środa, 25 maja 2011

Rozpieszczania ciąg dalszy :D

Chciałam podziękować wszystkim za tak miłe życzenia urodzinowe:) Rozpieszczacie mnie nieziemsko!


A teraz pokażę Wam jak sama się jeszcze porozpieszczałam w ciągu dnia:P


Najpierw byłam na kawie w księgarni:D Raz do roku funduję sobie dobrą kawkę, więc tym razem nawet te 5,5$ nie zwaliło mnie z nóg:P A zafundowałam sobie frappuccino czekoladowo-kokosowe! Choć powiem tak, żadna kawa,nawet najlepsza nie smakuje tak jak jakakolwiek z Matkasem:(


DSC05939


Później poszalałam trochę z Czerwonką, w końcu jemu też się coś należy:D Choć ostatnio jazda na rowerze jest dość niebezpieczna, tyle robactwa lata w powietrzu, że ciągle coś we mnie trafia:( I już nie mogę sobie swobodnie śpiewać, tylko muszę nucić przez zęby:( Bo pluć w czasie jazdy nie lubię, a niestety zdarzało się w zeszłym roku:( Bleee...


Okrężną trasą trafiliśmy do Michaelsa i tam sobie trochę pobłądziłam po dawno nieodwiedzanych półkach. Dzięki temu znalazłam bardzo starą wstążkę Marthy Stewart. Nie wiem jak się uchowała, ale była mocno przeceniona, bo z 4,99$ na 1$. Jednak coś można w Hameryce kupić za dolara:D Kolor seledynowy plus małe brązowe kwiatuszki:)


DSC05942


Poszperałam sobie też w koszyku ze stempelkami i znalazłam takie nówki:) Też za dolara!


DSC05940


A przy pomocy kuponu zakupiłam schowane guziczki kamee:) Tak, ostatnio schowałam sobie kilka paczuszek guziczków:P Chyba niedawno robili porządki na wieszakach z guzikami i doszli do starych paczek, bo poznaję po opakowaniu, a poza tym zostały już tylko pojedyńcze paczuszki:D


Kamee nie bardzo w moim stylu, bo lubię nowoczesne guziczki, ale nie wiem dlaczego musiałam je mieć:) Tym razem tylko 1,2$ :P


DSC05945


Oj, jak ja lubię robić takie “wielkie” zakupy:D


W domu poczęstowałam się też szarlotką, którą piekłam w nocy.


DSC05948


Zapraszam Was na mały kawałek:)


DSC05957


A teraz “znieczulam” się pewną nowością ze sklepu. Po pubach nie chodzę, ale zawsze chciałam spróbować margarity i teraz mam okazję! To już moja druga, poprzednia była limonkowa, ta jest dodatkowo z granatem i acają. Wystarczy zamrozić a póżniej, po lekkim rozmrożeniu pod ciepłą wodą, pić!


DSC05946


Mniam! Ale nie martwcie się, miśkom nie dam, bo są za małe na alkohol:P


DSC05961


Rodzinka też mnie dziś bardzo rozpieszczała, bo aż tylu prezentów się nie spodziewałam:D Rodzicki, Maciek , dziękuję bardzo!


 


damar5 – Aha, masz rację, bo ostatnio chodzą mi po głowie jedne kolczyki na wściekłoróżowej kanwie:P


labores_pariunt_honores – Tłumaczem chyba nie mogłabym być:P „Land of the Free” – wolny kraj, kraj wolności? Takie moje marne propozycje:P


ann_margaret – Bez przesady! Nie wykupiłam jeszcze wszystkich guziczków w okolicy:P Te brzydsze zostawiam dla Amerykanek:P


beatrix73 – Ej, nie musisz się aż tak podmilać:P Choć bardzo mi miło, że tak uważasz:]

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/05/25 09:15:40
    Kawa wyglada smakowicie :) bez bitej tez mozna zamowic? :)
    No to poswietowalas troszeczke ,smutne tylko ,ze w samotnosci :(
    No ale juz za momencik bedziesz miala Towarzycho:) :)
    Poz.Dana


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/05/25 09:28:12
    Wszystkiego najlepszego, spełniania marzeń :) A jak wykorzystasz te stempelki ?


