niedziela, 23 stycznia 2011

Dylematy

Z kolejną pracą wykonaną w tym roku miałam trochę problemów. Ale takich całkiem przyjemnych, bo miałam sporo opcji przy wyborze dodatków:P Jako trzecią robótkę w tym roku, zaraz po Malwinie, wyhaftowałam Winter biscornu Barbary Any. Mam już biscornu wiosenne, mam letnie, a od kilkunastu dni również zimowe:) Teraz czas na jesienne:P Ale wracając do zimowego biscornu, w oryginale nie bardzo mi się podobało i musiałam je trochę pozmieniać. Po pierwsze kanwa była jakaś taka niemrawa.


imagesCAA3STIC


Myślałam nad jasnoniebieską kanwą, ale bałwanek ma czapeczkę w tym kolorze, więc zdecydowałam się haftować na granatowej kanwie, 16. Muliny DMC wg legendy, dwie nitki. Góra wyszła taka:)


DSC04783


Później wyhaftowałam dół i zaczęłam się zastanawiać nad dodatkami. Wybrałam z worka różne zimowo-świąteczne wstążki. W tym wyborze mama mi pomogła:) Bez niej czasem ani rusz:P


DSC04781


Od kiedy kilka miesięcy temu kupiłam dzyndzolinki, wiedziałam, że chcę je przyszyć do zimowego biscornu. Nie wiedziałam tylko czy przyszyć wszystkie cztery w jednym kolorze, czy jednak wybrać cztery różne kolory?


DSC04782


Ale najgorszy był wybór guziczków! Wygrzebałam odpowiednie z moich pudełek i po zszyciu biscornu zaczęłam przykładać niektóre i wreszcie się zdecydowałam na dwa różne guziczki:)


DSC04789


Obecnie biscornu wygląda tak! Jestem bardzo zadowolona z dokonanych wyborów:)


DSC04802


Jak widać zdecydowałam się na cztery różne dzyndzolinki. Ponieważ biscornu ma czerwoną ramkę, pominęłam czerwone dzyndzolinki.


DSC04803


DSC04805


DSC04806


DSC04809


U góry przyszyłam małego bałwanka.


DSC04807


DSC04808


A na dole trochę większą śnieżynkę:) I jak widać zdecydowałam się na zieloną wstążkę z napisem Merry Christmas.


DSC04810


DSC04865


DSC04812


DSC04813


Obecnie biscornu zdobi mój telewizor:P A za rok mama je pewnie gdzieś umieści w domu:)


Ze świąteczno-zimowymi pracami jeszcze nie skończyłam i tak kilka dni temu skombinowałam nowe kolczyki! Lampki jeszcze świecą się na moim oknie, więc te w uszach jak najbardziej pasują:D


DSC04907


Na dworze zima stulecia:( Powoli wpadam w depresję – śnieg pada cały dzień, temperatura w nocy sięga – 25 st. C. Wiatr wieje, więc odczuwalna temperatura jeszcze niższa. Żyć się nie chce:( Niech mi teraz ktoś powie, że lubi zimę. Brrrrr.... Byle do wiosny!


 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze! Licznik ostatnio szaleje, już ponad 28 tysięcy odwiedzin! A komentarzy ponad tysiąc! Dziękuję:)


damar5 – Ja też lubię filmy łatwe i przyjemne, ale są takie które mogłabym oglądać non stop i takie co po jednym razie mi starczy:P Pogoda do kitu, więc musiałam sobie poprawić humor i przeglądałam wczoraj zdjęcia z wakacji:) Zresztą planowanie wakacji idzie pełną parą! Już mniej więcej wiemy kiedy i na ile jedziemy do Grecji!


renataa25 – Nie ma sprawy! Jak dobrze pójdzie to jeszcze dziś się wezmę za kolejny trójkącik:)

1 komentarz:

  1. anetakam0
    2011/01/23 10:07:21
    Biscorniaczek DOSKONAŁY ja bym tylko inną wstążkę wzięła - jakąś w gwiazdki - chociaż ta kolorystycznie jest extra
    czworościanik lawendowy wyszywam :) jest cudny
    kolczyki... hm kolczyków sama nie noszę, ale na wakacjach naprawie ten błąd natury - w sumie kobiety powinny się rodzić w kolczykach od razu
    te żaróweczkowe są śliczne
    a i pochwalę się, że i ja zestaw do produkcji kolczyków drogą kupna nabyłam i wieczorem na blogu pokażę

    Pozdrawiam z zimowej Wioski


    damar5
    2011/01/23 10:07:58
    Jakie swietne dylematy mozna by miec takie bez konca hehe
    Bardzo fajnie wyszedl:) Nic nie zgadlam ,Twoj wybor dodatkow byl zupelnie inny niz moj :) :) Ale jak napisalam bardzo fajny ,pomysl dzyndzolkami kapitalny :)
    Poz.Dana


    magda.madziula
    2011/01/23 10:25:27
    biskornu na granatowej kanwie w moim odczuciu wygląda o niebo lepiej niż w oryginale. A i dodatki wpasowałaś idealnie!!
    Ja też nienawidzę zimy u nas sypie od kilu dni brrr i ja też chcę do wiosny bardzo!!!


    lideczka102
    2011/01/23 11:08:04
    Wyszło prześliczne,gratuluję doboru guziczków i dzyndzołków :)


    magdor2009
    2011/01/23 11:30:50
    Jak zawsze rewelacja. Oby tylko takie dylematy Cię dotykały :) Pozdrawiam serdecznie


    renataa25
    2011/01/23 13:13:00
    Pięknie!!! Wszystko do siebie pasuje i rewelacyjnie wygląda, jesteś mistrzynią!!!


    belluss
    2011/01/23 14:45:03
    piękne to biscornu!!!
    Wszystkie dodatki idealnie dobrane!!! Wszystko do siebie świetnie pasuje~!!!
    Pozdrawiam


    kinia_1979
    2011/01/23 18:59:18
    Biscornu rewelacyjne, wzory Barbary Any zawsze mnie zachwycają. A te dodatki...super!
    A ja powiem jeszcze raz, ze lubię zimę i mnie się marzą mrozy...jak były morźne zimy, nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek chorowała, a teraz...miesiąc temu antybiotyk, teraz znowu choroba...ja tam tęsknię za mrozami.


    ella1101
    2011/01/23 19:03:20
    Biscornu super. Chcialam ci podziekowac za wskazowki jak podlinkowac wpis na blogu. U mne tez mrozno jak cholera ale wiosna coraz blizej.


    ann_margaret
    2011/01/23 19:25:00
    Świetne biscornu! Ja Ci się nie dziwię - przy takiej ilości dodatków, wybór może być trudny:))) Całość wyszła świetnie!


    zbojka
    2011/01/24 08:35:42
    pięknie wyszło na ciemniejszym tle ... jak takie bałwanki w noc zimową (skojarzyło mi się od razu jak zobaczyłam). U mnie trwa niemoc twórcza i chcę się jej pozbyć jak najszybciej, ale nie chce sobie ona ode mnie pójść :(


    anek-73
    2011/01/24 14:14:33
    Uwielbiam biscornu z tej serii :) Ja bym tylko dała tę wstążeczkę zieloną z choinkami :)


    zyrafowo
    2011/01/24 20:34:21
    Urzekło mnie po prostu urzekło... Oprócz słabości do żyraf, żab i owieczek, ma też chyba słabość do bałwanów...takich śniegowych oczywiście :-) Czy można uśmiechnąć się o wzór?
    197803@wp.pl

    OdpowiedzUsuń