sobota, 28 maja 2011

W czasie deszczu......hafciarki oszczędzają:D

W środę oraz czawrtek pogoda była deszczowa. W środę lało, czasem była nawet ściana, natomiast w czwartek mżyło. Ochyda! Ale taka pogoda nie powstrzyma mnie przed wychodzeniem w domu, zwłaszcza, że mam superowskie włoskie kalosze od rodzicków:P


W czasie deszczu raczej ruszam się tylko do sklepów i tym razem pojechałam sobie do moich dwóch ulubionych sklepów – JoAnn i Michaelsa. I dzięki Bogu, bo ominęłaby mnie super promocja:P Już od wielu miesięcy marzyłam o pewnym zestawie Dimensions, ale cena prawie 40$ skutecznie mnie odstraszała:( Jakiś czas temu w JoAnn przecenili kilka zestawów xxx o pół ceny i wtedy mój wymarzony zestaw kosztował niecałe 20$. Wciąż za dużo:P Ostatnio znowu ciachnęli cenę o pół. Powoli zaczęłam się zastanawiać czy wydać te 10$ czy nie? Już miałam ulec, ale nie dałam się:P A w środę ku mojemu wielkiemu zdziwieniu mój wymarzony Dimek z kardynałkami znalazłam na Clearance za 5$!!!!!!!!!!!!!! Czyli obniżyli cenę o jakieś 88%!!!!!!!!!!!!! Na dowód nalepki z opakowania:P


DSC05976  


I ta najważniejsza:D I jak Wam się widzi zestaw z kardynałkami? Cudny, nie? Choć mi kardynałki kojarzą się wiosennie, bo jeszcze nigdy ich nie widziałam w zimie, a tej wiosny pełno przylatywało na drzewo przed moim oknem w apartamencie:D


DSC05975


I zestaw w całej okazałości. Wiem, że wyjątkowo duży jak na mnie, ale podoba mi się cholernie:D


DSC05974


Tak sobie myślę, że na same materiały, tzn. kanwę i mulinki musiałabym wydać więcej niż te 5$ :]


DSC05979


Do dziś cieszę się jak dziecko i macam cały czas mój zestaw! Jupi!!!


Do domu aż tak mi się nie śpieszyło, więc weszłam do Michaelsa i pooglądałam bardzo dokładnie paczuszki z guziczkami i znalazłam kilka starych, więc już pojedyńczych paczuszek. Powiesiłam na „mój osobisty” wieszaczek, żebym później nie musiała ich szukać, a kupiłam sobie jeden zestaw, bo tylko jeden kupon przy kasie można użyć w Michaelsie. Wiecie już jaki dusigrosz ze mnie:P Nie miałam jeszcze ani kraba ani homara, to teraz mam!


DSC05990


W czwartek ruszyłam do Hobby Lobby i niestety ku mojemu zdziwieniu zaczęli wycofywać kolorowe bigle:( Ostatnio nie rozumiem amerykańskich sklepów, kanwy we wzorki wycofali, teraz kolorowe bigle. Za chwilę nic w sklepach nie zostanie:( Nadziałam się na ostatnie trzy paczki to musiałam je kupić na zapas.


DSC05980


Kupiłam też sobie małą owieczkę, na którą od dawna patrzyłam:)


DSC05992


A dzięki kolejnej wizycie w Michaelsie, oczywiście z kolejnym kuponem spełniło się moje życzenie. Jak kupowałam zestaw z krabem to sobie pomyślałam, że nie widziałam nigdy zestawu z zamkiem z piasku, a fajnie byłoby taki mieć. No i co? W czwartek znalazłam zapomniany zestaw guziczków i był tam zamek!!!!!!!!!


DSC05988


Reszta guziczków też jest fajna, ale ten zamek:D A wiecie, że czasem zdarza mi się, że jak sobie o czymś pomyślę, to w niedługim czasie to się spełnia? I nie zawsze chodzi o guziki:P


Tego samego dnia dotarłam do Big Lots i w pudełku ze wstążkami nadziałam się na mały zestaw do haftowania półkrzyżykami. Wiem, że jest różowy, ślepa nie jestem, ale od lat marzy mi się taki kielonek:P Ze szklanym muszę jeszcze poczekać, ale zestawik już mam:) A metalowa ramka jest boska!


