wtorek, 3 maja 2011

Zaczynam odliczanie!

30 – tyle dni mnie dzieli od spotkania z rodzinką!


Własną sesję dziś zakończyłam:) Jutro „skończę” z moimi studentami:P Tylko jakieś 100 egzaminów mnie od tego dzieli:D


A później zacznę myśleć co wpakować do walizek! Uwielbiam pakować się na wylot do domu:)


Dziś jestem mocno wykamana, ale obiecuję, że szybko wrócę do częstszego blogowania!


Na dobry humor zostawiam zdjęcie pomnika „Rodzina”, który znajduje się przed moim ukochanym kinem Kosmos w Katowicach:) Uwielbiam ten pomnik, jest taki jak moja rodzinka - bardzo kochający się:) Maciek, Ty leniwcze! Przygotuj się, bo to będzie bardzo intensywne lato dla Ciebie:P


pomnik%20194


Zdjęcie pochodzi z tej stronki.


 


prawdziwadoris – W Stanach nie ma majówek:P Mamy normalne dni pracy, a na uniwersytecie dziś zaczęła się tygodniowa sesja. A poza tym ja jestem zdecydowanie przeciwko majówkom i wszelkim durnym długim weekendom. Gdybym miała taką władzę to bym ich zakazała. Nie rozumiem dlaczego cała Polska musi przymusowo odpoczywać. Co roku mój tata chce a nie może w tym czasie pracować:( To jest chore:(


cyberjulka – Problemy z komentowaniem, znikanie blogów, etc i już wiem, że nigdy nie przeniosę się na blogspota:P Nie wiem co u mnie było nie tak, ale zamiast okna na wpisywanie komentarzy pojawiała mi się strona z numerem błędu. Znowu mogę komentować, ale bardzo nie lubię i chyba nigdy nie polubię blogspota:P Wolę bloxa:)


alexls – Zdjęć jeszcze nie mam, więc nie mogłam dziś napisać, co dostałam od Ciebie:( Ale postaram się szybko poprawić. I nie nabijaj się aż tak z mojego wodolejstwa:P Wiem, że często chrzanię nie na temat:P


damar5 – „Głodnemu chleb na myśli” jak mówiła moja polonistka! :P Mnie chodziło o szaleństwo xxx a nie o przydasiowe! Bo zawsze staram się coś ciekawego wyhaftować dla obdarowanej osoby. A jak tak dalej będziesz marudzić to dostaniesz figę z makiem:P


Plichcia – Nie, naparstków z Krakowa jeszcze nie mam, ale w czerwcu nadrobię:) Czeka mnie przymusowa wizyta w Krakowie, więc jakoś ją sobie osłodzę naparstkami:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/05/03 08:22:12
    Bardzo lubie i figi i mak ,mniam :P No to odliczam z Toba i bede sie cieszyc Twoim szczesciem rodzinnym :) :)
    Poz.Dana


    prawdziwadoris
    2011/05/03 10:33:25
    Bez majówek to coś dla mnie ja też z przymusu musiałam iść na urlop 2.05 bo firma nie pracuje i wszyscy mają w systemie dzień urlopu ( nie pracuje to nie pracuje ale czemu moim kosztem). Jedyny plus to to , że w domu nadrobiłam część zaległości.
    Pozdrawiam u mnie niestety deszczowo.


    blasiuk
    2011/05/03 12:29:14
    Lubię takie odliczanie, ja odliczam dni do wakacji :)


    Gość: kasiaparkview, *.threembb.ie
    2011/05/03 12:32:36
    W Lublinie też jest ( a przynajmniej było w czasie, kiedy tam studiowałam) kino Kosmos.
    Pomnika drugiego takiego chyba raczej nie ma. Ja też lubię pakowac walizki, ale kartonów do przeprowadzki już nie ;) .
    Pozdrowienia


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/05/03 14:38:09
    To ja zapraszam do grodu Kraka, Będzie mi miło podwójnie, bo guru krzyżykowe i istota z moich kochanych rodzimych Katowic!!!!


    paga-tek
    2011/05/03 18:19:33
    A mnie zostalo 36 dni :(. Ja juz naprawde nie moge sie doczekac :). Pakowac sie nie lubie, zwlaszcza gdy wprowadzaja tyle ograniczen bagazu :/


    drugi.maurycjusz
    2012/03/25 16:57:54
    też uwielbiam ten pomnik:) nie zliczę momentów, ile razy pod nim byłam począwszy od niemowlęctwa- moja Babcia ciągle chodziła na ten skwerek ze mną na spacerki, dosłownie 10 minut drogi od domu:))) super, że już niedługo będziesz w kraju!!!

    OdpowiedzUsuń