niedziela, 22 maja 2011

DMC się rozkręca!

W tym tygodniu pojawiły się w JoAnn kolejne nowości z DMC. Mnie nie ruszają i nie zamierzam kupować, ale nie zaszkodzi Wam pokazać, może komuś się spodoba?


Pierwsza rzecz jaka wpadła mi w oko to „przechowywacz” robótkowy:P A wg oryginału Needlework Project Keeper. Jak dla mnie wygląda jak mały kocyk, jest nawet pikowany:P I jak widzę po obrazku nie nadaje się za bardzo do tamborków. Ale ja ich i tak nie używam:P


DSC05884


Wg instrukcji obrazkowej, na keeperze się pracuje, a póżniej zwija w rolkę i cały warsztat zostaje w jednym miejscu. Jak dla mnie pomysł tak samo nietrafiony jak organizer na bobinki, który pokazywałam w zeszłym roku tu.


DSC05886


DSC05885


Cena jedyne 22$ :P


Druga nowość to książeczka – poradnik hafciarki. W środku znajdują się m.in. opisy różnych rodzajów mulin DMC, poradnik jakiej igły uzyć przy jakim materiale, jak rozpoczynać i zakańczać haftowanie, a także na końcu obrazkowe wyjaśnienie niektórych ściegów, w tym np. haftu krzyżykowego:P Powiedziałabym, że poradnik jest dla osób, które igły nie miały jeszcze w ręce, więc nie dla nas, doświadczonych hafciarek. Cena znowu promocyjna – 10$.


DSC05888


Zastanawiam się kiedy i jakie inne nowości wprowadzą na rynek? Normalnie inwencja twórcza nie opuszcza DMC:P Może następne wynalazki będą równie przydatne jak organizer i puszka na igły, bo te dwa wynalazki w moim przypadku bardzo się sprawdzają:)


 


alexls – Olu, a nie wiesz jak namierzyć takie maszynki do jednocentówek? W Lansing też powinny być, a nie umiem ich znaleźć:(


blasiuk – Liczę, że z Polski coś będzie na pozostałych dwóch ścianach, które były akurat w remoncie:)

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2011/05/22 03:54:07
    Czego to ludzie nie wymysla. Powinni wprowdzaic na rynek wiecej kolorow kanw wtedy z checia jechalabym do sklepu. A tak to zawsze widze to samo, az do znudzenia :(


    alexls
    2011/05/22 15:23:16
    Aniu! Ja te maszynki spotykam zazwyczaj w "punktach atrakcji turystycznych" tj zoo, muzea czy ciekawsze obiekty w miescie. Moze przy sklepach z pamiatkami uwazniej za nimi sie rozgladaj:) Napewno znajdziesz!


    damar5
    2011/05/22 22:17:31
    Ale sie rozkrecil hehehe nic mi nie wpadlo w oko :( no moze ten niebieski kolor hehe
    A wiesz ,ze w moim internetowym sklepie pojawil sie "nasz" organizer?? Cena jedyne 23,5 euro ;-) nic tylko sie pochlastac ;-)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń