środa, 22 grudnia 2010

Season of light!

Nie tylko w planetarium panuje sezon światła, ale też i na całym kampusie! Na czas zimowo-świąteczny akademiki przystrajane są w piękne neony. Większość z nich znajduje się na dachach. Zajęło mi to dwa dni, bo akademiki na moim kampusie porozrzucane są na każdym krańcu, ale udało mi się sfotografować większość z ozdób. Zdjęcia nocne powstały jeszcze w listopadzie a te jaśniejsze, wieczorne w zeszłym tygodniu. I tu niestety wychodzą braki mojego aparatu:( Zdjęcia nocne tak średnio wychodzą, mój cybershot to nie lustrzanka mojego taty, a moje łapki też nie są tak nieruchome jak ręce naszego domowego profesjonalisty:( Z braku laku musicie się zadowolić moimi zdjęciami:P


Sesja nocna robiona jeszcze z siodełka Czerwonki, bo był to dopiero pierwszy śnieg w tym roku.


Bałwanki


Clipboard01


Misiaczek:)


Clipboard02


Kolędnicy


Clipboard03


Ciuchcia, ale wybrakowana, bo nigdzie nie było Żaby Moniki ani Kulfona:P


Clipboard04


Tu już mi ręce zaczynały marznąć:( Mikołaj pod choinką


Clipboard05


Gwiazdy betlejemnskie, lekko za mgłą, bo nad jadalnią, z której unosiły się opary:P Ale te chyba najbardziej mi się podobają:)


Clipboard06


Pokój na Ziemi:)


Clipboard07


Reniferki na dachu damskiego akademika:) Facetom wstęp wzbroniony! :P


Clipboard08


Clipboard09


Ponieważ akademiki są różne, to i neony nie zawsze umieszczane tylko na dachach.


DSC04358


DSC04360


Większość neonów jest “ruchoma” tzn. migają, ale jakoś udawało mi się uchwycić dobre momenty:) Tutaj płomienie świeczek ciągle migały w innych kolorach.


Clipboard10


Dziadki do orzechów w Winter Wonder’s Land.


Clipboard11


Clipboard12


Clipboard13


Ja też uległam i tak ozdobiłam moje okno. Trochę skromnie, ale jednak świątecznie:)


Clipboard14


Sąsiedzi z dołu bardziej się postarali:P


Clipboard15


No to koniec lenistwa, piernik czeka na dokończenie, a sernik też trzeba upiec:P


 


ann_margaret – Dzięki:) Łosiek też dziękuje za pozdrowienia:)


damar5 – Właśnie! Jeśli chodzi o prace to też jakoś niedawno oglądałam Twój blog od poczatku i przypomniałam sobie, że robilaś porcelankę! Czy jeszcze do niej wrócisz? I co z niebieskim samplerkiem? Są jakieś postępy? I jeśli w tym roku kupisz jakieś ciekawe owoce, to pochwal się:) U mnie w spożywczaku nic więcej dziwnego nie widziałam:( A jak skończę z wypiekami, to na pewno zamieszczę zdjęcia:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2010/12/22 13:56:10
    Sliczne neony , uwielbiam po nocy lazic i ogladac obstrojone domy :) Choinke dzis ubralismy ,miniaturowa to duzo roboty nie bylo hehe i na tym koniec ,wiecej ozdob w tym roku nie bedzie .
    Bede konczyc Sampler niebieski zaraz po swietach ,obiecuje :) a porcelanka lezy i kwiczy ,nie wiem czy skoncze :( narazie mnie do niej nie ciagnie :(
    Pozdrawiam swiatecznie Dana

    OdpowiedzUsuń