niedziela, 19 grudnia 2010

Jeszcze kilka:P

Przypomniałam sobie o kolczykach, które kupiłam dwa lata temu. Są już w Katowicach, ale w wakacje je sfotografowałam, więc teraz dołączam do galerii zimowych kolczyków. I specjalnie piszę zimowych, bo dla mnie sezon noszenia prezentowanych wczoraj kolczyków nie skończy się wraz ze świętami:P Zima w Michigan jest dłuuuuuuuuuga i trwa przynajmniej do kwietnia, więc czasu będzie jeszcze sporo do ich noszenia:) Choć jak wczoraj byłam w JoAnn to pojawiły się rzeczy na .....Walentynki!


DSC03485


DSC03488


DSC03491


DSC03498


DSC03501


Poza kolczykami mam też bardzo świąteczny pierścionek:) Taki „dzyndzolący” jak głupi:P Kupiony w moim spożywczaku:P


DSC03505


DSC03506


 


Dziś byłam znowu w kinie! Tym razem na najnowszej części Opowieści z Narni i jestem zachwycona! Niech się Harry Potter chowa, bo ten film jest sto razy lepszy! Bardzo lubię filmy dla dzieci:) Chyba mam to po babci, bo ona też wszystkie dobranocki i inne filmy dla dzieci oglądała:) Do Narni mam jednak wielki sentyment, bo kojarzy mi się z feriami zimowymi w podstawówce. Zawsze wtedy w telewizji leciał brytyjski serial na podstawie książek C. S. Lewisa, a ja miałam dylemat czy iść na sanki czy zostać w domu i oglądać:P Dobrze, że co roku powtarzali serial, bo zwykle sanki wygrywały:)


the-chronicles-of-narnia-the-voyage-of-the-dawn-treader


 


Dziękuję za wszystkie komentarze odnośnie moich kolczyków! Dziś chodzę w bałwankach z lizakami:) A jutro chyba jakieś pierniczki wypróbuję:P

1 komentarz:

  1. agatowe_pole
    2010/12/19 01:01:17
    Ja Opowieści z Narni też oglądałam w ferie w podstawówce a teraz synkowi czytam na dobranoc... wspaniała opowieść :) Na film nie mogę się już doczekać.


    anek-73
    2010/12/19 09:03:50
    No tak, zdecydowanie jesteś wstrętna! :P A reniferki rządzą :)


    damar5
    2010/12/19 11:59:09
    Oblednie duzo i kolorowo u Ciebie :) Wszystkie fajne ,pierscionek tez :)
    U mnie tez oblednie duzo :(ale sniegu :(
    Ja Pottera nie lubie ale Narnie chetnie obejrze :)
    Chora ale bylam wczoraj na sankach z Mlodym ale sie wyszalal :)
    Poz.Dana


    morsia
    2010/12/19 15:46:43
    A ja właśnie ostatnio skończyłam czytać "Opowieści z Narnii". :) Chętnie sobie teraz pooglądam film. Moja młodsza siostra mi ostatnio wypomniała: "Nie czytałaś tego wcześniej??? A tak mi polecałaś jak byłam mała! I przeczytałam!" Hehe, ale na szczęście nie żałuje, a ja wiedziałam po prostu, co dobre. :P
    Kolczyki po prostu masz genialne. Bałwanki, renifery i pierniczki mi się najbardziej podobają. No i pewnie, że powinnaś je nosić całą zimę! :)

    OdpowiedzUsuń