wtorek, 14 sierpnia 2012

Chyba można to już nazwać kolekcją :D

Ostatnio titania pytała się mnie czy nie zbieram nożyczek. Dzisiaj już mogę oficjalnie powiedzieć, że tak:D Jakoś tak w ciągu kilku lat dorobiłam się małej kolekcji:) Dziś pokażę Wam moje dwie ostatnie zdobycze, a na koniec zdjęcie grupowe gromadki z Michigan, czyli wszystkich nożyczek jakie obecnie ze mną są:) Drugie tyle jest w Katowicach.


W zeszłym tygodniu do mojego domu zawitały nowe nożyczki kupione na ebayu. Zaraz pewnie część z Was popuka się w głowę:P Tak, podobają mi się i to cholernie! Zawsze lubiłam pastelowy fiolet  (oczywiście nie na sobie:P), a te różowe kwiatki wcale mi nie przeszkadzają:P


DSC04249


Jak widać sprzedają je razem z miarką:) Ojej, nie umiem przestać ich macać:D


DSC04255


Miarka jest europejsko-amerykańska, bo ma centymetry i cale!


DSC04257


A od spodu nawet spory magnes, który może służyć jako igielnik:)


DSC04259


Dziś przyszła natomiast koperta z Joann.com. Jak zwykle zrobiłam „olbrzymie” zakupy:P Nożyczki przecenione o 50% plus przesyłka gratis:D Lubię takie kombinacje:P


W kopercie znajdowały się takie malutkie nożyczki!!!!!!!!!!! Zakochałam się w nich jak tylko je zobaczyłam!


DSC04453


Jedyny kolor jaki był dostępny bardzo mi pasuje, pastelowy niebieski też lubię:) Same nożyczki są malutkie:D Na stronie sklepu piszą, że można je do wszystkiego przyczepić, nawet do komórki:P Takie to chyba da się przemycić na pokład samolotu:D


DSC04456


Dla porównania wielkości wszystkie moje michigańskie cacka:D


DSC04457


Ostatnio kilka nowych par już Wam pokazywałam, teraz pokażę te najstarsze, bo tylko czasami przewijały się na zdjęciach przy okazji prezentowania moich prac.


DSC04464


Obie pary kupione kilka lat temu w Hobby Lobby. Te po lewej to moje ukochane!!!!!! Number one! Jakbym miała wybrać jedną jedyną parę nożyczek, którą mogłabym mieć to byłyby one:) Cholernie ostre, bardzo precyzyjne i wygodne w użyciu:D Prosto z Włoch:) Bordowe w kwiatki. Zdjęcia dziś kijowe, bo znowu mamy zachmurzenie, ale nie martwcie się, Czerwonka i ja nie zmokliśmy:D Po tylu latach w MI, już wiem kiedy się przemykać między opadami:P


DSC04465


Po prawej nożyczki, które nieco mnie rozczarowały:( W sklepie były w różnych kolorach, ale ja wybrałam bordowe, bo bardzo lubię taki kolor (nawet na sobie:). Podobała mi się też skórzana pochewka – bardzo wygodna jak brałam nożyczki do pralni i nie chciałam mieć dziury w torbie:P Ale niestety złazi z nich farba:( Nożyczki wiktoriańskie, bo tak się nazywają, są kiepskie:P


Na koniec ciekawostka z labu:) Specjalnie dla Was przywiozłam jedną parę z wydziału:P Są to rękawiczki neoprenowe, w których pracuję w labie. Mają śliczny fioletowy kolor:) I już chyba jasne dlaczego fioletowe nożyczki aż tak mi przypadły do gustu:D


DSC04253


 


To mykam na kanapę wypróbować nowe nożyczki:) Te malutkie wcale nie będą tylko na wystawkę:P Kota trzeba skończyć, choć nikt się nim nie interesuje:P


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Doceniam, że tak bardzo się staracie:P


 


haftyska – Ja tam zimy nie chcę:P Ale zimowe hafty fajnie chłodzą w lecie:P Tak jak i zimowe książki, które uwielbiam czytać w Grecji:)


mamuska73 – Mnie się wydaje, że czytając mój blog niektórzy  nie tylko z tymi świątecznymi haftami pukają się w głowę:P Ale mnie to kicha!!!!!!! :P


arabeska – Już Ci mówię. Mulina świecąca w ciemności jest biała, niektóre firmy (Kreinik czy Coats) mają wiecej odcieni nitek, ale są one wtedy pastelowe. Więc taki hafcik wyglądałby dziwnie:P Widziałaś kiedyś pastelowe lampki na choince? :P Tu pokazywałam nitki firmy Kreinik. Jak widać nie wszystkie ładnie świecą w ciemności:(


inna57 – Iwonna, niby jestem młodsza od Ciebie, ale mam sklerozę i nie pamiętam jak nam się znajomość zaczęła:P Dziękuję za tak miły komentarz i wszystkie dyskusje na forum:)


pagatek – Agata, w zeszłym roku zrobiłaś sporo zawieszek, wiem, bo Ci je sama podsyłałam pocztą:P Myślę, że jak w tym roku wybierzesz się do swojego Joann i zobaczysz na własne oczy te zestawy na wieszakach to na coś się skusisz i wyhaftujesz:) A zamkiem się nie przejmuj aż tak, świetnie Ci idzie!


titania – Kurka, już miałam wpis gotowy to wlazłaś i zostawiłaś tyle komentarzy:P Już odpowiadam!


