niedziela, 2 stycznia 2011

Wyprzedaże przedświąteczne, wyprzedaże poświąteczne!

W Stanach każde święto jest powodem do wyprzedaży, więc trwają własnie w najlepsze. A ja sobie chodzę i kupuję co mi się podoba najbardziej, bo od tej ilości wyprzedaży w ciągu roku zrobiłam się bardzo wybredna:P Dawno już nie pokazywałam żadnych zakupów, więc dziś będzie obficie w zdjęcia:) A przy okazji witam Was radośnie w tym nowym roku! Hura! Stary poszedł se i już nie wróci!!!!!


Już po świętach wstąpiłam do Searsa i dokupiłam kilka par kolczyków, bo kolczyków nigdy za dużo:) No a jak są obniżone o 50% to już ciężko się opanować:P Wybierałam je chyba z 30 minut, bo nie wiedziałam które wziąć ze sobą, a które zostawić na kręciołku. Po ostrej eliminacji wybrałam takie.


DSC04667


DSC04669


DSC04670


DSC04671


DSC04672


W Michaelsie nadziałam się na 70% obniżkę na wszystko co świąteczne i dokupiłam sobie kilka paczek niezbędnych guziczków:P


DSC04673


DSC04674


DSC04675


DSC04676


DSC04677


W tym roku straciłam głowę dla guziczków Marthy Stewart!


DSC04663


I ćwieków:)


DSC04664


A dwa dni temu nadziałam się już na walentynkowe guziczki:)


DSC04662


Dokupiłam też cieniutkie wstążki, a w koszu z bardzo starymi wstążkami znalazłam jedną na Wielkanoc:)


DSC04679


Nawet w sklepie ze wszystkim po 1$ znalazłam śliczne wstążki!


DSC04665


DSC04666


W tym samym sklepie dokupiłam sobie dwie paczki mulinek. Będą idealne do prostych, jednokolorowych  hafcików.


DSC04678


Nabyłam też małe klamereczki. Pomysł na ich wykorzystanie już siedzi w mojej głowie:)


DSC04685


W Hobby Lobby skusiłam się na ćwieki w kształcie śnieżynek:)


DSC04687


Pamiętacie jeszcze mój zestaw podróżny? Planuję kolejne i dlatego kupiłam dwie nowe puszki:)


DSC04688


DSC04668


Co jeszcze? Mam nową ozdobę choinkową – kopertę na list do Mikołaja:)


DSC04660


DSC04661


Przed świętami w JoAnn wywiesili, chyba specjalnie na moje pokuszenie, nowe przecenione zestawy do punch needle! No i pokusiłam się:P


DSC04682


DSC04683


DSC04684


Był też jeden zestaw krzyżykowy, który mi się ostatnio spodobał dzięki Marcie:) Marta swój już haftuje, a mój spokojnie poczeka w szafie na swoją kolej.


DSC04686


Jak dobrze, że miałam jeszcze kupony ze sobą, bo chyba bym zbankrutowała:P


Jedyny zakup z ebaya to zajączek z DMC:) Z grzechotką, o czym przekonałam się jak go rozpakowałam z paczki.


DSC04689


A żeby nie było, że kupuję tylko dla siebie, pokażę co kupiłam dla mamy! W ostatnie dwa dni starego roku w Tuesday Morning były szalone przeceny i nie mogłam przejść obojętnie obok dwóch toreb(ek) Levisa!!! Nie dość, że oryginalne, to jeszcze kosztowały mnie 20% pierwotnej ceny! Kupiłam dwie i zostawiłam mamie wybór. Tak jak się spodziewałam wybrała tą mniejszą:) Oto i ona!


DSC04703


DSC04704


Mnie została się większa:) Taka jak lubię, bo u mnie w torbie można znaleźć prawie wszystko:P


DSC04706


Przód i tył mało skomplikowane:P Ale już mam pomysł jak ją lekko ulepszyć:)


DSC04708


Mama dostała też małą biedronkę – pacynkę, do jej małej kolekcji biedroneczek:)


DSC04734


A tata wczoraj dostał mały hafcik! Kolejny magnesik na lodówkę. Oj, chyba za bardzo go ostatnio rozpieszczam:P


DSC04726


Teraz mi się przypomniało, że jeszcze coś kupiłam za 99 centów, ale zapomniałam zrobić zdjęcia:( Do większości zdjęć "pozował" czerwony filc z brokatem, który już czeka na wykorzystanie w pewnym hafciku:)


 


Dziękuję bardzo za wszystkie życzenia noworoczne!


