niedziela, 26 sierpnia 2012

Majowy skubaniec :D

Kolejny kotek skończony! Zajął mi 5 wieczorów – zaczęłam w niedzielę, a skończyłam w czwartek.


Jeszcze w czwartek rano nie posiadał twarzy:P


DSC04580


Backstitche zajęły mi chyba ze 3h, ale udało się! W czwartek w nocy, kotek już się do mnie uśmiechał:)


DSC04682


I trochę zbliżeń.


DSC04683


DSC04686


Kwiatki w tym kalendarzu są upiorne! I nie chodzi mi tylko o backstitche, ale i same krzyżyki i częściowe krzyżyki w pionie i poziomie:(


DSC04688


DSC04690


W porównaniu z nimi, doniczka to już była sama przyjemność:D


DSC04691


Ale te stokrotki na dole:( Brrr.....


DSC04694


DSC04696


No i wszystkie 8 (!!!!!!!!) kotów razem:) Jeszcze tylko 4!!!!!!! Za kwietniowego wezmę się we wrześniu. Muszę zrobić trochę dłuższą przerwę od kalendarza:P Tego samego wieczoru zaraz jak skończyłam kota, skończyłam też kolejny ornamencik:) A wczoraj zaczęłam wymarzony i wyśniony hafcik:) Trochę mi zajmie, bo nie należy do najłatwiejszych, ale jestem dobrej myśli:)


DSC04698 




Jak Wam mija weekend? Bo mi „pracowicie”:P W środę początek semestru, więc obecnie mamy na kampusie Welcome Week, czyli różniaste imprezy na dzień dobry dla nowych i starych studentów. No i trzeba oblecieć wybrane imprezy, pozbierać gratisy, ktore wciskają:P, zjeść darmowe żarełko, bo następna taka okazja dopiero za rok. Dziś byłam m.in. na pikniku dla graduate students, czyli magistrantów i doktorantów. Najpierw dowiedziałam się, że dostanę w tym roku aż 2% podwyżkę:P Wow! Z wrażenia nie powiem Wam, o ile będę bogatsza:P A póżniej potwierdziło się, jak jesteśmy kiepsko opłacani – jedzenia nie było już po 30 minutach pikniku:P Jednak gdzie jest darmowe żarełko, tam pełno studentów:P


To ja mykam do mleka i xxxx, a Wam życzę udanej niedzieli:) U mnie znowu temperatury powyżej 30C i jestem zachwycona:D


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Obiecuję, że kolejne prace już będą bardziej w moim stylu:D


 


beatrix73Lnianą aidę w odcieniu jasnym i ciemnym produkuje DMC. Niestety dostępna jest tylko w rozmiarze 14ct.


 


Nie lubię odpowiadać anonimom na pytania, ale dziś będę miła i nie będę gryźć:P


anonimie z Gorzowa – Sztalugę kupiłam w Michaelsie, moim okolicznym sklepie robótkowym.


Gość: , rtr-5-38.interkar.pl – Ramki na wisiorki kupuję w Michaelsie oraz Hobby Lobby.

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/08/26 09:57:50
    Jak na maj przystalo kocik cudniasty :) wierze ,ze nameczylas sie przy tych kwiatkach ale to dopiero satysfakcja ,ze sie udalo i cudnie wyszlo :) Na lnie o wiele latwiej wyszywa sie tego typu dziwactwa,wiec jeszcze bardziej podziwiam za wytrwalaosc :)

    Moj wczorajszy dzien byl bardzo pracowity ,wprawdzie bez xxxx ale i tak owocny :) :)
    Poz.Dana


    barbaratoja
    2012/08/26 10:21:22
    Dużej wyobraźni trzeba, by bez konturów zobaczyć,że to kotek;-)


    Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/08/26 10:45:42
    Kotek wyszedł super! Cała ferajna też świetnie wygląda. Kiedyś też chciałam je xxx ale jak się dokładnie przyjrzałam wydrukowanemu schematowi to odłożyłam go na kupkę wraz z innymi i tak do dziś tam leży. Raczej się za niego już nie wezmę ale miło jest pooglądać je np. u Ciebie :p
    A co do lnianej Aidy, zaintrygowało mnie to, a że dociekliwa jestem to poszukałam. W próbniku z tkaninami od HOBBY STUDIO mam Aidę lnianą jasną i ciemną 18ct i 20ct. Ta 18ct jest boska muszę ją sobie zamówić. Jakoś wcześniej się jej nie dopatrzyłam!
    Pozdrawiam z deszczowego Śląska! Oczywiście jest weekend to się musiało rozpadać...


    1_iwonan
    2012/08/26 12:40:15
    Kot na donicy - rewelacja. Wszystkie backstitche w jeden wieczór? Oj podziwiam!
    Umieram z ciekawości, jaki hafcik zobaczymy wkrótce...
    Gratuluję też 2% podwyżki - będzie na hafciarskie szaleństwa:)


    zimna29
    2012/08/26 14:31:53
    Słodziaki! :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/26 15:06:23
    Ale fajny rudzielec....mama


    paga-tek
    2012/08/26 16:14:23
    Pedziesz z kotami. Juz widac koniec :). A podwyzke to strzelili niesamowita :). Ale tutaj to normalka :P

    Pozdrawiam


    anenia-vladona
    2012/08/26 20:04:01
    uuuuuuu nieładnie ale mam u Ciebie zaległości - nadrobię :-)
    ale widzę że ze swoim Ufokiem idziesz jak burza - moje leżą nieruszone chlip chlip
    trzymam kciuki za kolejne kociaki - dobrze Ci idzie już widzę koniec kalendarza :-)


    drugi.maurycjusz
    2012/08/26 20:15:29
    słodki skubaniec jest!:))) coraz bardziej napawają mnie przerażeniem te kociska, jak na nie patrzę, ale wreszcie się zmobilizuję, może od stycznia zacznę, jak pofolguję z pracą?:)))


    svea1
    2012/08/26 20:39:57
    Oj, to lecę do siebie zaktualizować foto Twojego UFOka. Ja ze swoim "majowym obrazem" się właśnie poddałam.


    cornelka2
    2012/08/27 07:28:02
    No superowy kociaczek Maj to piękny miesiąc a dlaczego to chyba wiesz . Czekam oczywiście na następny pozdrawiam


    Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/08/28 03:18:53
    Obok Twojego perfekcyjnego wykonania, w tym kociaku urzeka mnie jego usmiech:)

    Brawo za tempo w pozbywaniu sie ufo'ka:)


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/08/28 17:55:12
    Bardzo ładnie wyszedł Ci ten kociak. Też go haftowałam i potwierdzam, haftowanie kwiatków było wyjątkowo upierdliwe. Ale efekt sporo wynagrodził :) O, i pocieszę Cię, że kota kwietniowego haftuje się bardzo przyjemnie :) Najbardziej z obrazka podobał mi się w nim ślimak ;)

    OdpowiedzUsuń