    Gość: , 83.168.84.*
    2011/05/25 09:30:09
    Wszystkiego najlepszego. Spóźnione, ale szczere. W przyszłym roku napewno będę pamiętać kiedy masz urodziny, bo w tym samym dniu ja mam imieniny;)
    Pozdrawiam
    www.robotkimamasi.blogspot.com


    Gość: 1_iwonan, *.st.poznan.pl
    2011/05/25 10:36:16
    Wszystkiego naj, naj!!! Późno, ale szczerze!!!
    Prezenty sliczne, margarita wyglada super, a ciasto mniam, mniam...
    Pozdrawiam!
    Iwona
    www.tylkoprzyjemnsci.blogspot.com


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2011/05/25 12:09:16
    Ja też spieszę ze spóźnionymi życzeniami.
    Miałaś bardzo udany dzień.
    Ty w szperaniu jesteś podobnie jak ja - dobra (inni nic nie widza a mój wzrok sięga tam gdzie inni nie sięgają).
    Pozdrawiam Iza N-P.
    P.S. - Zakupowe szaleństwo widzę trwa ;0


    renataa25
    2011/05/25 12:14:20
    Takie rozpieszczanie to ja rozumiem. Kawka prezentuje się przepysznie!!!


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/05/25 12:17:19
    Ta gotowa margarita to fajny wynalazek :)
    a kawuche właśnie sobie robię :P mrożona z lodami waniliowymi :)


    Gość: , *.b-ras1.pgs.portlaoise.eircom.net
    2011/05/25 13:15:20
    wiesz co czytam twojego bloga i krew mnie czasmi zalewa jakim jestes dusigroszem wszytsko kupujsze z przecen a jak cos kosztuje powyzej 5 $ to narmalnie juz skamlesz ze drogie :-/ pff kawa za 5.5 $ wielce droga no prosze cie :-/ jak za drogo to sobie zrub sama w domu :-/kobieto wes sie ogranij troche i nie przesadzaj z tym bo to wkuzajace juz jest nawet cos co kosztuje po 2-4 $ wolasz ze to drogie :-/ dla mnie to smieszne jest a zarazem załosne rozumiem to ze jestes ze slaska a tam dusigrosze :-/


    alexls
    2011/05/25 15:54:25
    Aniu! Najserdeczniejsze zyczenia urodzinowe! Szkoda ze Cie w tej Ameryce tak daleko ode mnie rzucilo, bo bysmy sobie poswietowaly razem. Pozostaje wirtualnie przekazac Ci bukiet najpiekniejszych zyczen i poczestowac sie apetycznie prezentujaca sie szarlotka! Mniam!

    Podczas ostatniej wizyty w Michaelsie tez kupilam sobie te guziczki z Kamea. Z tym ze ja je mam w zestawie z innymi:)

    Wieczorem wzniose toast lampka wina za Twoje zdowie:)

    Usciski!


    paga-tek
    2011/05/25 16:42:43
    Oj kawka wyglada pysznie :). A ta margarita wyglada super musze sporbowac :). oczywiscie zakupy pierwsza klasa, no i ten stempelek jest cudny!!!


    ella1101
    2011/05/25 20:21:30
    WSZYSTKIEGO NAJ..., nastepnym razem musimy sie zmowic na taka kawe bo przeciesz nie mieszkamy daleko a starbucks tez lubie. Pozdrawiam.


    ann_margaret
    2011/05/26 14:49:39
    Taką kawką bym się chętnie poczęstowała - tyle że na ciepło:)))) A szarlotką to w temperaturze dowolnej:D
    Śliczne są te kamee!

    OdpowiedzUsuń