wtorek, 24 maja 2011

Czasem trzeba się samemu rozpieszczać:P

Zwłaszcza jak bliscy są daleko, a urodziny się zbliżają:D Tak, znowu przybędzie mi rok:( Wiem, młoda jestem, ale wolałabym być młodsza:P W Polsce już jestem starsza, w Stanach jeszcze niecałe 2h młodości mi zostały:P


No nic, tak czy siak trzeba świetować, choć pyszne ciasto od mamy zjem dopiero w Katowicach, ale prezenty na skypie będą już za kilka godzin!


A dziś pokażę co sobie sama kupiłam w niedzielę! Wiem, zaraz mnie opierniczycie, że nic w tej gazetce nie ma, ale w końcu to mi ma się podobać, a nie Wam:P A poza tym zdradzę Wam sekret – już dawno przestałam patrzeć na wzory jako całość, mam takie skrzywienie, że rozkładam je na części:D Nie lubię dużych wzorów, dużych haftów w swojej „karierze” mam mało i raczej nie zamierzam tego zmieniać. Dlatego, ja też tak jak pewnie większość z Was, nie wyhaftowałabym większości ze wzorów w poniższej gazetce:P


Ostatnio, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, coraz bardziej podobają mi się wzorki w amerykańskich gazetkach:) A głównym powodem dla którego kupiłam tą gazetkę jest poduszka z okładki! Cudna! Już od dawna marzy mi się haftowana poduszka i pewnie kiedyś powstanie, ale raczej po powrocie do Polski, jak już maszyna do szycia będzie w pobliżu:)


DSC05918


Choć pewnie pozmieniam kolory na bardziej jesienne:) Amerykańskie gazetki lubię też za ich cenę – 6$, a po mojej promocji jedyne 3$, więc nie mam po zakupie czkawki:D


A co w środku? Różne wzory, jedne ładniejsze, inne badziewne, ale jest z czego wybierać!


Mnie najbardziej podobają się motywy morskie:)


DSC05922


Oraz propozycja wykonania małych magnesików. Nie wpadłabym na taki pomysł wykończenia z wstążką.


DSC05925


Reszta w kolejności dowolnej. Ja już na nie wszystkie patrzę z perspektywy małych haftowanych kolczyków:]


DSC05920


DSC05921


DSC05924


DSC05926


DSC05927


DSC05928


DSC05929


DSC05930


DSC05931


DSC05932


DSC05933


DSC05934


DSC05935


DSC05936


Dzięki gazetce dowiedziałam się też o nowej „nitce” Kreinika, coś ala włos anielski. Ciekawe do czego można to wykorzystać, bo raczej do haftowania to nie.


DSC05919


Wczoraj kupiłam też sobie paczuszkę guziczków, niby kuchenne, ale mnie kojarzą się z Włochami! Pamiętam, że tata kupił kiedyś takie Chianti i było tak „dobre”, że wylądowało w zlewie:( Kielonek będę musiała wykorzystać w jakimś hafciku dla Matkasa, bo bardzo podobny kieliszek ma w domu:)


DSC05937


Mykam upajać się ostatnimi chwilami młodości:P W końcu 28 urodziny ma się raz w życiu:D


 


Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze nt czerwcowego wafelka:) Pragnę powinformować, że lipcowy właśnie ukończyłam:) Zaraz biorę się za klejenie sierpniowego!

1 komentarz:

  1. diwina69
    2011/05/24 05:51:56
    Wszystkiego najlepszego!


    fiolqak
    2011/05/24 06:33:54
    To ja z samego:) rana zaintonuję 100lat:)100lat:)
    Spełnienia marzeń , miłości i dużo uśmiechu, Młoda Kobietko:)


    myszszeczkunia
    2011/05/24 07:57:18
    Sto lat:)
    Gazetki mają to do siebie, że wzorki nie zawsze mają fajne ale czasem pokażą fajne wykończenie hafciku:) Jeszcze raz sto lat:)))


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/05/24 07:57:35
    Spełnienia marzeń!!


    Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/05/24 09:13:36
    Guziczki, jak zwykle, super. Wszystkiego najlepszego!


    damar5
    2011/05/24 09:34:37
    Moja Droga to ja Ci zycze zdrowia przede wszystkim,szybkiego spelnienia marzen :) i dalej tak swietnego poczucia humoru:)
    Na jednym wzorku zawiesilam oko ,tylko nie za dobrze widac kolory i moge byc posadzona o polubienie koloru rozowego hehe ale jak czytam Tobie tez sie zmienia :)czyli stare powiedzenie:kobieta zmienna jest sie sprawdza :)
    100 lat!
    zyczy Dana z Chlopakami :)


    labores_pariunt_honores
    2011/05/24 09:39:24
    wszystkiego naj! ja świętuję już jutro :)))) piękna pogoda u nas, a zawsze fajnie mieć słoneczko w dniu urodzin :) dużo udanych projektów haftowych Ci życzę :)))
    ps. a jak przetłumaczyć "the land of THE FREE" ???
    pozdrawiam!


    oura512
    2011/05/24 10:23:48
    Sto lat :)


    magda.madziula
    2011/05/24 11:42:48
    No to wszystkiego naj naj naj lepszego, żeby czas do powrotu do Polski przeleciał jak najszybciej i jak najlepiej. No i abyś w tu u nas też miała szansę realizować się tak naukowo jak tam za wielką wodą. Aha no i czasu na robótki :) Uściski :)


    ann_margaret
    2011/05/24 12:09:05
    Fajne gazetka, ciekawe są te projekty.

    Wszystkiego najlepszego!!! Zdrówka przede wszystkim, spełnienia marzeń, no i oczywiście jak najwięcej czasu i chęci na robótki:)))


    iss-ola
    2011/05/24 12:38:20
    buuuuuuu
    zakochałam się bez wzajemności w TYCH GUZIKACH, jak ja teraz będę bez nich żyć :(((

    Dobrze, że jesteś, jesteś akurat taka :)
    otwierasz mi łepetynkę, zadziwiasz, inspirujesz :)
    duużo zdrówka, fantastycznych wypraw, nowych inspiracji
    i nieustannej pogody ducha Małolato :)


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/05/24 17:39:14
    Skoro masz urodzinki , to życzę 100 lat...ja mam dzisiaj również , ale o 30 więcej...:-)
    lubię sobie poczytać Twojego bloga , masz masę pomysłów...;)
    przesyłam moc buziaków - Hania


    beatrix73
    2011/05/24 19:01:33
    Ja również życzę wszystkiego naj... Gratuluję, że w tak młodym wieku, tak wiele osiągnęłaś, podziwiam. Wszystkiego, wszystkiego dobrego!
    Motywy morskie - śliczne.


    isana_haft
    2011/05/24 20:53:22
    Najlepszego! Przesyłam urodzinowe pozdrowienia!


    robotkoweroznosci
    2011/05/24 21:00:45
    A wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ! Prezencik sobie sprawiłaś super. Tez taki bym chciała ale u mnie takie gazetki kosztuja majątek. Co do wzorkow ostatnio wlasnie szukałam jelenia , co by sie duzo nie naszyc a efekt byl no i byłam zmuszona do dziergania jakiegos badziewia, które nijak mi sie nie podobalo ...
    Jeszcze raz wszystkiego naj...!


    marinaduch
    2011/05/25 01:50:46
    Sto lat życzę! Niech ci rączki służą byś wszystkie swoje pomyśły sukcesywnie realizowała!

    OdpowiedzUsuń