piątek, 27 maja 2011

Kto kogo wyportkował?

Po świętach damar5 oskarżała mnie na blogu, że ją niecnie wyportkowałam:P Kolejny ochrzan od tej cholery, a poza tym ja już prawie na walizkach (właśnie wyciągnęłam je z szafy:D) to stwierdziłam, że już nic nie będę wysyłać do Niemcowic. Zwłaszcza, że już od dawna jesteśmy umówione na spotkanie w cztery oczy:D No i się doigrałam! Tym razem ja zostałam wyportkowana na całego:( Dana, dziękuję bardzo! „Policzymy się” w Katowicach! Postaram Ci się to wynagrodzić, a niecny plan już w głowie mam:P


To jak zostałam wyportkowana? Dostałam dziś paczuchę z prezentami urodzinowymi! W środku Dana pisze, że są skromne! Hehehe, ma kobieta poczucie humoru:D


A wszystko przez cornelkę2, czyli mamę Dany! Wstrętnie i podstępnie pokazała na swoim blogu cudownego pinkeepa. Ja wpadłam po uszy, zakochałam się, a biedna Dana poleciała do sklepu i kupiła mi podobny zestaw! Człowiek normalnie już się boi pisać komentarze:P


A co było w paczuszce? Takie cosik zakamuflowane i do tego wstążką w moim najulubieńszym kolorze – czarnym:)


DSC05962


A pod nią kryło się takie “cuś”:D


DSC05963


Mój pierwszy perminek!!!!!!!!!! W piękne chabry!!!!!!!!!!


DSC05964


DSC05965


Jakby tego było mało, w środku znalazłam jeszcze herbatki:) Po dwie sztuki, to się podzielę z Matkasem!


DSC05967


Dostałam też karteczkę z życzonkami oraz ze znaczkiem:) Misiolek jest bardzo słodki:]


DSC05969


Dana, dzienks! Wielką radochę mi zrobiłaś:D A specjalnie dziś dla Ciebie „szmatka” w Twoich „ulubionych” kolorach jako tło:P


 


A na dowód, że nie tylko Dana wie jaką mam słabość do miśków, pokażę Wam jak mnie uszcześliwiła rodzinka! Dostałam takie karteczki:)


Od Matkasa


DSC05995


Od Osobistego Ojca


DSC05997


Oraz od „starego” brata Maćka:P


DSC05996


 


No to mykam do walizek, bo uwielbiam się pakować:P Wpis przecenowy z wiadomych powodów będzie jutro:D


 


Dziękuję za komentarze poparcia dla mnie:) Nasz anonimowy gość zamilknął:P A ja się nic a nic nie przejęłam, uśmiałam się po pachy czytając jej wypowiedź. Tylko Matkas się przejęła:(


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/05/27 09:01:52
    Ale poslizg .....:(
    To teraz opowiesc jak to kartka zostala kupiona:)
    Bylismy razem w naszym ulubionym kiosku i przegladam stojak z kartkami ,w oko wpadly mi dwie ta z misiem i taka sama tylko z dziewczynka na hustawce(ona chyba z tylu Twojej kartki jest) Ogladam te dwie ,obracam ,przewracam i nie umiem sie zdecydowac.Podchodzi Mlody i pyta : Mama co tak ogladasz? Chce kupic kartke na Urodziny dla Anki Amerykanki ale nie umiem sie zdecydowac ktora- odpowiadam
    aha -mowi Mlody, a Ty jaka bys wybral -pytam
    Ta z misiem ,bez zastanowienia mowi Mlody
    A dlaczego z misiem?-pytam ja
    No bo mowilas kiedys ,ze Anka Amerykanka misie lubi !
    Matce kopara opadla i misio polecial do Hameryki :) :)
    Ciesze sie ,ze choc troche sprawilismy Ci radochy :)
    Poz.Dana


    Gość: , *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/05/27 09:05:43
    Super jest dostać taki prezent, tym bardziej niczego się nie spodziewając. Karteczki również śliczne.
    Tamtą wstrętną babą się nie przejmuj. Ma strasznie małe mniemanie o sobie i pełno kompleksów, dlatego swój jad zazdrości wylewa tu, bo wie że ningdy Tobie i Twoim pracom do pięt nie sięgnie.
    Pozdrowienia
    www.robotkimamasi.blogspot.com


    renataa25
    2011/05/27 09:54:38
    Przepiękne prezenty i karteczki przeurocze:)))


    cyberjulka
    2011/05/27 12:33:14
    Najserdeczniejsze życzenia urodzinkowe! Żebyś zawsze znalazła czas na realizowanie swoich pasji, miała oddanych przyjaciół i była po prostu szczęśliwa!


    cornelka2
    2011/05/27 16:49:56
    Ale fajny pinkepek dostałaś ja się cieszę z Tobą

    OdpowiedzUsuń