piątek, 24 grudnia 2010

„Bo kiedy miasto na święta się stroi...”

Dziś chciałam Wam pokazać stolicę stanu Michigan – Lansing. Byłam tam kilka dni temu i zdrobiłam kilka zdjęć ozdób świątecznych. Zdjęć dosłownie kilka, bo ozdób mało, a i samo miasto małe:P Ale Kapitol jest, więc nazywa się stolicą:P


W centrum wszystkie latarnie, które są bardzo ładne:), ozdobione są czerwonymi kokardkami. Wygląda to słodko:)


DSC04519


DSC04520


DSC04534


Kiedy byłam ostatnio w Lansing to właśnie montowali wszystkie ozdoby, a było to………2 listopada:P Jestem tylko ciekawa kiedy te wszystkie ozdoby znikną z ulic? Stawiam na 26 grudnia:P


A pod samym Kapitolem wielka choinka! Zapalana w połowie listopada w czasie corocznej imprezy Silver Bells, ale o niej kiedy indziej, bo będzie to opowieść z wielką ilością zdjęć:)


DSC04524


DSC04523


Wszystko “profesjonalnie” zrobione:P Jak zobaczyłam montaż choinki w chodniku, to się przeraziłam.


DSC04528


Później już było tylko ciekawiej. Amerykanie tak dążą do ideału, że nawet choinkę potrafią ulepszyć:P


DSC04529


Choinka ma podopinane gałęzie!!!!! Przecież nie mogła być “łysa”:P I tak to wygląda na całej wysokości choinki:(


Clipboard03



A jak pooplatana jest lampkami - prawie jak pajęczyną:P


DSC04530


Przed Kapitolem znajduje też się taki pomnik.


DSC04525


Moja najulubieńsza ozdoba świąteczna to takie cztery “małe” bombki:]


DSC04522


I to by było na tyle! Mówiłam, że miasto małe:P


Jako bonus zdjęcie z kampusu. Było już tak zimno, że rzeka zamarzła:( Na szczęście śniegu nie przybywa, więc chodzenie nie jest utrudnione:)


DSC04518


Na koniec specjalne “zamówienie” Dany, czyli zdjęcie kubka, który wczoraj wygrałam. Na moim wydziale odbywała się wczoraj druga doroczna impreza świąteczna, na której główną atrakcją był konkurs na najlepsze chili i zupę. Korytarz trzeciego piętra zamienił się na kilka godzin w królestwo potraw na ostro. Niektóre profesjonalnie podgrzewane były na płytach grzejnych:P Mnie najbardziej zaciekawił chiński deser z papają i srebrnymi grzybami. A po degustacji było losowanie nagród. W zeszłym roku prawie wszyscy z czymś wyszli, mnie się nie udało. A w tym roku było mniej nagród i tylko nieliczni z czymś wyszli, w tym własnie ja:) Nagrody leżały pod choinką opakowane w piękne świąteczne papiery, więc właściwie nie było wiadomo co się dostaje. Ale ja miałam przeczucie i wybrałam kwadratową paczkę, a w niej był fajowy kubek z Sigmy Aldrich. Wam to pewnie nic nie mówi, ale jest to firma sprzedająca związki chemiczne:)


DSC04565


Uszko jest w kształcie ucha, bo oni słuchają klientów!


DSC04566


 


Teraz biorę się za sałatkę ziemniaczaną, ale jutro jeszcze tu się pojawię:) Za coś na kształt choinki też się jeszcze dziś zabiorę, bo gdzie inaczej Dzieciątko zostawi prezenty?


 


A dzisiejszy tytuł to fragment mojej ulubionej świątecznej piosenki zespołu De Su – „Kto wie”.









 


damar5 – Polowanie jak najbardziej się udało:P I wreszcie pachnie ładnie w domku.


isana_haft, magdor2009 – Dziękuję za komentarze i życzenia:)

1 komentarz:

  1. vilemoo2005
    2010/12/24 07:58:47
    Spokoju i radości,
    tylko miłych gości!
    Smacznej Wigilii i całusów moc
    - w tę najpiękniejszą w roku noc!
    Szczęścia kilogramów,
    ze śniegu bałwanów!
    Życzliwych ludzi wokół,
    żadnej łezki w oku,
    Przyjaciół jakich mało.
    Przez życie idźcie śmiało!
    Niech miłość bez ustanku Was dotyka.
    A w Nowym roku szczęście spotyka!

    Z serdecznymi życzeniami Vilemoo:)


    xgalaktyka
    2010/12/24 08:35:29
    Życzę Ci nadziei i własnego skrawka nieba ,
    zadumy nad płomieniem świecy...
    filiżanki dobrej , pachnącej kawy ,
    piękna poezji i muzyki...
    Radosnych świąt zimowych ,
    odpoczynku i zwolnienia oddechu...
    nabrania dystansu do tego co wokół,
    Chwil roziskrzonych kolędą...
    śmiechem i wspomnieniami !
    Wesołych Świąt !

    Serdecznie życzy...Kasia (xgalaktyka)


    damar5
    2010/12/24 09:19:43
    Moze mala ale bardzo ladna ta Twoja Stolica :) Kokardki dodaja uroku tym lampom ,zreszta w swieta musza byc czerwone kokardy!
    Kubek sliczny ,trafil w odpowiednie rece :)
    U mnie gotuje sie zupa ,moje polowanie na owoce uwienczone polowicznym sukcesem ale lepszy rydz niz nic :)
    Udanych Swiat ,bede myslami z Toba podczas naszej Kolacji ,kolo 17-17:30 mojego czasu :)
    Pozdrawiam swiatecznie Dana


    fiolqak
    2010/12/24 10:14:05
    .**.**..**.**.
    Dużo uśmiechu i miłości w te radosne święta:-)
    .**.**..**.**.
    życzy Tamara- FiolQak


    olenka_ja
    2010/12/24 14:18:04
    Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym, wszelkiej pomyślności oraz spełnienia marzeń... życzy Olenka_ja


    jusine_mala
    2010/12/24 14:38:43
    Moc gorących życzeń z okazji Świąt przesyła Justyna (Maleństwo) :*

    OdpowiedzUsuń