wtorek, 4 stycznia 2011

Wiosna w Michigan!

W kalendarzu zima, a na dworze czuć wiosnę! I jest tak od ostatnich dni starego roku. 30 grudnia zrobiło się ciepło, temperatura była wreszcie na plusie, śnieg zaczął topnieć. W sylwestra pół dnia lało, ale też było ciepło. Dziś nadal nie ma śniegu, tylko lekki mróz, więc znowu mogłam się poruszać na rowerze! Oj, jak mi tego brakowało:)


Podczas ostatnich wolnych dni zaliczyłam kilka długich spacerów i porobiłam trochę zdjęć. Kampus jest teraz pusty, bo semestr zaczyna się dopiero 10 stycznia, więc tym przyjemniej spacerować. A mnie najbardziej podobają się iglaki rosnące dosłownie wszędzie.


Tu przy lodowisku. I te są chyba najwyższe na kampusie. A przy nich spora górka, pod którą zawsze pełną parą wjeżdzam na rowerze:)


DSC04715


Przy moim starym apartamencie, gdzie co roku idę “polować” na gałązki na moją „choinkę":P


DSC04731


A za tymi drzewami kryje się mój apartamentowiec:D


DSC04733


A tu te same drzewa, tylko już widok z mojej sypialni:)


DSC04723


W okolicy pełno jest wiewiórek. Ostatnio ciągle bawią się w gonionego:P Tu przy moim budynku.


DSC04721


Nie tylko mnie wydaje się, że to wiosna, bo coraz więcej pączków na drzewach i krzakach:)


DSC04730


Przy takich widokach po prostu chce się żyć!


Mam jeszcze kilka zdjęć z zeszłego roku z mojego spaceru po centrum mojej „dziury” czyli mojego małego przykampusowego miasteczka:) Wtedy jeszcze był śnieg:( Ale muszę powiedzieć, że ozdoby bardziej mi się podobają niż te w Lansing.


DSC04624


DSC04625


DSC04626


DSC04627


DSC04629


Na małym rynku mała choinka:)


DSC04631


I nie tylko ja byłam smutna z powodu śniegu:(


DSC04628


Domów ozdobionych na święta jakoś mało w tym sezonie widziałam, ale ten poniżej to jeden z moich ulubionych:)


DSC04621


Na koniec jeszcze dwa ostatnie zakupy, oba zrobione w Tuesday Morning. Mamie aż tak spodobała się torba Levi’sa, że pojechałam w sylwestra do sklepu i kupiłam jej drugą:P Nie mogłam się opanować:D Mama jest zachwycona, bo uwielbia wszystkie serduszka:)


DSC04765


DSC04768


A sobie kupiłam mały notatnik hafciarki:) Za jedyne 99 centów! Uwielbiam takie przeceny!


DSC04753


Już od dawna męczyłam się i zapisywałam różne rzeczy związane z haftami w kilku miejscach, a teraz będę mogła znaleźć je wszystkie w jednym miejscu:)


DSC04754


DSC04755


Każda podziałka jest hafcikowa:)


DSC04757


DSC04758


DSC04759


DSC04760


DSC04761


DSC04762


A na samym końcu koszulka na …, jeszcze nie wiem na co? Resztki kanw, mulinek?


DSC04763


I tyle na dziś. Z mamą już wybrałyśmy moją nową pracę. Miałam tyle opcjii, ale przy mamie decyzję podejmuję bardzo szybko:) Już od dwóch dni zastanawiałam się nad wzorem i odpowiednią kanwą, a przy mamie zaraz pomysł wpadł mi do głowy! Pierwszy raz będę haftować na szarej kanwie:) No to siadam do robótki z moim nowym kubaskiem:)


DSC04764


 


Cieszę się, że spodobało Wam się moje podsumowanie:) Mam nadzieję, że za rok będzie więcej do pokazania!

1 komentarz:

  1. zbojka
    2011/01/04 07:06:25
    Te torby są rewelacyjne sama bym taką przygarnęła ... a kubek taki świąteczny :) no i ciekawa jestem co to za nowy wzór nam zaprezentujesz :) pozdrawiam


    kinia_1979
    2011/01/04 07:48:17
    Znów bardzo ciekawe zakupy. A torba super! Z resztą notatnik też świetny :O)


    anek-73
    2011/01/04 08:36:37
    Notatnik super! Torba też - ale nie na moje ciężary :P Ja muszę mieć przy torbie odpowiednio wszyte uszy, bo oprócz normalnej zawartości torebkowej, noszę w niej jeszcze wielgasny aparat i podręczną książkę do czytania w wolnej chwili np. na parkingu, jak czekam :P:P :P


    anek-73
    2011/01/04 08:37:15
    Aaaaa.... i jeszcze dziękuję ogromnie za wzór serka z myszką :*


    damar5
    2011/01/04 09:45:34
    Piekne zdjecia ,uwielbiam ogladac drzewa ,sama sfotografowalam kilka w niedzielny spacer :)
    Ladnie tam u Ciebie ,nie widac tego motlochu z amerykanskich filmow :)
    Zakupy jak zwykle powalajace :) Torba super i notes tez :)
    Moje zakupy tez fajne :) Pudelkiem tylko jestem zawiedziona co na muliny sobie kupilam ,no ale trudno :(
    Poz.Dana


    ella1101
    2011/01/04 18:17:56
    Torba i notatnik super, U mnie tez bylo cieplutko w nowy rok bo az 12 stopni na plusie ale dzisiaj spadl snieg to moze i do ciebie cos doleci.

    OdpowiedzUsuń