piątek, 17 grudnia 2010

Mebelki:)

W przedostatnim wpisie pokazywałam igielnik w kształcie fotela i komentarz Anek-73 zainspirował mnie do dzisiejszego wpisu. Może niektóre z Was nie wiedzą, ale można sobie podobny fotelik lub sofę samemu wyhaftować:) Firma The Cat’s Whiskers ma w swojej ofercie cztery schematy do mebelków salonowych. Aniu, czy o te foteliki Ci chodziło? A może widziałaś jakieś inne, o których nie słyszałam?


Mnie najbardziej podoba się The Peackock Stitching Chair. Już się do niego przymierzam:) Kupiłam odpowiedni materiał, teraz tylko czekam na zamówioną wenę:P


145


Drugi fotelik – The Garden Stitching Chair, jest już w moich “ulubionych” kolorach, ale też jest fajowy:)


146


Ostatni fotelik – La Roselaie, ma trochę inny kształt i dużo kwiatków:P


148


A do kompletu można jeszcze skombinować sofę – Victorian Memories Chaise Lounge:P Ta jakoś najmniej mi się podoba. Wzorek na sofie nie bardzo w moim stylu:(


147


Wszystkie zdjęcia pochodzą ze stronki The Cat’s Whiskers. Jak znajdziecie czas to zaglądnijcie, bo można tam znaleźć wiele ciekawych wzorów. 


A oto moje typy, które dopisałam do listy przyszłych haftów.


Pudełko „Blessed with Happiness”


89


Mufinki bez kalorii:)


251


Pudełko z kanapą – Coffre du Tresor de la Reine:) I nawet ten róż mi nie przeszkadza:P


290


Oraz sowa na nożyczki – „What a Hoot!”


291


 


A na dowód, że takie mebelki da się rzeczywiście wyhaftować – fotelik, który wykonała Kinia_1979 w tym roku (do obejrzenia na blogu Robótkowe klimaty). Do dziś się nim zachwycam:)


 


Na koniec chciałam bardzo podziękować za tak liczne wczorajsze odwiedziny:) Licznik od razu pognał do przodu:P Ale przede wszystkim dziękuję za pozostawione komentarze, bo to dzięki nim wiem, że podoba Wam się co xxx:) I to dzięki Wam każdy dzień dobrze się zaczyna, bo zaraz przed śniadaniem czytam co mi napisałyście:) Dziękuję:*

1 komentarz:

  1. smcalfa
    2010/12/17 01:16:27
    Mam wrażenie, że zamiast zdjęć są krzaki


    smcalfa
    2010/12/17 01:17:39
    wyjątkowo szybko się poprawiło :)


    zbojka
    2010/12/17 06:41:01
    Się właśnie przymierzałam do jakiegoś "meblowego" igielnika, ale ciągle mi się wydaje, że moje zdolności manualne są chyba za słabe na takie dzieło i leża tak w teczce, czekają i płaczą. Ale może kiedyś ... spróbować przecież można a jak gniot jakiś wyjdzie to najwyżej się człowiek pośmieje, no ale do rzeczy ... czekać będę niecierpliwie na twój wytwór natury tapiceryjnej :) pozdrawiam zimowo i śniegowo z rodzinnych stron :P


    kinia_1979
    2010/12/17 07:18:24
    Te foteliki są super, a ich wykonanie wcale nie jest takie trudne. Zwłaszcza jak się ma do nich opis ;O)
    Choć po moich tapicerskich potyczkach z tym pierwszym, drugi raz robiłabym nieco inaczej, ale człowiek ponoc uczy się na błedach...osobie osoba, dla której fotelik wykonałam, była z niego zadowolona, więc nie będe się czepiać, bo ja co do swoich prac zawsze mam jakies ale :O)


    edyta350
    2010/12/17 07:54:58
    Fajnie wyglądają takie mebelki. Szczególnie pierwszy fotel przypadł mi do gustu. Ale całkowicie powaliło mnie pudełko. Pozdrawiam


    magda.madziula
    2010/12/17 11:10:02
    Aniu a czy Ty posiadasz szczegóły zrobienia tej sowy okularnicy - jest rewelacyjna!! :)

    p.s. drgnęły mi palce nad klawiaturą bo nie mogę sobie przypomnieć czy to nie Ty pisałaś że nie lubisz jak się do Ciebie "Ania" mówi, no a mi jakoś nie przeszło "Anka" hihi


    ann_margaret
    2010/12/17 14:29:45
    Te miniaturki są świetne, szczególnie jak są dodatki w postaci malutkiej poduszeczki i parasolki:)))


    aeljot
    2010/12/17 15:24:19
    Wspaniałe meble. Mnie tam róż nie przeszkadza ;) więc mogłabym mieć i różowy fotel-igielnik. Oj ciekawe rzeczy macie tam w Hameryce :)


    pkela_1
    2010/12/17 22:15:01
    A ja się komplecikiem zachwycam w realu, bo jestem tą szczęściarą, którą Kinia obdarowała (czasami bowiem bywam Frezją)..
    To cudeńko, które skutecznie poprawia humor jak się na nie patrzy i dotyka.
    Pozdrawiam zimowo i bardzo mroźnie.
    renataa25
    2010/12/18 17:32:12
    Przepiękne przepiekne i jeszcze raz przepiekne!!!!
    anek-73
    2010/12/20 08:22:41
    Chodziło mi dokładnie o ten fotelik z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń