środa, 26 stycznia 2011

Kawa z mlekiem:)

Czyli mój drugi projekt długoterminowy! W apartamencie mam dwa pokoje, to i dwa kalendarze się przydadzą, nie? Przecież jak inaczej miałabym wiedzieć co to za miesiąc? Przecież ten cholerny śnieg za oknem może być mylący i może mamy już czerwiec:P W living roomie na ścianie wisi już taki kalendarz. A od dwóch dni w sypialni na komodzie stoi drugi kalendarz. Tym razem ku Waszemu wielkiemu zaskoczeniu zabrałam się za... Lizzie Kate:P Tak, oba kalendarze to jej projekty:P Został jeszcze jeden, ale może zostawię go na przyszły rok i poczekam na nowy pomysł wykończenia:] Choć może coś zaproponujecie? Ja już straciłam pomysły na kalendarze:( Mam przecież jeszcze kuchnio-jadalnię i kibelek, więc teoretycznie jest jeszcze miejsce na dwa kalendarze:P Pierwszy kalendarz to przywieszki naścienne, drugi to pinkeepy. Jak tylko zobaczyłam te 12 znaczków pocztowych, to wiedziałam, że przerobię je na pinkeepy! Styczeń już wykończony, luty czeka na zszycie i „obwstążeczkowanie”. Zdjęcia robiłam dziś rano, ale jakieś takie ciemne wyszły:(


Najpierw mała sesja na fotelu:P Z ponurymi odcieniami:(


DSC04933


DSC04936


DSC04937


DSC04934


A teraz sesja biurkowa, bliższa okna, więc i kolory prawdziwsze:) Kanwa jest w odcieniu kawy z mlekiem i muszę napisać, że bardzo mi się podoba:) A dokładnie jest to 14 Charles Craft, nazwa koloru na opakowaniu: beige. Haftowałam trzema nitkami muliny DMC wedle legendy.


W każdym z 12 wzorów trzeba przyszyć 3 małe guziczki:) Normalnie uwielbiam te małe guziczki:] Tutaj białe guziczki wyglądają jakby bałwanek żonglował kulkami ze śniegu:) Od siebie dodałam śnieżynki w rogach. Nie wiem dlaczego, ale w niektórych opakowaniach z guziczkami dodawane są płaskie „guziczki” bez dziurek, których często nie da się przyszyć. Tym razem postanowiłam się ich „pozbyć” i przykleiłam je superglue do pinkeepa:) Miałam małego stresa, bo nie lubię używać superglue do haftów, ale raz się żyje, nie? Żadnych kartek nie tworzę, więc inaczej czekałyby do usranej śmierci na wykorzystanie:P


DSC04938



DSC04940


DSC04941


DSC04942



DSC04939


Przy haftowaniu popełniłam jeden poważny błąd – wyhaftowałam szaliczek zieloną muliną:( Ale bordowa mulina ma taki ładny kolor, że musiałam go spruć i wyhaftować drugi raz:)


Myślałam też nad zmianą tła do napisu – miałam pomysł, żeby ją wyhaftować „przechodzoną” muliną (color variations), ale zrezygnowałam, nie chciałam za bardzo przekombinować tego słodkiego wzorku:)


DSC04943


DSC04944


Na tył wybrałam jeden z nowych zakupów – materiał “patchworkowy”. Ostatnio chyba jest moda na materiały z brokatem, bo pełno beli z brokatem stoi w JoAnn. No i jak miałam się nie skusić na takie cudo? Do lutego i marca też mam już materiały z brokatem:)


DSC04945


DSC04947


Wstążeczka jest biała, bo chciałam, żeby była kontrastowa:) Dlaczego wszystko miałoby być granatowe? To dopiero mój drugi pinkeep, ale z kokardą poszło mi już całkiem szybko:) Szpilki mają białe główki. Przymierzałam się do niebieskich, ale głupio to wyglądało.



DSC04948


Luty pokażę w przyszłym tygodniu:)


 


damar5 – Mam nadzieję, że Twoja mama pochwali się obrazkiem z koralików:) A co do naszyjników, to ja lubię jak mnie coś dusi:) Mam też po mamie naszyjnik z drutów, co właśnie ściśle przylega do szyji i uwielbiam go! Jest po prostu super! Po mamie odziedziczyłam wielką kolekcję naszyjników i wisiorków! A także kilka srebrnych pierścionków. Jeden noszę codziennie i zawsze jak na niego spoglądam to myślę o mamie:)

1 komentarz:

  1. fiolqak
    2011/01/26 07:19:54
    AGA świetne:-)a w środek co włakdasz do takiej zawieszki?pomyśł rewelka i śliczny wzorek- a i dzięki za pomysł na moje serducha:-)


    damar5
    2011/01/26 07:39:41
    Przepiekny! Uwielbiam Twoj dobor wzorow bo lazisz mi po pietach :) :)
    Niestety nie trafilam ale to i dobrze :) :)
    Przyjde jeszcze pozniej popodziwiac :)
    Poz.Dana


    zbojka
    2011/01/26 08:21:53
    Hmmm piękniasty bałwan taki zimowy jak ta pogoda za oknem właśnie znów nas przykryło śnieżną kołderką. Też się właśnie będę zabierała za projekt długoterminowy i kilka większych prac oczekuje w kolejce więc może niedługo będę miała co pokazać :)


    Gość: Magiczna Fabryka, *.128.35.242.static.crowley.pl
    2011/01/26 08:35:19
    Piękny haft! Twoje prace wyróżnia dobór kolorów i wzorów, zawsze bardzo starannie i z należytym wyczuciem!


    blankac
    2011/01/26 09:39:14
    będzie rewelacja.....


    renataa25
    2011/01/26 12:30:22
    Poprostu istne cudo!!! Bardzo pięknie wykonane, jestes mistrzynią w tym co robisz!! Czy mogę poprosic o wzorki tego kalendarza???
    Pozdrawiam Renata.


    koraliki_agi
    2011/01/26 16:55:18
    Świetny i jak zwykle wspaniale wykończony


    anek-73
    2011/01/26 17:27:19
    Przepiękny! Ten materiał też rewelacyjny :)


    cornelka2
    2011/01/26 19:32:16
    Ojej Aniu ale cudności lubię oglądać Twoje dzieła


    anetakam0
    2011/01/26 21:15:43
    kolejne cudo - pośliniłam ekran - jak zwykle
    powiedz (zdradź tajemnicę co do środka pakujesz - wydumałam że tektura nie bardzo bo bym już nie wyprała, a z Niunią wiadomo, że się upaćka...


    Gość: ania_niki10, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/01/27 15:08:52
    Śliczny ten bałwanek! A i czy mogłabym prosić o wzór na ten kalendarzyk?
    Adres mojego bloga: kolorowe-robotki.blogspot.com/


    Gość: ahanutek, *.adsl.inetia.pl
    2011/01/27 20:12:16
    Witam
    Czy można prosić o wzorek tego kalendarza?
    ania.kruk@poczta.fm
    pozdrawiam i dziękuję


    Gość: basia, *.ip.jarsat.pl
    2011/01/28 13:23:27
    Dzień dobry, czy mogę poprosić o wzorki na kalendarz, są śliczne - bessi12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń