środa, 11 maja 2011

Tie-dye

Znalazłam tydzień temu w Hobby Lobby, ale że nie lubię przepłacać, to poczekałam na kupon i dopiero wczoraj kupiłam. A o co chodzi? O tęczowe mulinki! Wg opakowania nadają się do robienia bransoletek, ale obsługa sklepu wiedziała lepiej i powiesiła je na dziale xxx:) Uwielbiam cieniowane i „przechodzone” mulinki, więc nie mogłam sobie odmówić:P Nie wiem czy to prawda, ale niby są farbowane jak koszulki i inne ubrania czyli przed zanurzeniem w farbie wiązane w węzły (tie dye), ale nieźle się prezentują i mają takie połączenia kolorów, z jakimi się jeszcze nie spotkałam! A koszulkę farbowaną w ten sposób też mam – osobiście na jednym z laboratoriów na piątym roku na Politechnice Śląskiej:) To był jeden z moich ulubionych przedmiotów:) Na innym labie robiliśmy kosmetyki, np. krem nivea:)


A wracając do mulinek...


DSC05807


W paczce sztuk 18, część w różnych różniastych kolorach


DSC05813


DSC05815


oraz kilka zwykłych, bo za dobrze by było, żeby wszystkie były tęczowe:( Ale akurat takie kolorki zawsze się przydają:)


DSC05809


Od wczoraj też nastąpiła pewna zmiana w moim wizerunku:P Jestem czerwonoskóra na twarzy:) Bardzo lubię tak wyglądać:] Jutro będę poprawiać odcień czerwonego:D


 


Bardzo dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa w komentarzach:) Już nieraz pisałam, że dobór dodatków zajmuje mi często więcej czasu niż samo haftowanie i cieszę się, że to widać po moich skończonych pracach:) Zresztą taka zabawa przydasiami jest bardzo przyjemna:)


Dziś kupiłam materiał na tył czerwcowego wafelka, więc wkrótce biorę się za wykańczanie obu czerwcowcyh kalendarzy, bo przydasie już też wybrane:] Ale najpierw muszę jeszcze kilka rzeczy xxx na najbliższe wymianki:P


 


mamasia – Większość wzorów pochodzi z hi-joy (link w zakładkach). A jeśli masz na coś ochotę to pisz na pocztę gazetową, bo ja nie jestem samolubna i dzielę się często:)


nuriko – Dziękuję, ale wszystkie biscornu Barbary Any już mam:) Tylko czasu brak na wyhaftowanie:(

1 komentarz:

  1. chica111
    2011/05/11 08:38:22
    Hej !
    Taktycznie bardzo ładne te mulinki - niespotykane połączenia.
    Czekam na relację kiedy zaczniesz z nich coś robić.
    Pozdrawiam Iza N-P.


    chica111
    2011/05/11 08:38:50
    I zapraszam na mój nowy blog
    chica111.blogspot.com


    damar5
    2011/05/11 09:41:08
    No to znowu beda sie dzialy cuda z tymi mulinami :)
    Smaruj buzke bo Ci skora zlezie :)
    Poz.Dana


    ann_margaret
    2011/05/11 14:17:39
    Fajne kolorki, ciekawe, co z tych mulin wyczarujesz:)


    magda.madziula
    2011/05/11 15:22:53
    mulinki są super - przypominają mi zabawę w farbowanie nitek samodzielnie ... znaczy z Krzysią :)


    Gość: Lucyna, *.aster.pl
    2011/05/12 15:19:50
    ale byłaby ładna koronka frywolitkowa:))


    paga-tek
    2011/05/12 17:07:25
    super kolory musze i ja zobaczyc czy u mnie nie ma takowych :)


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/05/12 20:03:10
    Ciekawe co z nich wyczarujesz :)
    A masz może wzory Lizzie Kate - nature, oraz Woddland Friends ?
    pozdrawiam


    ella1101
    2011/05/12 22:22:47
    Mulinki superowe, teraz tylko czekam na twoje dziela sztuki. A co do mojego wpisu to bardzo przepraszam ze sie pomylilam, juz jest naprawione i nawet podlinkowane, a zestawow zakladkowych nigdy nie widzialam tutaj wiec dlatego o nie prosilam. Cieple pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń