niedziela, 12 sierpnia 2012

Młotem czy igłą?

Można jednym i drugim, i nawet w tym samym czasie:D Bo tak było z moim drugim ornamentem:) Anitka ciepała młotem, a ja haftowałam:)


Druga ozdoba choinkowa ma podobny motyw co pierwsza, bo znowu lampki choinkowe:) Tym razem nawet z wtyczką:D


DSC04310


Czerwona ramka, niebieska wstążka, biała kanwa 14ct i kordonki zamiast muliny. Nie wiem dlaczego, ale do wielu zestawów właśnie kordonek dołączają. Jakoś mniej przyjemnie się nim xxx :(


DSC04315


Tak jak i w poprzednim, zrezygnowałam z daty. Może nieco łyso wyszło, ale zupełnie nie podobają mi się te haftowane daty:P


DSC04313


I dwa ornamenty razem:)


DSC04316


O kocie nie zapomniałam i już pokazuję jak rośnie mu „bysiówka” (czyt. brzusio).


Tak wyglądał w piątek jak szłam spać.


DSC04320


Wczoraj jakoś nie chciało mi się haftować i po godzinie miałam tylko pasek z choinkami.


DSC04447


Zaczęłam też hafcik na “okruszkach”. Dziś może uda mi się skończyć:) Ostatnio wciągnęłam się w „Falling Skies”, chyba ze względu na Cartera z Ostrego dyżuru:D A dziś nowy odcinek w tv i jeszcze moje ulubione Leverage:D


Aaaa! Zrobiłam też jedne kolczyki, bardzo proste, ale takie lubię:) 2 minuty i gotowe!


DSC04450


 


Co do Waszych komentarzy:P Nie, choinki nie będę ubierać jako pierwsza. U mnie w domu tradycyjnie ubieramy choinkę w wigilię i tutaj w Stanach też trzymam się tego:) Co roku właśnie w wakacje zaczynam haftować ozdóbki, bo koło halloween mi przechodzi i w zimie już ich nie ruszam. Tak mam i dobrze mi z tym:D A Wy jak chcecie to sobie haftujcie sezonowo, mnie to kicha:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/08/13 06:57:08
    I kolejna swietna ozdoba :) Przyciagaja wzrok te obrazki i to bardzo :):)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/13 07:45:36
    Lampki choinkowe super, a kolczyki- takie lubimy. mama


    aeljot
    2012/08/13 09:50:59
    Mnie też to rybka bo i ja haftuję kiedy mi się chce a nie ze względu ma sezon ;)

    Lampki fajne, zwłaszcza ta wtyczka :) Bez daty wcale nie jest łyso.


    haftyska
    2012/08/13 09:59:42
    fajnie tak po patrzyć na świąteczne ozdoby jeszcze przed świętami, aż się zimy chce! ja w tym roku niestety nie będę nic takiego robiła, ale może w przyszłym się uda


    taminacodzien
    2012/08/13 10:09:35
    Świetne zawieszki, ja już się biorę do roboty, muszę zacząć przygotowywać hafciki świąteczne. A w zestawach jeszcze się nie spotkałam z kordonkiem, ale ja rzadko mam gotowe zestawy, raczej kombinuję ze wzorami i zapasami Ariadny, które mam jeszcze z Polski. Pozdrawiam gorąco :)


    mamuska73
    2012/08/13 14:28:08
    oj teraz i tobie zaczna stukac w glowke;mi juz stukano jak zaczelam w lipcu masowa produkcje bombek;podobnie jak ty mam gleboko w powazaniu sezony;jak mam na jakas robotke ochote to ja robie niezaleznie od pory roku;w koncu co roku sa swieta i nasze prace znajda swoje zastosowanie wczesniej czy pozniej;tak trzymaj i nie daj sie zmanierowac na kopytko"tak wyopada"


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2012/08/13 16:13:42
    Święta już czuć - chyba rozpętasz burzę robótkową bożonarodzeniową.


    arabeska291
    2012/08/13 16:43:57
    te lampkowe ozdóbki to powinny być być świecąca w ciemności muliną wyszyte :) ciekawe jak by to wyglądało


    inna57
    2012/08/13 19:36:36
    Aniu
    Bardzo rzadko komentuję na blogach, a i odwiedzam tylko nieliczne. Twój blog czytam regularnie i nie ukrywam z coraz większą przyjemnością. Wydoroślałaś, wypiękniałaś w Pieguchowie. Twoje wpisy opowiadają nie tylko o Twojej codzienności, często tęskniącej, tam za wielką wodą, one mówią nam czytelniczkom co Ci w duszy gra. A chwalić nie będę bo sama wiesz że jesteś dla mnie i dla wielu mistrzynią małej formy z piękną treścią. Masz we mnie wierną fankę, choć tak nieciekawie nam się zaczęło.
    Pozdrawiam
    Iwonna


    haftystelli
    2012/08/13 20:41:54
    Ja też chcę takie kolczyki ;-( Są cudne.


    paga-tek
    2012/08/13 21:02:40
    Zawieszka jest super, tylko w srodku jakos lyso :P Kolczyki sa cudne i jakie proste w wykonaniu :). Ja to nawet nie wiem czy w tym roku zrobie jakies zawieszki na choinke. Musze skonczyc zamkowego dziada :(


    titania_yng_nghymru
    2012/08/14 01:40:59
    fajne świąteczne ozdoby. ciekawi mnie jak wygląda ta ramka z tyłu :P
    gwiazdka chyba ładniejsza :P

    OdpowiedzUsuń