DSC05981


DSC05983


I jak już myślałam, że nic mnie nie zaskoczy, to dziś nie tylko ja doznałam szoku, ale i kasjerka w Michaelsie! Znowu pojechałam z kolejnym kuponem w celu kupienia guziczków. Wzięłam z mojego wieszaczka takie cudne słoneczniki...


DSC06007


a w kasie zamiast 1,99$ wybiło ............ 1 centa!!!!!! JEDNEGO CENTA!!!!!!!!! Pani mnie jeszcze przeprosiła, że nie mogę użyć kuponu:P Hihihihihi.


Musiałam cyknąć mój paragon! Aż mi głupio było płacić kartą, więc zapłaciłam gotówką. Pani wydawała mi z 10$ :P


DSC06008


Ale to nie mój pierwszy zakup za 1 centa. Jakieś 3 lata temu, też w Michaelsie, kupiłam sobie mały zestaw do haftu, taki z plastikową ramką. Cóź, polecam dziewczynom, które mają dostęp do Michaelsa szukanie starego asortymentu:D Można się nieźle zdziwić w kasie:D


Aaaaaa, zapomniałabym! W te dwa dni znalazłam też sporo jednocentówek na chodnikach:) Więc też jestem na małym plusie:D


 


To już mój ostatni weekend w Hameryce przed wyjazdem! Już mam tak wszystkiego dość, że nawet zakupy nie sprawiają mi takiej przyjemności jak zwykle:( Ale przynajmniej mogę już popatrzeć na moje „małe” walizki:P A Wam życzę udanego weekendu!


 


damar5 – Oj, musisz już teraz na wszystkie zakupy chodzić z Maxem, bo widzę, że bez niego ani rusz:P A radochy było i nadal jest sporo! Dzięki:)

2 komentarze:

  1. chica111
    2011/05/28 08:03:05
    Hej !
    Wspaniale zakupy. A w metalowej ramce możesz wyszyć inny wzorek - nie różowy.
    U nas pogoda taka sobie chłodno i raczej pochmurno ale padać nie chce.
    Pozdrawiam Iza N-P.


    Gość: , 83.168.84.*
    2011/05/28 09:03:45
    To są właśnie Stany i tego mi brakuje tutaj u nas. Jak coś im zalega na półkach to szybko przeceniają, aby nowy asortyment upchnąć. Też nieraz mi się zdażyło kupić różne rzeczy po ogromnej promocji (bluzka z $70 na $3 szok!). Szkoda tylko, że wtedy nie haftowałam:( bo teraz mogę tylko Tobie STRASZNIE zazdrościć;)
    Pozdrowienia
    www.robotkimamasi.blogspot.com


    damar5
    2011/05/28 09:38:04
    Kiedy Ty te kardynalki wyszyjesz??? Piekny jest ale taki kolos!!! Mowie ,ze Ci sie zmienia hehehe O reszcie zakupow to nawet nie wspomne bo zal cos sciska ;-) a za 1 centa to jeszcze przenigdy nie udalo mi sie nic kupic :(
    No i jeszcze sobie tak mysle o tym Twoim czekaniu ,bo jak sobie upatrzysz cos to czekasz i czekasz, a nie "boisz sie" ,ze ktos Ci to wykupi wczesniej zanim dojdzie do odpowiedniej ceny? Ja to nie moge liczyc na cos takiego :( jak przecenia raz to trzeba brac bo jutro juz nie bedzie ;-)
    Poz.Dana
    P.S. Widze duze zmiany blogowe :)


    magda.madziula
    2011/05/28 09:52:54
    no to się zdziwiłam tym "olbrzymim" jak na Ciebie dimkiem - no ale poniekąd rozumiem że jak miłość to wielkość już nie gra pierwszych skrzypiec hihi.
    Mam nadzieję że z Polski też będziesz pisała :)


    edyta350
    2011/05/28 10:09:46
    Te guziczki plażowe są boskie :) Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. renataa25
    2011/05/28 10:26:57
    Zazdrosze takich zakupów:)) Trzeba korzystać z takich atrakcji jakimi są promocje:)) Ja cały czas wzdycham do tych przecudnych guziczków u nas nie ma takich rarytasów, nie mowiąc juz o cenie!!
    Pozdrawiam:)


