sobota, 18 grudnia 2010

Kolekcja się powiększa:)

Mowa oczywiscie o mojej „małej” kolekcji kolczyków:P Jak ostatnio liczyłam, a było to we wrześniu to miałam około 250 par. Od tego czasu trochę przybyło - część kupiłam, część zrobiłam a niektóre nawet wyhaftowałam:) Przypuszczam, że obecnie zaczynam czwartą setkę:P Dziś chciałam Wam pokazać jakie kolczyki noszę w obecnym zimowo-świątecznym okresie:) Większość kolczyków kupiłam w Walmarcie, mieli w tym roku duży i ciekawy wybór. Resztę kupiłam w Meijerze i Targecie. No to koniec wstępów, zaczynamy prezentację:P A dziś bedzie długa:) Zdjęcia robiłam przy ostatnich promykach zachodzącego słońca na kolejnej zakupionej przeze mnie tkaninie. Mam już na nią pomysł, właściwie już od roku, ale jakoś nie umiem się zabrać za realizację:(


Pierwsze to coś zielonego – przypuszczam, że albo ostrokrzew albo jemioła:)


DSC04477


DSC04478


DSC04479


Te reniferki bardzo się podobały mojemu studentowi:)


DSC04480


DSC04481


DSC04482


Pierwsze pingwinki w mojej kolekcji:)


DSC04484


DSC04485


Bombki trochę badziewne, ale jaki bałwanek zadowolony:P


DSC04486


DSC04487


DSC04488


DSC04489


DSC04490


Złote dzwoneczki:)


DSC04491


I srebrne:)


DSC04492


Dwustronne prezenciki:)


DSC04493


DSC04494


DSC04495


DSC04496


DSC04497


DSC04498


DSC04499


Poniżej moje ulubione kolczyki:) Najchętniej nosiłabym je codziennie, ale inne kolczyki by się pogniewały:P


DSC04500


Na te mam pewien pomysł, dlatego rozbiorę je na części składowe:P


DSC04501


DSC04502


Wkrętek jakoś inaczej nie umiem fotografować jak na kartoniku:(


DSC04503


Na koniec chciałam się jeszcze pochwalić nowym pierścionkiem, który ostatnio przygarnęłam:) Na kampusie jest takie miejsce – Give or Take Center, gdzie w zależności od potrzeby mieszkańcy mogą zostawiać lub brać różne przedmioty, głównie chodzi o ciuchy, ale ja tam chodzę na książki:) Ostatnio przyniosłam ich sporo. Ale często można też znaleźć inne ciekawostki jak np. szklanki, kubki, zabawki albo jak ja ostatnio – srebrny pierścionek. Nie wiem jak ktoś mógł go porzucić, ale leżał sobie samotny i zaśniedziały w pudełku i nie mogłam go nie przygarnąć:) Pierścionek ma próby, więc jest srebrny:) Wyczyściłam go pastą do zębów i jest jak nowy! Prosto z Francji, bo ma w sobie monetę francuską:)


DSC04506


DSC04507


 


smcalfa – Widziałaś krzaczki, bo to było zaraz jak opublikowałam post. Żeby zdjęcia się pojawiły, muszę je edytować po opublikowaniu notki:(


zbojka – No nie wiem, może Ty wcześniej zabierzesz się za fotelik:P U mnie myślenie dużo czasu zajmuje:P


kinia_1979 – Opisy też mam, ale weny brak:P Może jakieś rady masz dla mnie i dla innych hafciarek? Bardzo chętnie skorzystam:)


cornelka2 – Bardzo się cieszę, że nie tylko Danę zainspirowałam:) Mam nadzieję, że prześle mi zdjęcie, bo jestem ciekawa jak Pani wyszły:)


edyta350, olenka_ja, aeljot  -  :)


magda.madziula – Gdzieś chyba mam instrukcję do sowy, ale po padnięciu starego twardego dysku szukanie idzie mi dłużej:( Jak znajdę to Ci prześlę, tylko podaj maila:) Możesz do mnie napisać na gazetową, jak nie chcesz tu się ujawniać:P Ania ujdzie:P Ostatnio Amerykanie coraz częściej tak się do mnie zwracają. Choć rodzinka najczęściej mówi Anka:) Nie lubię tylko Anny, bo się czuję jak stara baba:P Na Anę też reaguję jak mnie studenci wołają w labie:P


ann_margaret – Dzięki:) Ale do kanw to Wy w Polsce macie bliżej, bo takie kolory to tylko Wichelt Permin ma, a on jest duński.