Pewnie, że gwiazdka ładniejsza, dlatego od niej zaczęłam:) Z tyłu jest kartonik. Przy okazji następnej ozdóbki zrobię zdjęcie z tyłu.


Ojej, to ja mam inaczej z gazetkami, bo od razu je przeglądam, czytam, macam. Aż mi się nie znudzą:P


Z polskiej gazetki chciałam tylko Grecję, reszta mnie nie rusza:(


W amerykańskiej księgarni na pewno byś się nie spłukała, bo tam nie ma gazetek xxx:P W dwóch księgarniach w mojej okolicy nie ma ani jednej gazetki robótkowej, ani zagranicznej ani amerykańskiej:( Gazetki kupuję w sklepie robótkowym - Joann:) I zwykle nie są tak atrakcyjne jak ta świąteczna:) Po pewnym czasie gazetki już tak nie ruszają. Jak przyjechałam do Stanów i zaczęłam zarabiać to kupiłam kilka gazetek brytyjskich głównie dlatego, że nigdy nie miałam do nich dostępu (w Polsce były za drogie na studencką kieszeń). Ale po roku mi przeszło i teraz już prawie ich nie kupuję. Wyjątek to właśnie wydanie z kalendarzem, moja publikacja lub super wystrzałowy dodatek do gazetki:) Amerykanki zresztą też się na to wszystko nie rzucają i gazetki leżą i leżą, aż wracają skąd przyjechały:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/08/14 06:44:07
    No to ja sie pukam w glowe hihihi bo nie rozumiem fioletowej milosci :P
    Kolejna kolekcja zapowiada sie rownie fajnie jak naparstkowa :)

    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/14 07:42:56
    Ale fajne wszystkie nozyczki, ja tez mam ich kilka/ w sunie 3 -y pary../mama


    asiulla_13
    2012/08/14 10:29:49
    Ach... Wszystko fajne, ale rękawiczki najlepsze :) Super fiolecik ;) Takich jeszcze nie widziałam. Uwielbiam rękawiczki, byle nie lateksowe :D Może doczekam się kiedyś zielonych winylowych :D


    aeljot
    2012/08/14 15:35:38
    Ładne te kwiatkowe nożyczki. Kolekcja pokaźna. Ja cierpię na totalny brak nożyczek, które normalnie przecięłyby kanwę więc tym bardziej zazdroszczę ;)
    O przemycie tych małych raczej nie myśl bo jakby Cię złapali jako potencjalną terrorystkę na pokładzie samolotu to szkoda byłoby bloga. I Ciebie trochę też ;P


    truskawki2701
    2012/08/14 15:41:02
    No spora kolekcja ;D


    beatrix73
    2012/08/14 15:43:54
    Piękna kolekcja.


    inna57
    2012/08/14 15:55:49
    Aniu
    Oczarowały mnie mini nożyczki. Czy przejdą w samolocie ? No nie wiem. Ale lepiej podpowiedz skąd takie cudo ?
    A zaczęło się od mojej krytyki ;) Zostałaś sobą ale w dużo fajniejszym stylu.


    cinka26
    2012/08/14 17:35:06
    Śliczna kolekcja, choć najbardziej podobają mi się te fioletowe z miarką :o)

    arabeska291
    2012/08/14 22:23:27
    najlepsze to chyba te mini nożyczki :) co do nici świecących w ciemności, to masz rację, zupełnie o tym zapomniałam, że to tak wygląda, oj gdyby tak mieniły się kolorowo :)


    haftystelli
    2012/08/14 23:16:00
    Jako, że fioletowy to mój ulubiony kolor, urzekły mnie te w kwiatki. Chyba czas ruszyć na podbój e-baya.


    paga-tek
    2012/08/15 02:55:17
    Oh ja mam te ktorymi sie rozczarowalas i to w kolorze rozowym :P. Niestety tez sie rozczarowalam. Mam tylko jedne nozyczki i je przeklinam gdy musze ich uzywac. Sa bardzo upierdliwe i czasami jak zegne palec to sie gdzies blokuja i nie moge ich zdjac z kciuka. Musze kupic sobie koniecznie cos nowego.
    Wtrace sie do jednego z Twoich komentarzy :P. U mnie wszystkie ksiegranie maja robotkowe gazetki, tylko te ceny mnie powalaja, bo w ksiegarniach nie przyjmuja kuponow :(

    Pozdrawiam


    titania_yng_nghymru
    2012/08/22 15:23:01
    fajne te zakładeczki, taki wybór! :)
    ja narazie dorobiłam się tylko jednej. 2 zrobiłam mamie na dzien matki, jedną wysłałam w wymiance :)

    OdpowiedzUsuń