niedziela, 26 grudnia 2010

A w Katowicach...

Wczoraj pokazałam Wam moją choinkę przybraną w kolczyki:) A dziś chciałam pokazać choinkę, która stoi w moim domu w Katowicach. Rodzice zrobili mi miłą niespodziankę w Wigilię i przesłali mi zdjęcie:) Choinka jest malutka i sztuczna. Jest też starsza ode mnie, bo jest to pierwsza choinka moich rodziców:) Ale nadal się sprawdza, bo co roku znajdujemy pod nią prezenty! W tym roku mama ubrała ją w moje xxx ozdoby choinkowe!


choinka


Jeszcze dwa lata temu niektóre z tych ozdób w rameczkach wisiały na mojej gałązce, którą pokazywałam tutaj. W tym roku tylko aniołka wyhaftowałam, ale coś mi się wydaje, że za niedługo weźmie mnie na kolejne ozdoby i do przyszłego roku kilka sztuk przybędzie:P


Ponieważ większość ozdób wyhaftowałam jeszcze zanim założyłam blog i nie dysponowałam zdjęciami, dlatego w lipcu sfotografowałam moje pierwsze xxx ozdoby choinkowe:) W lecie było za wcześnie na prezentację, ale dziś już chyba najwyższy czas. Wszystkie hafciki powstały z gotowych zestawów do haftu, takich po 1-2$ sztuka, gdzie były nawet plastikowe rameczki.


To jest moja ulubiona przywieszka:) Haftowana na granatowej 18.


DSC02626


Bałwanek powstał na ciemnozielonej 14.


DSC02627


Wieniec jest na kremowej 18.


DSC02628


A dwa ostatnie serduszka haftowałam na białej 18.


DSC02629


DSC02630


Bardzo przyjemnie haftuje się takie maluszki, ale tylko jeśli jest natchnienie, na które ja nadal czekam:P Zwykle taki hafcik zajmował mi 1-2 wieczorów.


Dziś wzięło mnie natomiast na porządki:P Siedzę sobie na kanapie i nawijam moje wstażki, bo jak zwykle muszę zredukować ich objętość i ciężar przed lotem do Polski, więc wszelkie rolki idą do śmieci.


 


Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze oraz piękne życzenia świąteczne! W Stanach święta właśnie się kończą. Amerykanie obchodzą tylko pierwszy dzień świąt, wiec jutro czas na kolejne wyprzedaże, a także zwrot nietrafionych prezentów:P No i trzeba też już zwinąć świąteczne ozdoby, a choinki wywalić na śmietnik:( Ale Wam i sobie życzę miłego drugiego dnia świąt:)


 


magda.madziula – U mnie w domu jak była żywa choinka to zawsze sosna z długimi igłami:) Takie lubimy najbardziej i dlatego ja kontynuuję naszą tradycję:)


damar5 – Pokaż tą swoją pokrakę, nie chowaj choinki:P

1 komentarz:

  1. Gość: Joasia, *.lv.lv.cox.net
    2010/12/26 01:16:51
    Pieguszko, milych swiat zycze tobie i twojej rodzince. Nie przestaje was podziwiac, ze tak trzymacie sie razem i kochacie jak wariaty. Pozdrawiam.


    fiolqak
    2010/12/26 05:01:33
    No maluszki przepiękne:-) Rodzice zrobili Ci niezłą niespodziankę strojąc tak choinkę- ślicznie, pozdrawiam


    magdor2009
    2010/12/26 11:15:12
    Słodkie maluszki :) pozdrawiam


    damar5
    2010/12/26 15:40:25
    Sliczne malenkie hafciki :) lubie takie wyszywac ale juz ramowac nie :( zawsze krzywo mi wychodzi :(
    Nie pokaze choinki bo sie wstydze :P Moze w przyszlym roku bedzie juz ta moja wymarzona :)
    Pozdrawiam Dana


    anetakam0
    2010/12/26 21:19:44
    Katalog DMC zeskanuję (chwilowo nie posiadam skanera) albo obfotografuję w ostateczności jutro - tam faktycznie pare wzorków mogących uchodzić za greckie :) jest też Wieża Eifla, karawana, pagoda i piramida Inków - ot takie podróże miniwzorki...


    anetakam0
    2010/12/28 11:04:47
    picasaweb.google.com/anetakam0/DMCVoyages?authkey=Gv1sRgCLOGoe-M-vGabA#
    tutaj wrzuciłam

    adres mailowy jakiś niby-Twój znalazłam i wysyłam
    miłego xxx

    OdpowiedzUsuń