piątek, 31 grudnia 2010

Spodziewana niespodziewajka :D

Oj i co ja mam napisać? W szoku jestem! Normalnie jestem w szoku! Te z Was, które odwiedzają blog damar5 wiedzą, że przed świętami wysłałam jej kilka kartek z Hameryki, a ta co mi w zamian przysłała? Same cuda! Przesyłki się spodziewałam, bo Dana dała mi znać, że wysyła, ale myślałam, że tam też będą kartki. No kartka jedna była, a co poza tym? Patrzcie i podziwiajcie, bo ja od wczoraj nie mogę uwierzyć:)


Karteczka z życzeniami noworocznymi i schemacikiem na serducho. Przywieszki filcowe, które już zdobią mój apartament:) Oraz spełnienie moich marzeń! Mulina pachnąca konwalią:) Konwalie, oprócz niezapominajek to moje ulubione kwiatki! A że urodziłam się w maju, to bukiety od babci i mamy zawsze były z konwalii:)


DSC04693


Poza tym dostałam też dwie ulotki ze wzorami. A schemaciki takie cudne, że chyba jeszcze coś z nich wyhaftuję na początku roku:) Wiem, że już po świętach, ale to nie znaczy, że mam już skończyć ze świątecznymi hafcikami:P


DSC04694


DSC04695


Dana, bardzo Ci dziękuję! Nawet nie wiesz jak mi poprawiłaś humor:) Właśnie wczoraj tego bardzo potrzebowałam.


Nie wiem, czy jutro tu się jeszcze pojawię, niestety znowu tracę wenę do pisania. Smutno mi, kolejne święta z daleka od domu:( Wszyscy pojechali do domu, a ja tu siedzę sama:( Zresztą ten rok jest cały do d..., wiec niech już się kończy!!!


 


Szampańskiej zabawy sylwestrowej


oraz lepszego nowego 2011 roku!


 


Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze nt prezentów świątecznych:) Uwielbiam haftować dla rodziców, a oni cieszą się z tych moich wypocin:) A greckie obrazki są zawsze strzałem w 10, bo my cały rok myślimy i planujemy nasze wspólne wakacje w Grecji:)


 


damar5, ulikop – Mam to szczęście, że zaraz obok kampusu jest spożywczak. Sklep mały, głównie spożywczy, ale mają sekcję z kubkami, szklankami, serwetkami, etc to czasem załapuję się na fajne rzeczy. Poza tym sklep o tyle fajny, że mają produkty międzynarodowe. Nawet Nałęczowianka i Okocim stoi na półkach. Ceny niestety wysokie, ale i tak go lubię, choć ostatnio zrezygnowali ze skórki pomarańczowej i polewy czekaladowej do piernika:( A i Amerykanie go lubią, bo zawsze są tłumy.

1 komentarz:

  1. myszszeczkunia
    2010/12/31 07:51:18
    Cudne prezenty:) Wzorki faktycznie koniecznie do wyhaftowania:) POzdrawiam i dołączam życzenia: pięknego roku 2011.


    haftka54
    2010/12/31 07:59:52
    Śliczne te wzorki, można zaraz wyszywać !Do Siego 2011 Roku!

    anek-73
    2010/12/31 09:05:27
    Ale piękne! Szczególnie ten pierwszy zestaw wzorów mnie zauroczył - tam jest RENIFER! :P


    fiolqak
    2010/12/31 09:38:01
    cudeńka dostałaś, piękne wzorki, piękne.
    A ja Tobie chcę życzyć spełnienia marzeń w Nowym Roku, wszystkiego co piękne i dużo dużo uśmiechu


    damar5
    2010/12/31 09:53:18
    Eeee tam nic takiego ,o konwaliowej mulinie pamietalam bo zalezalo Ci na calym zestawie konwaliowym albo lawendowym :) Niestety u mnie nie do dostania ale mulina byla ,trzeba Ci tylko schematu :)
    Ja jestem w szoku ,ze tak szybko doszlo :)
    Lubie poprawiac humor :)
    Nie smutkuj ,glowa do gory.
    Zycze Ci roku przede wszystkim zdrowego ale tez i szczesliwego ,i obfitego w same dobre wiadomosci :) Pomyslnosci!
    Pozdrawiam Cie goraco Dana


    lideczka102
    2010/12/31 10:27:56
    To ja Ci życzę,aby Nowy Rok był lepszy.Abyś mogła ,jak najczęściej jeździć do domu,aby studenci nie dawali Ci w kość i aby spełniły się wszystkie marzenia.


    isana_haft
    2010/12/31 10:47:28
    Wszystkiego dobrego, w tym również dobrego humoru! nie daj się złemu nastrojowi! Ja też czasami mam wątpliwości, czy to co robię ma jakiś sens...
    Gorące uściski :)


    Gość: Lucyna, 178.73.51.*
    2010/12/31 12:13:30
    Piegusia-Tobiie trzeba gorącej czekolady,z odrobiną cynamonu,w pięknej filiżance:))


    Gość: kasia, 89.204.237.*
    2010/12/31 12:38:55
    Witam! Przeglądam Twojego bloga od jakiegoś czasu, ale komentarz zostawiam pierwszy raz. Wiem co znaczy spędzać Święta za granicą. Ja mam tylko to szczęście, że moją najbliższą rodzinkę (mąż i synek) mam przy sobie. Bardzo lubię tu do Ciebie zaglądać, bo takie oryginalne masz pomysły. Chciałabym Ci życzyć, aby kolejny rok przyniósł Ci więcej chwil spędzonych z rodziną! Ponadto wiele nowych pomysłów w nadchodzącym 2011 roku!

    Odnośnie tych darmowych wzorków z Anchora, to ja też je od jakiegoś czasu zbieram. Są super. Niestety tego pierwszego świątecznego nie widziałam w mojej pasmanterii.
    Natomiast skórka pomarańczowa podobno zawiera jakieś trujące substancje, więc może wycofali ją ze sprzedaży?
    pozdrowienia


    ella1101
    2010/12/31 17:37:35
    Takie prezenty zawsze ciesza, Zycze ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam.


    anetakam0
    2010/12/31 19:42:09
    Życzę Ci, aby w Nowym Roku wszystkie plany, nawet te wydające się abstrakcyjne, udało się zrealizować.
    Szczęścia - dzięki któremu te zamierzenia będą realne.
    Zdrowia, które pomoże w ich realizacji.
    Pieniędzy - bez których, nawet te najwybitniejsze są niczym.
    I przyjaciół, z którymi te sukcesy będzie można dzielić.

    Aneta


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2010/12/31 22:58:51
    spełnienia marzeń w Nowym 2011 Roku... :-)


    damar5
    2011/01/01 00:56:01
    I tu tez :) jeszcze raz szczesliwego Nowego Roku dla Rodzinki rowniez :) Dana

    OdpowiedzUsuń