czwartek, 9 sierpnia 2012

Back in business!!!!!!!!

Siatkarze dziś zawiedli, ale Piegucha nie zawodzi! Dziś musiałabym się mocno przymuszać, żeby nie zrobić tego wpisu:P Wracam do gry! Już nie będzie Wam tak łatwo opublikować swoich prac w gazetkach:P Przeszło mi, a może zapomniałam o wszystkich przejściach z nagrodami i napisałam kilka maili do gazetek:P I są efekty!!! Na dwa maile mi odpisali i myślałam, że pochwalę się dopiero we wrześniu i październiku jak gazetki pojawią się w sklepach, ale... Dziś dostałam cynka od joaisent! Asia, jesteś super i jeszcze raz dziękuję!!!!!!!


Na początku lipca, już ze Stanów, napisałam kilka maili do gazetek i skubańce z Cross Stitchera nawet nie prosili o adres, a opublikowali mój list:) I nawet nie wiem skąd im wyszła Polska, bo ostatnio podałam im amerykański adres. Chyba jestem już tak znana, że mają mój adres na wierzchu:P


Nowy numer Cross Stitchera już od dziś do kupienia w Anglii wraz z super, jak dla mnie, dodatkiem – nożyczkami!!!! Właśnie dlatego zastanawiałam się nad ewentualnym zakupem. A teraz mam dodatkowy powód. Zdjęcia mam od Asi:)


DSC04020


A na tej stronce najlepsze co jest w całym numerze:P Redaktor Piegucha prezentuje:P Wiecie już co jest moje?


DSC04029


Oczywiście moje kuraki:D Kto spragniony, żeby sobie przypomnieć wafelki – zapraszam tu.


DSC04028


Bardzo skrócili mojego maila, ale kicham to! Bardzo się cieszę, pomimo że jest to moja już 12 (!!!) publikacja:) A jeszcze nie minął rok od pierwszej:P


Tym razem napisałam: „Przeglądając stare numery znalazłam te oto wielkanocne wzory w numerze 157 Cross Stitchera. Przerobiłam je na pinkeepy – mój ulubiony to niebieski kurczak!”


No i dla zmylenia przeciwnika  – Poland. Jakby mnie szukali, to nie mówcie, że jestem w Michigan:P


To teraz wszyskie mi tu zaglądające osoby lecą na łeb, na szyję do sklepów lub na ebaya, żeby kupić Cross Stitchera nr 256! I nie pokazywać mi się bez niego:P


 


Bójcie się dalej, bo jak wspomniałam – znowu piszę maile:P A zdjęć w Katowicach nieco pocykałam, więc mam jeszcze na sporo maili:D No i główka sama mi pracuje i już dzis wpadło mi do głowy kilka pomysłów na kolejne prace i może (?) kolejne publikacje:P Back in business, nie? :D


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Ale nie musicie się tak podmilać, ja i tak wiem, że robię boskie prace:P A Rodzicki bardzo zadowoleni z prezentu:D Jestem natomiast w szoku, że pomimo wakacji, czyli okresu niesprzyjającemu blogom, zagląda do mnie coraz więcej osób:) Ha! Czyli jednak podświadomie lubicie mój wredny charakterek i częste opierniczanie:P Tego gwarantuję, że nigdy nie zabraknie w Pieguchowie:D


 


Aaaa! I jeszcze raz powtórzę, bo widzę, że nie dotarło:P


Nie planuję i nigdy nie planowałam zawieszania ani kasowania bloga!


Piegucha nie rezygnuje tak szybko:P Specjalnie kolorem, wężykiem, pogrubione i kursywą, może teraz dotrze do wszystkich:P


 


haftytiny, andulencja  – Pewnie, że bez tamborka. Tamborek to mój wróg:P


damar5 – Dana, mózg Ci dobrze działa:) Nie ma 10 różnic. Chciałam tylko pokazać jak mało miętolę hafty w czasie haftowania:)


kasiaparkview – Na 18ct prawie zawsze haftuję 1 nitką, na 16ct dwiema, a na 14ct trzema nitkami. Pewnie pomyślałaś o kotach – tu zdecydowałam się na dwie nitki na 18ct, bo kolory są łączone, 18ct to najmniejsza kanwa, a ten kalendarz i tak jest olbrzymi i nawet wolę nie wiedzieć jak duży by wyszedł na 14ct.


malgorzata-p17 – Mój blog jest idealny i nie zamierzam zmieniać tytułu ani wyglądu:P Nie, żartuję, nie jest idealny, ale mnie się podoba:)

1 komentarz:

  1. Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/08/09 05:28:27
    Gratuluje Aniu:) A na ten numer to skuszę nie tylko przez publikacje Twojej pracy. Do mnie też się te nożyczki tak ładnie uśmiechają;)

    Pozdrowienia!