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/05/28 10:29:06
    "JEDNEGO CENTA!!!!!!!!! Pani mnie jeszcze przeprosiła, że nie mogę użyć kuponu:P"
    hehehehe ale się uśmiałam :) dobre!
    A okazje wyszukałaś nieziemskie. Jak mi się uda kiedyś powakacjować w Hameryce to wiem gdzie się udać na zakupy :) Tylko ciekawe czy mąż da mi 2 dni wolnego ;P
    pozdrawiam
    E.

    www.uellie.blogspot.com


    gosia.k3
    2011/05/28 11:18:24
    Mnie ciągle zachwycają twoje guzikowe zakupy, a już ten zestaw z latarnią jest cudny.... Szkoda, że u nas nie ma takich guziczków.... Pozdrawiam


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/05/28 11:24:30
    Zestaw z kardynałkami super, coraz bardziej podobają mi się zestawy dimensions :) Guziczki przecudne, mi wpadł w oko najbardziej pelikan :D Zazdroszczę tych wszystkich sklepów.. u mnie w pasmanterii to tylko mogę mulinki dostać i zwykłą kanwę, żadnych nowości, a jak już coś przywiozą, to kosmicznie drogie i nigdy nie ma przecen ;)))
    Pozdr


    edytag74
    2011/05/28 11:39:52
    Zakupy bardzo udane! Zestaw z kardynałkami super a do tego ta cena! Wszystko cudne. Guziki jak zwykle wymiatają!


    Gość: prawdziwadoris, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/05/28 16:18:43
    Zakupki jak zwykle u Ciebie świetne. W dzisiejszych zazdroszczę owieczki-guziczka, bo idealnie wkomponowałby się w mój hafcik.
    Pozdrawiam i życzę słonka


    iss-ola
    2011/05/28 17:25:04
    och jakie wspaniałości , i latarnia i zamek i muszelki i wiaderko, fantastyczne po prostu :)


    paga-tek
    2011/05/29 01:42:26
    Piekne zakupy, a przeceny niesamowite. Dimek jest tak cudowny ze az mi smutno ze ja takiego nie mam :P. Ja sie zawzielam ze nic z hobby lobby i Michaelsa juz nie kupuje az do powrotu z Polski, no uparta jestem i juz. Tak naprawde to mecza mnie ostatnio zakupy, te wyjazdowe oczywiscie. Caly czas zapominam o czyms i znow musze jechac.... Do tego gorac i te okropne burze... Byle jakos prztrwac do wyjazdu :)


    ann_margaret
    2011/05/29 18:57:30
    Zakupowe posty w Twoim wydaniu - po prostu uwielbiam:)))) A już te zestawy guziczków są tak śliczne!!
    A DIMka mogę tylko pozazdrościć i podopingować - bo spory obrazek przed Tobą:))


    robotkoweroznosci
    2011/05/29 20:31:26
    Swietne guziczki, wspaniały DIM ( tez choruję na jakis zestaw ) no i pozazdrościć zakupów. Sobie jakoś nie wyobrazam zeby w PL cos dali za jeden grosz ( pomijajac tel komórkowe ) Ja sobie wymyślliłam tak ( bo u mnie na zadupiu w pasmanteri nie ma dosłownie nic, chociaz i tak jest wiecej niż kiedys a jak juz jest to w cenie takiej że mlodsci i osłabienie od razu łapie) że będe sobie guziki robić sama, takie jakie mi sie żywnie bedzie podobać. Modelinę już mam! Jeszcze troche czasu i weny by mi sie przydało. Wiadomo te modelinowe będą delikatniejsze niż te prawdziwe plastikowe no ale one do ozdoby maja być na jakiegos pinkeepa i do podziwniania. Zobaczymy jak sie sprawdzą :D Aaa no i milego pobytu w PL, spokojnej drogi bez przygod ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń