wtorek, 31 maja 2011

Na pożegnanie:)

Pojechałam dziś sobie na pożegnanie z moimi sklepami robótkowymi:) W końcu nie będę ich odwiedzać aż do sierpnia:( Tak jak się spodziewałam, dzień wolny – pełno ludzi w sklepach! Większość czasu spędziłam w Michaelsie i w końcu przejrzałam wszystkie guziczki! Dzięki temu znalazłam jeszcze jedne, których wcześniej nie widziałam:) Ze słonecznikami oczywiście:)


DSC06015


A pozostałe paczuszki miałam już wypatrzone wcześniej, tylko czekałam na dzisiejszy kupon – 20% na całe zakupy. Każdy zestaw to była ostatnia paczuszka w sklepie, więc rozumiecie, że nie mogłam ich zostawić na pożarcie Amerykankom:P


DSC06009


DSC06012


DSC06013


DSC06016


DSC06018


A te kosztowały 1 centa :D


DSC06010


DSC06019


Nie martwcie się na półkach zostało jeszcze sporo guziczków!


A teraz ciekawostka – w JoAnn już jakiś tydzień temu wystawili nowe tkaniny bożonarodzeniowe! I ciągle dokładają, bo tydzień temu były tylko 4 bele, a dziś już całe dwie półki! Zobaczymy co z nich zostanie w sierpniu, bo bardzo mi się kilka z nich podobało, ale powstrzymałam się!


Jutro mój ostatni dzień:) I normalnie nie wiem jak wytrzymam, bo aż mnie rwie do Detroit!


 


pagatek – Jeśli chodzi Ci o tornada, to też ich nie chcę:( Ale jeśli o upały, to jak najbardziej tak! Oj, jak sobie wspomnę tą długą zimę, śnieg w kwietniu i niedawne deszcze:( Ja jestem ciepłolubna i mogłabym mieszkać, gdzieś gdzie jest cały rok ciepło! Agata, bezpiecznej podróży! Na pewno wszystko pójdzie oki:) Ja po nocach nie umiem już spać, bo ciągle sobie powtarzam ile dni do spotkania z rodzinką i z tej radości nie umiem zasnąć:D Dla mnie urlop zaczyna się jak tylko wsiadam do taxi, od tego momentu już nic mnie nie denerwuje i na wszystko co się dzieje patrzę z uśmiechem na twarzy:) Nawet przesiadywanie na lotniskach i czekanie na samoloty mnie nie denerwuje, bo to wszystko mnie zbliża do rodzinki:)


damar5 – Dana, bo Ty ciągle zapominasz, że w Hameryce wszystko jest najlepsze:P

1 komentarz:

  1. Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/05/31 07:43:33
    Pirackie guziczki Rewelacyjne! To teraz pewnie masz już guziczki ze wszystkich dziedzin :P Pozdrawiam


    Gość: 1_iwonan, *.st.poznan.pl
    2011/05/31 08:44:47
    Wszystkie guziczki super! Szczęśliwego, spkojnego lotu do domu... - ja nie lubię latać, zawsze jak wyląduję to mam ochote skakać z radości i obiecuje sobie, że to już był ostatni raz... no ale nie, muszę jeszcze do Stanów na porzadne robótkowe zakupy:)


    renataa25
    2011/05/31 09:14:26
    Bardzo fajne zakupy!!! Żczę miłej i udanej podróży, obys jak najszybciej znalazla się blisko swojej rodzinki. Udanych wakacji w gronie najliższych!!!


    damar5
    2011/05/31 09:47:32
    Sloneczniki i biedronki beda pasowac do nowych biscorniakow :) Lece Ci je przeslac :)
    Poza tym wszystkie guziki fantastyczne :) bez wyjatku :)
    Poz.Dana


    gosia.k3
    2011/05/31 10:05:50
    Te pirackie guziki mnie dosłownie powaliły, cudne są!


    Gość: Iskierka, *.adsl.inetia.pl
    2011/05/31 11:03:35
    Pirackie rewelacja no i te gwiazdki są urocze. Strasznie podobają mi się guziki tego typu ale aż dziw nie posiadam w domu ani jednej sztuki


    lideczka102
    2011/05/31 11:24:23
    No tak,jak zwykle cuda sobie upatrzyłaś:)


    chica111
    2011/05/31 11:44:55
    Miłego wypoczynku życzę i siły (bo pewnie część zakupów poleci z Tobą a do tego co się uzbierało trzeba nie lada tężyzny).
    Pozdrawiam Iza N-P.


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/05/31 13:37:24
    Jak zwykle u Ciebie guziczki są super! Najbardziej zazdroszczę Ci tych rączek i stópek bo ja uwielbiam wszystko co z dzieciaczkami związane :) Idealnie wyglądałyby na jakimś pinkeepie w dziecinnym pokoju...ech...


    labores_pariunt_honores
    2011/05/31 15:09:18
    bezpiecznej podróży!
    ps. a guziki pirackie są extra po prostu!!!! czemu w PL nie ma takich cudeniek????? :(


    Gość: Lucyna, *.aster.pl
    2011/05/31 17:20:16
    Supeer guziczki:))też sobie zawsze kupuję-nie mogę się oprzeć i chowam po szafach


    Gość: Lucyna, *.aster.pl
    2011/05/31 17:21:36
    Bezpiecznej podróży;))))


    alexls
    2011/05/31 19:01:36
    Fantastyczne zakupy! Mi nie udalo sie wyrwac w miniony weekend do michaelsa:( ale jak tylko tam jestem, to zazwyczaj wychodze z nowymi guzikami:) Aniu, jedzcze raz zycze spokojnej podrozy!


    paga-tek
    2011/05/31 22:03:08
    Guziory super :). Ty to zawsze trafisz na dobre promocje. U mnie takich nie ma juz przeszulalam caly sklep. Sa jakies dlugopisy albo przydasie do scrapbookingu :). Wniskuje ze lepiej mieszka sie na polnocy :P.
    Ze mna jest podobnie ja gdy tylko spakuje walizki i wsadze je do samochodu wtedy wakacje uznaje za rozpoczete :). Tym razem stresuje sie troche przesiadka w NJ bo mamy na nia tylko 1,5h i jak sie opozni od nas samolot to juz nie bedzie ciekawie... Ale ja wciaz mysle pozytywnie :)


    ann_margaret
    2011/06/01 14:18:07
    Cudne!! Najfajniejsze są te zestawy tematyczne, czyli guziczki ogrodnicze i pirackie:)))


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/06/01 20:05:10
    napisałam już jeden raz , ale widzę że komentarza niet...;-)
    a życzyłam tylko Tobie miłej i bezpiecznej podroży przez Atlantyk...
    i witałam na polskiej ziemi...
    może teraz się uda...
    przesyłam moc buziaków i pozdrówki - Hania :-)))

    OdpowiedzUsuń