nie zaginie w drodze do mnie:P

1 komentarz:

  1. ella1101
    2012/08/11 06:11:25
    Idziesz jak burza z tymi krzyzykami, gwiazdka bardzo fajowa. Chcialam sie zapytac jak twoje plany wyjazdowe do Toronto sie maja.


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/11 08:49:36
    Lampki choinkowe sa super - mama


    truskawki2701
    2012/08/11 13:10:39
    Lampki świetne ;) Jestem ciekawa co to następnego powyczyniasz ;P
    Szkoda trochę, że nagrody nie będzie, ale chyba mniej nerwów ;)


    miekkie.kapcie
    2012/08/11 14:44:55
    Ooo, zawieszka na choinkę! Uwielbiam!! Piękna ta Twoja! :)


    malgorzata-p17
    2012/08/11 18:21:36
    i tym sposobem jak przyjdzie zima - jako pierwsza ubierzesz choinkę skoro już zaczynsz ozdoby:)


    anna-kalinska
    2012/08/11 20:40:30
    Gwiazdka śliczna! Skrawki kanwy wystarczyłyby akurat na wykonanie zawieszki z mini haftem.
    U nas też deszczowo, nici ze spacerków, przynajmniej na razie :)
    Pozdrawiam.


    arabeska291
    2012/08/11 23:52:09
    no to u Ciebie świątecznie się zrobiło. Szkoda,ze u nas takich zestawików fajnych nie ma i to jeszcze w promocji :)


    damar5
    2012/08/12 10:03:23
    Sliczne lampki,rowniutko wyszyte i swietnie sie w tej ramce prezentuja :)
    Do Swiat machniesz ozdob na cala choinke :) :)
    Poz.Dana


    svea1
    2012/08/12 14:33:56
    Aaaa! Myślałam, ze tylko ja mam zamiar się za świąteczne projekty powoli zabierać!

    OdpowiedzUsuń