niedziela, 16 stycznia 2011

Projekt długoterminowy:)

Na specjalną prośbę zbojki, dziś pokazuję mój kalendarz w kawałkach! Na początku stycznia wzięło mnie na porządki we wzorach i układająć schematy według kategorii w teczkach natknęłam się na kalendarze Lizzie Kate. Wybrałam jeden z nich i niedługo później wzięłam się za haftowanie. Opcje były dwie – albo wszystko zrobić na jednej kanwie albo każdy miesiąc osobno. Zdecydowałam się na drugą opcję i z pierwszych trzech miesięcy jestem bardzo zadowolona:) Dziś tylko styczeń, reszta w każdym kolejnym miesiącu:P Hafciki są takie jak lubię: łatwe, szybkie i przyjemne. Mają też po trzy małe guziczki:) Od siebie dodałam wstążki, dwa ozdobne guziczki oraz filc. Każdy miesiąc zajął mi dwa wieczory. Wczoraj skończyłam marzec, ale z kwietniem chyba poczekam, aż pojawią się odpowiednie wstążki w sklepach. Zresztą chodzi mi już po głowie kolejny projekt:)


Oto mój styczeń! Haftowany na kanwie owsiankowej Charles Craft (14ct) trzema nitkami muliny DMC. Nie wszystkie krzyżyki są równe, ale ja to kicham:P


DSC04818


Użyłam dużych guziczków do przyszycia wstążki, bo stwierdziłam, że nigdzie indzień nie znajdę do nich zastosowania, bo moje prace są w wiekszości malutkie:( Śnieżynka jest pokryta brokatem.


DSC04820


A bałwanek ma czapeczkę i szalik:)


DSC04821


Do pary jest drugi bałwanek:)


DSC04825


DSC04822


Mamie najbardziej podobają się napisy:)


DSC04823


A mnie małe guziczki:]


DSC04824


W kalendarzu styczeń, więc i mój styczeń wisi na ścianie:) Miło się na niego patrzy przy haftowaniu:)


DSC04817


 No to mykam pohaftować, bo jutro nie będę mogła. Jutro rozdanie Złotych Globów i zawsze trudno mi się skupić na haftach, bo uwielbiam oglądać piękne suknie no i w ogóle całą ceremonię:)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze!


zbojka – Muszę jeszcze raz przejrzeć Twój blog i znaleźć ten paryski naparstek:)


damar5 – Cieszę się, że wróciły Ci siły do haftowania:) Kiedyś na pewno moje naparstki będą w specjalnej półeczce, ale to dopiero we własnym M:) Bo w połowie mojego pokoju w mieszkaniu rodziców to już nie ma miejsca na ścianach:(


kinia_1979 – A chodziłaś po cepeliach? Może tam znajdziesz jakieś naparstki? Zawsze są też aukcje internetowe. Moje najnowsze naparstki kupiłam na ebayu. Pokażę je za kilka dni:)


edyta350 – Dziękuję za link. Uśmiechnęłam się jak zobaczyłam, że to wzory Barbary Any, bo ostatnio coś z jej kolekcji wyhaftowałam:)

1 komentarz:

  1. aeljot
    2011/01/16 09:31:15
    Śliczny haft, wspaniale udało Ci się wykorzystać i wstążkę i guziczki. Ten z brokatową gwiazdką jest bardzo ładny.


    koraliki_agi
    2011/01/16 10:35:23
    Styczeń wygląda świetnie. Wykończony perfekcyjnie. Wpadłam na podobny pomysł, dzisiaj już powinnam styczniowy haft skończyć. tylko planuję haftować cały rok, każdy miesiąc zgodnie z kalendarzem. Pozdrawiam


    damar5
    2011/01/16 12:24:13
    Swietnie!!! Wspanialy pomysl i wykonanie,nie widze zadnych krzywych krzyzykow !
    Pomysle i moze cos odgapie od Ciebie hehe ale jakos te doby nie chca sie wydluzyc ;-)
    Juz nie moge doczekac sie Lutego :)
    Guziki rewelacyjne :):)
    Poz.Dana


    anek-73
    2011/01/16 12:49:34
    Wygląda wspaniale :)


    renataa25
    2011/01/16 15:02:26
    Styczeń bardzo uroczy, nie moge sie napatrzeć!! Ciekawa jestem jak następne miesiace będa wygladać:) Czekam na kolejne odsłony z niecierpliwością!


    haftowaneprezenty
    2011/01/16 15:35:34
    Rewelacja! A te guziki. No cudo. Szkoda że u nas takich nie ma nigdzie.
    I od razu pytam o wzór - czy jest jakaś szansa na otrzymanie go od Ciebie? :)

    Pzdr
    Michalina


    Gość: Magiczna Fabryka, *.128.35.242.static.crowley.pl
    2011/01/17 08:29:43
    Perfekcyjny haft. Bardzo fajnie wszystko skomponowane, a guziczki wprost bombowe, bałwanek jest uroczy! Nie ma takich u nas. Czekamy niecierpliwie na kontynuację!

    Ps. W poprzednim poście nie zapisał się komentarz, a chciałyśmy pogratulować zbiorów. Naprawdę imponująca kolekcja! Najbardziej zazdrościmy tego z Japonii i Filipin Piękne!


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/01/17 10:10:07
    śliczny hafcik :)
    niestety u mnie cisza na blogu, bo jestem chora :( w weekend cały zdychałamw łóżku, a teraz ide do lekazra i może doproszę się zwolnienia...
    pozdrawiam
    aga


    isana_haft
    2011/01/17 11:28:35
    Ale ładne!!! Te kolory, guziczki, wstążeczka... Naprawdę, śliczności. Szkoda tylko, że nie ma takich świetnych wzorów z polskimi napisami. Miałabym postanowienie na Nowy Rok :) już się nie mogę doczekać kolejnych miesięcy!


    ann_margaret
    2011/01/17 14:36:53
    Super styczeń:) A już w połączeniu z tymi cudnymi dodatkami...

    OdpowiedzUsuń