pkela_1 – Wiem, wiem, że jesteś właścicielką:P U Ciebie na blogu widziałam więcej zdjęć fotelika:) To przyznaj się co trzymasz w schowku? :)

1 komentarz:

  1. zbojka
    2010/12/18 06:51:42
    te dzwonki to dla mnie świątecznie wymiatają ... oj wiele bym mogła zrobić za taką parę "zwisków" ... hmmm może kiedyś skonstruuję podobne - części by się znalazły wyłączając bigle, po które dojść nie mogę ani internetowo ani w inny sposób bo ciągle o nich zapominam przy zakupach - chyba kartkę nalepię na monitor :P zapominalska jakaś jestem :)


    anetakam0
    2010/12/18 09:19:26
    Kolczyki rewelacja - te trzy pierwsze pary i choineczka z kamykami (?)
    a pierścionek robi wrażenie - też bym go przygarnęła o ile rozmiarem by pasował ...


    kinia_1979
    2010/12/18 10:07:43
    Kolczyki świąteczne rewelacyjne. Szczególnie te trzy snieżynkowe i ho-ho-ho przypadly mi do gustu.
    A rady co do fotela...pomyślę, może zrobię jeszcze jeden, bo wtedy na pewno więcej sobie przypomnę ;o)


    magdor2009
    2010/12/18 10:15:13
    Święta powinny być dłuższe, żebyś mogła założyć je wszystkie :) Moim faworytem są choinki (te z trójkątów).
    Pozdrawiam


    magda.madziula
    2010/12/18 12:00:03
    o ja cieeee jaką masz kolekcję kolczyków, podziwiam podziwiam no i to musi być super frajda mieć codziennie inne kolczyki i jeszcze zastanawiać się i przeglądać jakie by tu dzisiaj założyć :)

    p.s. nie chcę się ujawniać ze swoim adresem tutaj stanowczo - problem polega na tym że ja na bloxsie zupełnie się nie odnajduję i nie potrafię znaleźć Twojego adresu. :( :( no i jest problem aczkolwiek jakbyś znalazła i mogła wysłać to u mnie w profilu jest adres mailowy podany. No jakoś się mam nadzieję porozumiemy :)


    aeljot
    2010/12/18 12:09:19
    Świąteczna kolekcja. Śliczne kolczyki.


    anek-73
    2010/12/18 15:32:04
    Wiesz co Ci napiszę? Jesteś wstrętna! :P

    Jak dla mnie to najładniejsze są reniferki! Ale ja mam w tym roku "reniferowego kota" :)


    renataa25
    2010/12/18 17:33:27
    Piekna galeria kolczyków, ale te reniferkowe powaliły mnie na kolana!!!


    damar5
    2010/12/18 19:22:08
    Kolorowy zawrot glowy :) Wszystkie sliczne a szczegolnie reniferki :) Hmmm trzeba zaprotestowac by swieta przedluzyli :) :)
    Pierscionek uroczy tez bym go przygarnela :)
    Pozdrawiam Dana :)


    myszszeczkunia
    2010/12/18 21:57:49
    Widzę, że ostatnio stałaś się producentką biżuterii:) A w tych świątecznych to możesz chodzić cały adwent i święta codziennie zakładając nowe:)


    agatowe_pole
    2010/12/19 00:13:15
    Imponująca kolekcja :) Reniferki faktycznie urocze, a narzeczona Ciastka to chyba już na sylwestra się wybiera... taka sukienka wyjściowa ;)


    pkela_1
    2010/12/19 12:01:06
    Wywołana do tablicy odpowiadam - w schowku fotelika, dla mnie to jest szufladka,trzymam maciupkie skarbo-przydasie: koraliki, guziczki i inne takie drobiazgi.
    Chyba muszę zrobić fotkę i pokazać na blogu.

    OdpowiedzUsuń