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.mm.pl
    2012/08/09 07:12:35
    Gratulacje ! Na pewno kupię ten numer :)

    Pozdrawiam


    aeljot
    2012/08/09 07:45:41
    Chwalipięctwo na całego :P
    Gratulacje :) Fajne te kuraki to i opublikowali. Czekam na kolejne publikacje.


    damar5
    2012/08/09 08:24:42
    Ale sie rozpanoszylas w tych gazetkach, Gwiazdo :P

    Kuraki dobre na wszystko ,na powrot do biznesu i na skolatane nerwy hihihi,juz mi przeszla wczorajsza nerwica i to wlasnie dzieki Twoim kurom :) :)

    Gratuluje i czekam na kolejne publikacje bo bez Ciebie nudy w tych gazetach :)

    A nozyczki na tle tych kur sa okropne :( feeee zupelnie mi sie nie podobaja :(

    Aaaaaaa i jeszcze jedno moge prosic o autograf??? :) :) :)
    Pozdrawia stala fanka Dana :)


    barbaratoja
    2012/08/09 08:28:01
    Twoje kuraki, moze nie pisałam o tym, ale podziwiam od początku produkcji ich;-) Dobre nożyczki przydałyby się, ale gazetki u mnie prawie nie do zdobycia, mało w Empiku i drogo. Ślubny za dzień dwa będzie na Wyspach, to może tam mi kupi;-)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/09 08:28:56
    Brawo!!!Byle tak dalej tu i tam / z....e/!!!Trzymaj sie - mama


    haftyska
    2012/08/09 08:31:09
    Cross Stitcher jest jedyną gazeta, którą kupuję regularnie, więc ten numer z pewnością nabędę :) gratuluję kolejnej publikacji, ja teraz też coś szykuję :)


    drugi.maurycjusz
    2012/08/09 09:42:17
    No to żeby się nie podmilać- hihi- napiszę tylko skromnie, że gratuluję!!!!! nie, tak naprawdę, to jestś super,. Kobitko!:)
    mnie blokuje fakt, że mogę złamać angielszczyznę i mi wstyd pisać maila, ale motywujesz mnie coraz bardziej do wysłania im swoich obrazków;))))
    numer kupię dzisiaj natychmiast ze względy na Ciebie i nożyczki! pozdrowionka!- PS dojrzewam do wysyłki, nadal nie potrafię dopasować kartonu do tej szafki, ale jestem coraz bliżej:))))))


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/08/09 09:53:14
    Oj Aniu, jak burza, a może nawet huragan! Gratulacje! Kury jak najbardziej warte publikacji.


    joaisent
    2012/08/09 10:42:44
    chyba też muszę zacząć wysyłać im maile:) ale ja to żadna konkurencja dla twoich zajefajniaszczych kuraków :)


    robotkoweroznosci
    2012/08/09 11:01:26
    Gratuluje kolejnej publikacji :) A co do bloga, nic nie zmieniaj , pisz jak najwięcej. Ja po cichu muszę się przyznać, że pierwsze kroki , jak odpalam maszynę w sensie kompa, kieruję na blox do Ciebie. Chyba uzależniona jestem hihihihihi. Pozdrawiam. Gośka :)


    paga-tek
    2012/08/09 14:14:37
    Gratulacje!!! Ten numer gazetki nie tylko mnie przypadal do gustu :). Moje dziewczyny sa zachwycone konikami z pierwszej strony gazetki :). I ja sie na nia skusze....

    Pozdrawiam


    cornelka2
    2012/08/09 16:03:08
    SUPER ANIU GRATULACJE!!!!!! pozdrawiam


    emade76
    2012/08/09 19:06:00
    Huragan Anna znów atakuje ;P Gratulacje!! Po gazetkę nie polecę, bo u Nas drogie. Nie mam ani jednego numeru i nie kupię. Najwyżej poniosę karę i nie będę do Ciebie zaglądać :P;P;P
    Pozdrawiam


    arabeska291
    2012/08/09 23:37:52
    Gratulację z okazji 12 publikacji, prxy 20 będziesz musiała jakiś jubileusz świętować. :P gazetkę pewnie będę miała,ale w wersji elektronicznej bo dla mnie niestety za droga jest ;/ Kurczaki rządzą


    Gość: Plichcia, 82.113.121.*
    2012/08/10 07:43:16
    Brawo, barwo!!! Cieszę się bardzo, i hm... no duma mnie rozpiera. To chyba geny katowickie się odezwały :).
    Pozdrawiam :D


    titania_yng_nghymru
    2012/08/14 01:44:47
    Gratuluje! kury sa swietne!
    wiesz, przyznam się, że tym razem przegapiłam cię w gazetce, a moze raczej nie rozpoznałam, w koncu poland to poland :P
    ja czasami szybko pobieznie przerzucam gazetkę, kolumny niektóre nie czytam bo nie mam czasu i sru magazyn na rosnącą juz sterte, musi swoje odlezec, nabrac urzedniczej mocy zanim znowu wezmę go do ręki i wybiorę jakis haft :)
    ja tak mam :)

    OdpowiedzUsuń