sobota, 25 grudnia 2010

Happy Stitchmas!

Tak jak obiecałam, dziś, w wigilię pokazuję moją świąteczną pracę:) Małą, ale bardzo ładną:) Dziś będę bardzo skromna:P Praca szybciutka, bo zajęła mi dwa dni. Jednego wieczoru haftowałam, drugiego wykańczałam. Wygląd końcowy bardzo bliski wizji z głowy. Schemat pochodzi z najnowszego numeru Cross Stitch Crazy. U mnie został lekko zmodyfikowany. Po pierwsze nie jest ozdobą kartki, a przywieszką. Po drugie haftowałam na kanwie ze złotą nitką a nie na białej. Po trzecie zamiast ramki naokoło całego haftu, która była w oryginale, zrobiłam pojedyńczą fastrygę. Po czwarte i ostatnie ostrokrzew obszyłam czarną muliną, w oryginale proponowali zielone i czerwone obszycia, ale nic nie było widać, więc zrobiłam je na czarno i całkiem fajnie wyszło. Tylko szkoda, że wybór guziczków zajął mi chyba z 2h:P


Przywieszka wyszła całkiem spora, ale bardzo ładna:) Podszyłam ją ciemnozielonym filcem, dodałam odpowiednią wstążkę oraz dwa włochate guziczki i gotowe! W tym roku wisi u mnie na ścianie, ale od przyszłego roku będzie wisieć w Katowicach:) A teraz mała sesja zdjęciowa:P


DSC04573


DSC04574


DSC04576


DSC04577


DSC04578


DSC04579


DSC04580


Pochwalę się też moim własnym potworkiem czyli moją osobistą “choinką” :P Zmontowałam ją wczoraj, a rano już Dzieciątko zostawiło pod nią prezenty:) Choinkę ozdobiłam moimi kolczykami:)


DSC04615


DSC04613


DSC04614


Gałązek starczyło mi jeszcze na taki mały bukiecik:)


DSC04572


Internetowa wigilia już za mną, a nawet dwie:P Dzięki różnicy czasu już po moim śniadaniu, a kolacji u rodziców dostałam prezenty:) Niestety po mojej kolacji, kilka godzin później, już nic nie zostało pod drzewkiem:( To już moje trzecie święta Bożego Narodzenia w Michigan. Dobrze, że jest skype, bo inaczej byłoby ciężko. Choć i tak bardzo zazdroszczę tym z Was, którzy spędzają święta z rodziną.


Poza świętami, dziś jest dla mnie wyjątkowy dzień, bo dokładnie rok temu założyłam ten blog!!! I jestem z tego powodu bardzo zadowolona! Poznałam dzięki niemu wiele z Was, nawet z taką jedną Daną się zaprzyjaźniłam:P Ilość prac niestety na tym ucierpiała, bo blogowanie pochłania trochę czasu, ale nie żałuję:) Wam chyba też się spodobało w moim Pieguchowie, bo w ciągu tego roku odwiedziliście mnie prawie 25 tysięcy razy, choć pewnie połowa to wejścia mojej mamy:P, a także zostawiliście 981 komentarzy. Dziękuję bardzo za ten rok z Wami! Bardzo polubiłam pisanie, ale przede wszystkim ranne czytanie komentarzy, więc na pewno kolejny rok przed nami:)


 


WESOŁYCH ŚWIĄT!


 &


HAPPY STITCHMAS!


 


Dziękuję za wszystkie komentarze oraz życzenia świąteczne!

1 komentarz:

  1. fiolqak
    2010/12/25 01:42:25
    śliczna zawieszka:-)wesołych świąt;-)


    ulikop
    2010/12/25 04:11:25
    piękne dziełka! Spokojnych Świąt Aniu!


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2010/12/25 08:39:14
    bardzo ładną masz zawieszkę... :-)
    życzę Tobie wesołych i pogodnych Świąt oraz żeby się spełniły marzenia o przyszłej Gwiazdce w Polsce...trzymaj się...buziaki Hania :)


    barbaratoja
    2010/12/25 10:29:08
    U mnie jest Świąteczny poranek, życzę Ci by dni świąteczne mimo tęsknoty za bliskim upłynęły Ci przyjemnie;-)))


    magda.madziula
    2010/12/25 11:11:22
    Ania żeby święta mimo wszystko nie były smutne!!
    Choinkę masz rewelacyjnie ubraną, a i sama choinka taka oryginalna z dłuuugggiimi igłami :)
    A świąteczna praca ... powaliła na kolana pracochłonnością hihi, co nie zmienia faktu że jest urocza a hasło na niej umieszczone od razu mówię zaczerpnę na swojego bloga dzisiaj.

    Świąteczne uściski :)


    Gość: Lucyna, 178.73.51.*
    2010/12/25 11:42:09
    Spokojnych i pełnych Miłości Świąt.


    damar5
    2010/12/25 12:21:03
    Sliczna zawieszka z moim ulubionym swiatecznym ostrokrzewem :) Wstazka i te fantastyczne guziczki dopelniaja calosc ,cudownosci :)
    Wszystkiego dobrego z okazji Rocznicy ,zycze Ci bys pozostala soba i pisala tak jak do tej pory :) a nam czytelnikom Twego Bloga zycze codziennych wpisow :) bysmy mialy co czytac i podziwiac :)
    Choinke masz calkiem fajna ,lepsza niz moja pokraka hehe
    Wesolych Swiat taka jedna Dana :P


    barbarka888
    2010/12/25 13:48:55
    Aby Święta były wyjątkowymi dniami w roku,
    by choinka w każdych oczach zalśniła blaskiem,
    By kolacja wigilijna wniosła w serca spokój
    a radość pojawiała się z każdym nowym brzaskiem.
    By prezenty ucieszyły każde smutne oczy,
    by spokojna przerwa ukoiła złość
    By Sylwester zapewnił szampańską zabawę,
    a kolędowych śpiewów nie było dość!

    Radosnych Świąt życzy Barbara. :)


    anetakam0
    2010/12/25 18:02:29
    Cudna kolczykowa choineczka
    i ja życzę:
    Świąt radosnych, przeżyć wzniosłych,
    w zdrowiu, szczęściu i miłości.
    Niech Święta radością wypełnią Twój dom
    A Nowy Rok blasku doda Waszym dniom...


    haftka54
    2010/12/26 07:48:04
    Owocnego blogowania w następnym roku i wielu pomysłów do realizacji!

    OdpowiedzUsuń