poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Jadę z tym koksem!

Nie opinkalam się i dalej śmigam igiełką:) Wczoraj skończyłam misia, ale o tym będzie w innym poście:P A dziś o kolejnym ornamencie świątecznym, który też skończyłam w zeszłym tygodniu. Tym razem nieco mniej zimowa tematyka, ale i on zawiśnie na choince:D


DSC04557


Przygód miałam z tym zestawem trochę, jeszcze zanim do mnie trafił. Kupiony na ebayu, w dobrej cenie plus darmowa przesyłka. Niestety sprzedawca włożył go do zwykłej koperty i nakleił najtańszy znaczek:( Że mnie w domu nie było jak listonosz roznosił listy, to musiałam się pofatygować na pocztę:( Zima była, więc dwoma busami:( No i musiałam jeszcze dopłacać za przesyłkę:( Koszmar, aż odechciało mi się haftować. Na szczęście sprzedawca zwrócił mi kasę, więc chyba wyszłam na zero. Ale dopiero teraz przyszła mi ochota do xxx. A hafcik całkiem przyjemny, nie?


DSC04559


Nic w nim nie zmieniałam. Jedyna inwencja twórcza to brązowa wstążka.


DSC04562


I moje czworaczki :D


DSC04564


A o co chodzi z koksem? No tak się rozpędziłam, że wczoraj zaczęłam xxx kolejnego kota na moim UFOku:D Choć powoli już zaczynam czuć obrzydzenie do tego kalendarza:( No i niestety dziś znalazłam wzór, którego szukałam kilka lat!!!!!!!!! I tak mnie kusi:( Muszę szybko kończyć kota i zabierać się za wyśniony i wymarzony wzór! Cieszę się cholernie, że nie wywiozłam jeszcze kanw, które będą do niego idealnie pasowały:) Czasem niestety tak mam, że mam ochotę coś wyxxx, a kanwy już w Polsce:(


Tyle kota powstało wczoraj:) Jak xxx zaczęły coraz mniej przypominać x, poszłam spać:P


DSC04570


 


Na koniec wielkie WOW!!!!!!!!!!!!! Nieźle poszalałyście z komentarzami:D Dziękuję! Kilka osób zaproponowało, żebym nosiła komplet czyli kolczyki + ornament:P Hmmm, nie ma takiej opcji (nawet jakby gwiazdka się do tego nadawała), tak jak i Matkas, tak i ja nie lubię kompletów biżuteryjnych:P Wolimy, jak kolczyki, pierścionki czy wisiorki są każde z innej wsi:P Także nawet nie zawracam sobie głowy czymś takim jak komplety:P Niektóre dziewczyny obdarowane moimi wypocinami potwierdzą, że nie dostały żadnego kompletu:P


 


Kurka! Chyba nie dam rady, same spójrzcie na te kanwy!!!!!!!!!!!!!! Tak się ładnie do mnie uśmiechają:D


DSC04572


Mykam na kanapę i „niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba”:D

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/08/21 07:14:15
    To ja od konca :) Kanwy rewelacyjne ,takie energetyczne kolory :) I zzera mnie z ciekawosci co tez tam Ci sie w glowie urodzilo nowego ale znajac juz Ciebie bedzie cicho szaaaaa az do pierwszej odslony ,jezeli wogole takowa bedzie :) :)

    Hafcik kawowy sliczny i przyjemny (wlasnie popijam ) szkoda ,ze taki pechowy ale dzieki niemu zalapalas sie na wycieczke autobusowa hihihi
    Bedzie cudnie wygladal na choince w takim towarzystwie :)

    Poz.Dana


    Gość: kaj-mania, *.internetia.net.pl
    2012/08/21 07:26:53
    Matko, idziesz jak burza z tym haftowaniem! Hafcik z kawą uroczy, ten niebiański napój jak najbardziej zasługuje na bycie choinkową ozdobą ;)


    alkakz
    2012/08/21 07:56:27
    śliczne te maleństwa, będziesz miała piękną choinkę z takimi ozdobami


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/21 08:03:19
    No to zapraszam na nasza domowa kawe...mama


    barbaratoja
    2012/08/21 08:42:33
    Niesamowite są te kolory kanw;-)


    taminacodzien
    2012/08/21 09:26:44
    Widzę, że u Ciebie świątecznie na całego :) ja też zabieram się za małe hafciki świąteczne, zrobię bombki. W tamtym roku nie zdążyłam, filc leży więc tylko działać. A kolorowa kanwa ..........rozmarzyłam się , jest po prostu bbooosskkaa, też chcę :) Kolczyki z lampkami urocze, ja jakoś nie umiem się przekonać do takich małych form, ale czekam na półfabrykaty do biżuterii i w końcu jakieś pierwsze, nieudolne próby popełnię :)


    Gość: , 193.200.51.*
    2012/08/21 09:47:19
    piękny świąteczny zestawik się szykuje :) no i życzę cierpliwości do kociaków


    truskawki2701
    2012/08/21 09:55:08
    Te kolorki boskie! Ja mam parę hafcikowych planów ale do nich idealne by były kolorowe kanwy... musze poczekać ;D


    Gość: , *.interkar.pl
    2012/08/21 10:49:29
    przepiękne kanwy, ależ mi sie podobaja :) ehh...


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2012/08/21 12:41:30
    Na pewno na tych kolorowych pracach powstaną piękne prace- pewnie już masz coś na myśli.


    isana_haft
    2012/08/21 13:41:18
    Szalejesz z tymi pracami, podziwiam :) I po cichu kanw zazdroszczę. Jeszcze trochę i będzie po kotach. Oby tylko zapał został ;) Pozdrawiam


    paga-tek
    2012/08/21 14:59:12
    Fajny hafcik. Ja to nie wiem, ale wszystko co jest z kawa to bardzo mi sie podoba :P. To jak juz zrobisz kalendarz koci to przysle Ci moj zamek :P. Tak szybko haftujesz ze napewno pojdzie Ci blyskawicznie :P.
    A gdzie takie fajne kanwy rozdaja? :P

    Pozdrawiam


    svea1
    2012/08/21 15:14:45
    Zostaw na chwile tego kota, kup sobie ładne kanwy, bo przyszalałaś z kotami i boję się, że Ci ochota na nie całkiem odejdzie:)


    cornelka2
    2012/08/21 16:10:23
    Piękne są te zestawy młynek rewelacja ,a na choince będą wyglądać niesamowicie
    Kanwy fajne mają kolory,a też ciekawa jestem co to wypatrzyłaś po tak długim czasie pozdrawiam


    iskierka_duszy
    2012/08/21 18:30:03
    Piękne obrazki, uwielbiam te z motywem kawy:) A kanwy mają prześliczne kolorki jeszcze takich nie miałam przyjemności widzieć :)


    magda.madziula
    2012/08/21 20:55:16
    kanwy są boskie ... no i jestem ciekawa tego Twojego wyśnionego i wymarzonego ... wzoru :)


    haftyska
    2012/08/22 09:31:06
    kolory kanw powalają!


    titania_yng_nghymru
    2012/08/22 15:17:30
    świetne kanwy! każda hafciarka ci bedzie zazdrościć
    a ozdóbki b, fajne, moje faworytki to gwiazdka i hafcik z czerwonym kardynałem :)

    OdpowiedzUsuń