poniedziałek, 9 maja 2011

„Pomalutku, po cichutku...

...do krainy krasnoludków” :) Do dziś pamiętam słowa piosenki „A ja rosnę” Fasolek:) Kiedyś śpiewając ją sobie i idąc małą rzeczką na bułgarskim kempingu straciłam przeźroczyste buty do pływania:P Po prostu sobie popłynęły, a ja na bosaka wróciłam do rodziców:P Oj, ze mną rodzice nie mogli się nudzić:D


Przez ostatnie dni też sobie nucę tą piosenkę wykańczając mój majowy kalendarz. A co? Nie śpieszy mi się:P Nie lubię na szybko wykańczać haftów, bo krzywe i zrobione na odp... to mnie nie cieszą:( Dlatego tym razem też poczekałam na wolną chwilę, kiedy jestem wypoczęta i mam z tego przyjemność:) Wczoraj pobawiłam się moimi przydasiami, a przed chwilą skończyłam mojego majowego wafelka:)


A oto i mój wafelek:)


DSC05791


Najbardziej się cieszę, że udało mi się znaleźć po długich poszukiwaniach odpowiednią tkaninę na tył:) Najpierw szukałam w Hobby Lobby i nic. Później chyba 15 minut spędziłam na dziale z tkaninami w JoAnn i jak już miałam zrezygnowana wychodzić, spojrzałam na wysokości moich kostek i znalazłam! Czyż nie jest cudna? :]


DSC05794


Z przodu dodałam guziczki:)


DSC05796


DSC05797


Malutkie są turkusowe.


DSC05798


DSC05799


Wstążka też jest pod kolor:) A do turkusowej wstążki zielone szpilki!


DSC05801


DSC05802


DSC05803


I maj gotowy!


 DSC05795


Pierwsze dni czerwca spędzę w podróży, więc już od wczoraj myślę jak „ulepszyć” oba czerwcowe kalendarze:)


 


Nie umiem znaleźć oryginalnego teledysku, ale i tak miło posłuchać:D







Mnie niestety udało się przerosnąć tylko mamę, tata i sosna okazali się za duzi:P


 


Udanego tygodnia wszystkim komentującym i podglądającym! :D

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2011/05/09 01:40:01
    Maj wyszedl cudnie. Guziczki sa super, a material trafilas w dziesiatke. Bardzo pasuje do calego dziela :)


    prawdziwadoris
    2011/05/09 08:05:03
    Wszystko dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.
    pozdrawiam


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/05/09 08:20:34
    Ale wszystko pięknie do siebie pasuje! Cudeńka te guziczki w rogach :)


    Gość: mamasia, 83.168.84.*
    2011/05/09 09:02:10
    Bardzo lubię oglądać Twoje prace. Są tak szczegółowo dopieszczone, poprostu śliczne. Podobają mi się też te pinkeepowe kalendarze. Zdradź tajemnicę skąd pobierasz schematy;)?
    Pozdrawiam
    www.robotkimamasi.blogspot.com


    renataa25
    2011/05/09 09:19:47
    Cudny ten maj i jak zwykle z zazdrością patrzę na te przecudne guziczki:))) Pozdrawiam ciepło:)


    damar5
    2011/05/09 09:22:36
    Sliczny ten "nasz" maj :) taki niebieski ,jak lubie .Cudny i wykonczony perfekcyjnie :) Poz.Dana


    myszszeczkunia
    2011/05/09 17:12:53
    Pieguszko, śledzę Twoje poczynania z kalendarzami i muszę przyznać, że nie ma u Ciebie przypadkowości. Do każdej pracki dobierasz dodatki:) Maj piękny, zresztą mój ulubiony miesiąc:)))


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/05/10 08:17:28
    Cześć :)
    Bardzo mi się podobają Twoje prace i zaglądam tu bardzo często. Ja na razie nie wiele mam na koncie wykonanych prac, więc przypatruję sie Tobie. Czytając bloga widziałam, że poszukujesz biscornu Barbary Any. Mam kilka i chętnie prześlę, np. to z japonkami, kokeshi biscornu.
    Chciałam dodać Twojego bloga do ulubionych ale nie mogę, ja jestem na bloggerze , - to tak sie nie da ?? Jest na to jakiś sposób ? Pozdrawiam
    nuriko-photography.blogspot.com/


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/05/10 09:09:27
    Udało mi się cokolwiek poradzić i już mam Twojego bloga w szybkiej zakładce :)
    Strasznie podobają mi się Twoje kolorowe guziczki i kanwy ... a w mojej pasmanterii nic takiego nie ma, nawet jak spytałam o bobinki to zrobili kwadratowe oczy o_O


    labores_pariunt_honores
    2011/05/10 09:47:10
    tkaniny urocze, a ten guzik-domek, no, miodzio :))))


    Gość: 1_iwonan, *.st.poznan.pl
    2011/05/10 09:50:31
    Twoje prace zawsze są piękne, ta jest naprawdę perfekcyjna, bardzo podziwiam Twój talent do doboru dodatków, materiałów, guziczków, wstążeczek... Wiem, że masz to szczęście, że jesteś w hafciarkim raju (te amerykanskie skepy!!!), ale naprawdę gdyby nie Twoje zdolnosci nie byłoby tak cudnych efektów. Czapki z głów przed Pieguchą!!!
    Iwona


    edytag74
    2011/05/10 10:59:13
    Twoje wafelki są śliczne, no ale guziki to są debeściarskie!


    ann_margaret
    2011/05/11 14:18:56
    Śliczny wafelek, taki spokojniejszy w kolorach:)
    No i jak zawsze, perfekcyjnie dobrane dodatki!


    adzia1313
    2011/05/11 17:22:26
    Fajnie wyszło, wszystko idealnie dopasowane: haft, tkanina na tył, ozdobne guziczki. Prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń