czwartek, 2 sierpnia 2012

Nie zaglądajcie nocą...

...na ebay! Bo to się może źle skończyć:P Ostatnio sama zajrzałam i skończyło się okazyjnymi zakupami:P W cenie jednej pary nożyczek, mam dwie!!!!!!!! I to takie o jakich marzyłam od lat! Bo od lat obśliniałam całego lapka jak oglądałam cudne nożyczki w sklepach. I zawsze były za drogie, i jeszcze trzeba było doliczyć do nich przesyłkę. Więc jak zobaczyłam dwie aukcje na ebayu z połową ceny sklepowej i z darmową przesyłką zrozumiecie, że musiałam:P, musiałam kliknąć „buy it now” :P


Pierwsze nożyczki dotarły do mnie z Kalifornii:D Wiem, że dziewczyny kupują je z Azji, ale mnie taniej i szybciej wyszła Kalifornia:P Sama nie wiedziałam dlaczego podobają mi się te nożyczki, bo uwielbiam nowoczesne rzeczy. Ale jak tylko dowiedziałam się, że nożyczki noszą nazwę „liść”, wiedzialam, że są idealne dla mnie:) Przecież moja druga ulubiona pora roku to jesień:) Już się z nimi zaprzyjaźniam od kilku dni i „haftujemy” wspólnie nowy hafcik:D


DSC04054


Dziś niestety będę je musiała zdradzić:P Po pracy pognałam do skrzynki, bo wiedziałam, że czekają tam na mnie kolejne wymarzone i “wyślinione” nożyczki! Tym razem są to sercowe nożyczki z firmy Kelmscott. Te też były w okazyjnej cenie:) Jak ja lubię takie zakupy – niska cena i darmowa przesyłka! Te przyjechały do mnie z Marylandu.


DSC04050


I jeszcze na koniec coś nie z ebaya, ale też wynik nocnego surfowania po necie. Marzenie od lat i to podwójne. Po pierwsze motyw halloweenowy – nagrobek jako nawijacz na nitki, a po drugie prosto z Australii!!!!!! Tzn. oryginalnie jest wyprodukowany w Australii, ale kupiłam go w amerykańskim sklepie internetowym. Jeszcze nie wiem jaką mulinę na niego nawinę, może świecącą w ciemności, żeby było straszniej:P Na nagrobku odpowiednie hasło: „tu spoczywają nici” :P Normalnie RIP :D


DSC04048


Widziałam ostatnio na necie, że w tej kolekcji były jeszcze dwa inne gadżety. Żałuję, że nie umiem ich zlokalizować w żadnym sklepie, więc dziewczyny jakbyście gdzieś widziały to dawajcie cynk!


Aaaaa, kiedyś były one publikowane w australijskiej gazetce internetowej „The Gift of Stitching”. Niestety gazetka przestała się ukazywać, a sklep działający wspólnie z gazetką bardzo zubożał w ofercie:(


gravestoneset_scissorfob


gravestoneset_threadkeep


Fajnie byłoby mieć taki cały zestaw:)


gravestoneset


Ale i tak mam co macać:) Moje trzy skarby:D


DSC04045


To teraz już wiecie, czemu nocne surfowanie po ebayu i sklepach internetowych jest takie groźne:P


 


Dziękuję za wszystkie sympatyczne i motywujące komentarze:) Do niedowiarków mam jedno zdanie: nie ma głupich, ja ten cholerny kalenadarz na pewno skończę! :P Nowy hafcik już w połowie gotowy.  Liczę, że do końca tygodnia go skończę, a później biorę się za następnego kota:P


 


alex_sue – Hmmm, oba kalendarze Lizzie Kate zabrały mi dokładnie 12 miesięcy, więc chyba tylko z tym kocim coś jest nie tak:P


magda.madziula – Na wakacje nie bierze się hafcików, tylko się odpoczywa:P


1_iwonan – Ale się uśmiałam czytając Twój komentarz:D Cieszę się, że przynajmniej Ty jedna skorzystasz z mojego przytyku do TUSALa:P


mamuska73 – Aż tak ciekawa nie jestem, żeby zbierać śmieci:P Ale jak lubicie, to mi to nie przeszkadza. W końcu różne są skrzywienia:P Co do nowego kształu – ja zawsze zszywam wszystko nitką pod kolor kanwy, żeby właśnie ładnie wyszło i wzór wysuwał się na prowadzenie a nie zszycia. To jeszcze małe wyjaśnienie, choć myślałam, że na zdjęciach widać. Cztery kwadraty wyhaftowane, każdą parę zszywasz normalnie jak poduchę – dwa sąsiednie boki. Na koniec zszywasz obie pary razem, ale przekręcasz je jak w biscornu, tzn. wierzchołek jednego kwadratu wszywasz w zagłębienie między drugą zszytą parą. Nie wiem czy to Ci coś pomoże, ale ja sama też zszywałam ze zdjęcia i wcale to takie trudne nie jest:P

