niedziela, 30 stycznia 2011

Przed czasem...

Miałam zamiar pokazać kalendarze 1 lutego, ależez środę mam pierwszy egzamin, więc muszę zrobić przymusową przerwę w blogowaniu i pozakuwać na bardzo interesujący przedmiot – Separation science:( Kurka, dopiero trzy tygodnie minęły od początku semestru:( Kalendarz znaczkowy trochę odczekał swoje, bo wyhaftowałam go już ponad tydzień temu, a skończyłam wykańczać z 3 dni temu. Muszę powiedzieć, że pomimo kolorów (ten wstrętny róż:P) haftowanie poszło mi ekspresowo, bo skończyłam w dwa wieczory:) Mamie luty podoba się bardziej niż styczeń, ale ja tam wolę bałwanka:) Z resztą Matkas to wszystkie serca lubi:) No i że urodziła sie w lutym, to jest to dla niej ulubiony miesiąc:P


Ponownie haftowałam na kanwie 14, koloru kawy z mlekiem:P Jak zwykle trzy nitki muliny i parę dodatków ode mnie:) A co? Musiałam przecież upiększyć mojego pinkeepa:P


Tradycyjnie zacznę od sesji fotelowej:P Jak widać w hafcie sporo różu. Ale nie ma się co dziwić. Lizzie Kate to amerykańska firma, a tu w Stanach Walentynki kojarzą się z różem:( Półki z rzeczami na walentynki prawie zabijają ilością odcieni różu, ale co ciekawe oprócz kilku rzeczy w kolorze czerwonym, można też znaleźć wiele rzeczy w kolorze białym czy fioletowym! Reszta kalendarza też pokaże z czym kojarzą się Amerykanom poszczególne miesiące:D Czasem z czymś zupełnie innym niż nam.


DSC04974


Żeby trochę zwalczyć ten róż dodałam bordową wstążeczkę oraz szpilki z czerwonymi łebkami:)


DSC04978


DSC04979


A na tył wybrałam czarny materiał:) Niestety wszystkie serca znowu różowe:( Jak widać zszywałam całość beżową muliną:P


DSC04986


A teraz lepsze światło czyli sesja biurkowa:]


Tak samo jak przy styczniu i tu zdecydowałam pobawić się superglue i przykleiłam kilka serduszek:)


DSC04963


Miałam kilka różowych guzików, ale popukałam się w głowę i na dobre mi wyszło:P


DSC04964


I jeszcze trzy małe guziczki. To przez te trzy guziczki w każdym wzorze skusiłam się na ten kalendarz:) W oryginale miały być lawendowe, ale ja miałam do wyboru tylko jasnofioletowe albo ciemnofioletowe. I te pastelowe lepiej pasowały:)


DSC04966


DSC04965


DSC04968


DSC04985


Na dole przykleiłam koronkowe serduszko:) Różowa wersja wróciła do pudełka i niech tam dalej siedzi:P


DSC04984


Najbardziej w całym hafcie podoba mi się napis, bo jest niebieski:)


DSC04971


DSC04972


Materiał na tył jest, podobnie jak styczniowy, posypany brokatem:) I nawet nie przeszkadza mi, że widać mulinę:P Gorzej by było, jakby z przodu było widać czarną nitkę:(


DSC04980


Brokat słabo widać, bo jest nieśmiały:P Ale serducha jakby patchworkowe!


DSC04982


DSC04983


I moja duma – kokardka!


DSC04973


Nie mogłam się zdecydować na zdjęcia, więc dziś tak dużo ujęć:P


 


Dziewczyny, teraz czekam na Wasze wersje:) Ciekawa jestem jak je wykończycie? W oryginale każdy miesiąc jest oprawiony w kolorową ramkę, ale mi się bardziej podoba moja wersja – pinkeepowa:)


 


A dziś w JoAnn przypomniało mi się, że jednak jestem zagraniczna. Pani z obsługi prawie mnie zabiła:( Bezczelnie kupowałam 8 cali materiału!!!!!!! Aż musiała się spytać przy krojeniu, co ja takiego zrobię z tak małą ilością materiału? I na koniec zamiast dać mi do ręki ten mały skrawek, włożyła mi go do koszyka i dała mi koszyk. Poczułam się jak złodziej:( Nie tylko ja robię zakupy bez koszyka, ale tylko ja dostałam koszyk:(


 


Maciek, w odpowiedzi na Twoje ranne pytanie:)


 
















 


To ostatni mój wpis w tym miesiącu. Do zobaczenia za kilka dni!


 


jusine_mala – A ile masz bransoletek?:) U mnie też kilka z motywami roślinnymi, tylko na zdjęciach słabo widać:( Ale moja ulubiona jest ze znakami zodiaku:)


fiolqak – Połowa wzorków to krzyżyki, a połowa to backstitche:P Uprzedzałam, że to ciężki haft:( Ale może Twoje zainteresowanie zmotywuje mnie i dokończę przynajmniej sierpień:D


anetakam0 – Zawsze noszę wszystkie bransoletki na raz, nigdy ich nie rozdzielam, bo zaczęłyby płakać:P

1 komentarz:

  1. anetakam0
    2011/01/30 09:03:20
    Kolejne cudo - a wiesz, ja nie nadążam czytać o Twoich wyszywankach, kiedy Ty czas na to znajdujesz???

    o ! mimo różości mi się podoba, nawet bardzo podoba - może coś takiego walentynkowego machnę i mam gdzieś jeszcze szpilki serducha - kupiłam jak na Twoim blogu zobaczyłam kiedyś sześcian-igielnik - oż moja Ty Inspiracjo zakupowo - wyszywankowa ...
    nagle zdałam sobie sprawę że sporo już od Ciebie odgapiłąm - i odgapiam i nie zamierzam przestać (lawendowy czworościan na wykończeniu :)).


    damar5
    2011/01/30 10:03:06
    Takie "rozosci" mi nie przeszkadzaja :) Slicznie wyszedl kolejny pinkeep :) Swietny dobor dodatkow i materialu :)
    Bardzo mi sie podoba ,choc balwanek chyba jednak ladniejszy :) :)
    Poz.Dana


    anetakam0
    2011/01/30 10:12:05
    trzy komentarze? jednakowe? nic to - jak dodałam notkę na blogu 7 brazy mi weszła :) przepraszam w imieniu bloxa i proszę o wyrzucenie zbędnych .


    fiolqak
    2011/01/30 13:41:57
    ha , podziwiam. Róż u mnie też nie w guście, ale co tam hafcik Twój piekny, wykończenie pomysłowe, A Twoje guziczki wręcz cudowne- hahaha pomiodziłam ci z lekka, ale szczerze podoba mi się:-)


    anek-73
    2011/01/30 16:54:02
    Akurat do lutego i walentynek bardzo pasuję te różowości :P A dla umieszczenia tylu ślicznych guziczków sama bym wyszywała ten kalendarz :)


    Gość: , *.dynamic.chello.pl
    2011/01/31 18:03:05
    Twoje krzyżyki są cudne, od dawna je obserwuję. Zapraszam do siebie na bloga marrgott.blogspot.com/ po wyróżnienie !!!

    OdpowiedzUsuń