 


Kasia – Dziękuję za pierwszy komentarz! Dzięki niemu trafiłam na Twój blog i chętnie poczytam dziś wieczorem:) Co do skórki, to wycofali ją, bo niewiele osób kupowało:( Była produkcji niemieckiej, jak i polewa czekoladowa i co je kupowałam to w kasie oglądali z każdej strony co to za cudo:P A ulotki z Anchora to mam dzieki Danie:)  U mnie nie ma nawet mulin Anchora:(

1 komentarz:

  1. anek-73
    2011/01/02 01:12:12
    WOW! Guziczki rządzą :P Z kolczyków najbardziej podobają mi się te z Ciastkiem :) Puszki błędne! A z takich małych klamereczek zrobiłam sobie jesienią trzy pary kolczyków :) Super wyglądają :)


    anetakam0
    2011/01/02 08:38:53
    Miałam złe przeczucia a jednak wlazłam na Twojego bloga i ... pozieleniałam z zazdrości
    Kolczyki - no kolczyki jak zwykle "pomysłowe" ale ja osobiście nie noszę - mam parę par, przerabiam na klipsy lub odkładam na "dziurawe" czasy -
    za to guziczki - mmmm o! a zestawy, a tasiemki

    no spadam bo całkiem się pochoruję

    Wszystkiego naj...! w Nowym


    aeljot
    2011/01/02 10:33:11
    Już tytuł mógł mi zasugerować co tu zobaczę ;) Oj kusisz pokazując takie cuda. Piękne zakupy, czekam na prace z ich wykorzystaniem.


    damar5
    2011/01/02 10:38:09
    Szalona! Tyle zakupow ,obled.Ale my przynajmniej mozemy sobie poogladac,pozazdroscic i troche sie powkurzac ,ze nie mamy takich mozliwosci :)
    Guziki rewelacyjne!! Tez wybralabym taka sama torbe jak Mama ,bardzo fajna dzieki tym kapsom :):)
    Wpis napisany z humorem ,wiec mniemam ,ze Ci dopisuje w tym Nowym Roku :)
    Pozdrawiam Dana
    P.S. Ide do kina na Narnie 3D ,jupiiii


    kinia_1979
    2011/01/02 11:11:52
    Eh...tylko pozazdrościć...i nawet nie tego, ze sprawiłaś sobie tyle rzeczy...ale tego, ze u nas nawet pomacać na półce w sklepie nie można :O(
    Kolczyki fantastyczne...nie wiem czy najbardziej podobaja mi się bałwanki, bombki, czy gwiazdy betlejemskie...a może piernikowy chłopiec. Nie wiem.
    A torby fantastyczne. Ja bym miala problem, bo fasonem podoba mi się mamy, ale wielkością Twoja :O) Ja tez mam zawsze duże ;O)
    A guziczki...te anielskie i marthy stewart - boskie. Nie wspomnę już o tych ślicznych puszeczkach.


    magda.madziula
    2011/01/02 17:42:07
    mnie zainspirowała ta torba dzinsowa którą wybrała mama - muszę poszukać w ciuchlandach fajnych dzinsów :)

    no i guziki i wstążki nieodzownie powodują zazdrość :) (ale taką pozytywną)


    ann_margaret
    2011/01/02 18:44:40
    Nie było mnie parę dni, a u Ciebie tyyyyle do czytania - i oglądania:)))
    Te wszystkie wyprzedaże to niewątpliwy plus przebywania w stanach:) Zazdroszczę tych zestawów do punch needla (w takie cenie!!), ja mam jeden, czeka na właściwy czas:)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/01/03 09:54:29
    Wszystkiego Naj w Nowym Roku!
    Ja po wyprzedażach latałam w zeszłym tygodniu, ale z przydasi to tylko 2 albumy na prace scrapowe upolowałam, a reszta to ciuchy i nowy laptopik...
    Ja tam podsumowania nie robię- wolę jak się ludzie wysilą i przejrzą wszystkie kolejne notki ;)
    Spadam odsypiać kaca ;) pa!

    OdpowiedzUsuń