1 komentarz:

  1. alexls
    2012/08/02 05:32:11
    Aniu! Doskonale rozumiem Twoje zauroczenie ozdobnymi nożyczkami! Trafiły Ci sie świetne okazy i szczerze Ci ich zazdroszczę. Sama chętnie bym się o takie śliczności pokusiła!:) Ty to masz nosa do "interesów";)

    Czekam na odłonę Grecji z niecierpliwością:)

    Pozdrowienia!


    damar5
    2012/08/02 08:04:34
    Nozyczki piekne ,tylko faktycznie cos Ci sie gust zmienil :P
    Poz.Dana


    Gość: bk110, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/08/02 10:18:06
    Ja ostatnio w ostatniej chwili się powstrzymałam przed zakupami na ebay. Muszę ćwiczyć silną wolę. A Twoje nowe nożyczki bardzo mi się podobają


    haftyska
    2012/08/02 10:55:36
    zakupy rewelacyjne, mi się bardziej podobają nożyczki-liść :) uwielbiam takie starodawne gadżety :) i taki styl
    dzięki za info w sprawie gazetek, teraz wiem, co powinnam zrobić- zakupię nr specjalne :)


    pakma
    2012/08/02 11:41:48
    Udane zakupki :) Ja tez juz mam kilka rzeczy upatrzonych, ale powstrzymuje sie, bo jade na wakacje i kasa bedzie potrzebna :)
    Pozdrawiam!


    truskawki2701
    2012/08/02 11:55:16
    Fajowe ;) A z czego jest zrobiony ten ,,nagrobek,, ? ;D


    1_iwonan
    2012/08/02 12:34:06
    Ale zakupy - aż mnie przytkało z zazdrości i nie puszcza! Ta cmentarna bobinka jest niesamowita!!!
    Twój patent na zbieranie mulinkowych odpadów do metalowego pudełeczka działa - już mnie mnie ganiają po całym domu. No, może tylko ciche skrobanie spod zamkniętego wieczka... ale to tylko późno w nocy...


    Gość: monalisa20014, *.cust.dsl.teletu.it
    2012/08/02 12:53:17
    Obie pary nozyczek sa cudne, nie wiem ktore ladniejsze... Ja kiedys w internecie widzialam nozyczki tego typu ale w ksztalcie Wiezy Eiffel'a.


    blasiuk
    2012/08/02 13:22:00
    Ten nagrobek niciowy powalił mnie dokładnie ! Super pomysł !!! :) :) :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/02 14:03:37
    Oj , Anku - znam ten styl...mama


    paga-tek
    2012/08/02 14:49:10
    Super!!


    aeljot
    2012/08/02 16:31:12
    Ciekawy ten nagrobek ;) Świecące nici będą jak najbardziej pasować :)


    haftytiny
    2012/08/02 20:07:41
    super nożyczki!!!!!! a bobinka obłędna:)))) powodzenia w szukaniu pozostałych do kompletu:)


    Gość: LUNA, *.xdsl.centertel.pl
    2012/08/03 09:57:21
    Ja tez chce te pierwsze bo drugie mam , kocham takie nozyczki , ale nie mam pojecia jak je kupujesz na eByu, pozdrawiam


    svea1
    2012/08/03 20:16:38
    Nagrobne bobinki RULEZ!!! Aniu, powiekszone obrazki z Memory Threads już w poście u mnie, jakby coś wpadło Ci w oko, to @ (lewa kolumna u mnie) ;)


    titania_yng_nghymru
    2012/08/04 11:43:44
    świetne zakupy, nożyczki (obie pary) sa urocze. duża masz już kolekcje? wiem, że niektóre hafciarki kochają je kolekcjonować. ja mam tylko 3 pary i to nie koniecznie w wyniku kolekcjonowania :) czaple najlepiej mi chyba podchodzą.
    nagrobkowe gadżety, hmmm, trochę mroczne ale z humorem. jesteś pewna, ze chcesz miec całe cmentarzysko z mulinami? tu leży DMC 321 a tam leży Anchor 367 ....RIP.

    OdpowiedzUsuń